Zdrav kot riba

Postavimo temelje zdravemu načinu življenja!

#zdravkotriba

Zdrav kot riba

Postavimo temelje zdravemu načinu življenja!

#zdravkotriba.

fitnes-izziv-dan-2

Pripravljen je prvi trening našega 28-dnevnega izziva, za ogrevanje pa naredimo že predstavljene vaje za mobilnost.

Že veste v katero skupino spadate? Najprej naredite TEST TUKAJ in se v prihodnjih dneh držite navodil, ki veljajo za posamezno skupino.

Če se nam še niste pridružili, pa se kar takoj prijavite na Aktivni izziv - zdrav kot riba. Vsem prijavljenim bomo video trening vsak dan dostavili na e-poštni naslov in vas vsak teden razveselili z odličnimi nagradami. Tudi tiste, ki boste  z nami na Instagramu in Facebooku delili fotografije, ko ste aktivn in jih označili s #zdravkotriba, #delamaris in #aktivnisi.

Zdaj pa ...

Za ogrevanje naredite vaje za mobilnost:
  • Priteg kolena - 5 ponovitev z vsako nogo
  • 4ka - 10 ponovitev z vsako nogo
  • A v Y - 10 ponovitev
  • Priteg pete k zadnjici z upogibom in iztegom kolka - 5 ponovitev z vsako nogo
  • Odpiranje in zapiranje knjige - 5 ponovitev v vsako stran
  • Potiskanje zidu - 15 sekund z vsako nogo

Trening po postajah

Kako poteka: Naredite vse serije (v tem primeru tri) prve vaje, sledi daljši počitek, nato naredite vse serije druge vaje, sledi daljši počitek ... in tako nadaljujete do konca. Skupaj šest vaj.

Začetniki naredite: 3 serije - 20 sekund izvajate vajo - 10-20 sekund počivate. Odmor med vajami do 1 minute.

Ostali naredite: 3 serije - 30 sekund izvajate vajo - 10 sekund počivate. Odmor med vajami največ 30 sekund.

Vaje:

  • Zadrževanje polčepa na steno
  • Dvig bokov statično
  • A v T (izteg trupa s primikom in odmikom rok statično)
  • Zadrževanje kocke (če je kocka prenaporna, držite položaj visoke deske - noge iztegnite, telo je v ravni liniji od glave do pet)
  • Enonožni počep z oporo v zanoženju
  • Asistiran enonožni predklon

Ravnovesje v prehrani
Ne pozabite na kvaliteten obrok pred treningom

Prehrana je pomemben del vsakega programa. Telesu morate zagotoviti dovolj vitaminov, mineralov in drugih mikrohranil ter pravo energijsko vrednost, da bo lahko kar najbolje delovalo.

Kaj boste jedli pred treningom, še posebej, če je ta intenzivnejši, pa bo odločalo tudi o tem, kako uspešen bo vaš trening. Zato obroka pred treningom nikoli ne podcenjujte.

Kaj jesti?

  • Pripravite si umešana jajca z zelenjavo in polnozrnat kruh, če imate malo časa.
  • Popecite piščanca ali purana in dodajte jam ali fižol.
  • Vzemite ribo (ki je prav tako odličen vir beljakovin, poleg tega tudi omega-3 maščobnih kislin in kalcija) in dodajte še rjavi riž ali kvinojo. 
Ali ste vedeli?

Ribe so pomemben del prehrane že dolgo, še preden se je človek v prazgodovinskih časih naučil gojiti zelenjavo. Ribe je lahko lovil in pripravljal, čeprav je zelo verjetno, da jih je užival kar surove. V današnjem času pa jih lahko pripravimo na različne načine, ponekod jih uživajo surove (Japonska), lahko pa jih pečemo na žaru, cvremo, dušimo in pa konzerviramo.

Sorodni članki

28-dnevni fitnes izziv: 4. DAN

Četrti dan 28-dnevnega izziva. Danes bomo ponovili vadbo drugega dneva. Na teden, ki sledi, se moramo dobro pripraviti, saj nas čaka nov test in korak naprej pri vajah.

28-dnevni fitnes izziv: 10. DAN

Pred nami je že deseti dan 28-dnevnega izziva. In za danes smo pripravili malo drugačen tip treninga. Pa veselo na delo.

28-dnevni fitnes izziv: 12. DAN (+ Živila, ki se jim pred treningom raje izognite)

Počasi se bližamo polovici našega 28-dnevnega izziva. Je postalo že kaj bolj naporno? Preverite, kaj smo vam pripravili danes.
Izbor uredništva

Aktivni izziv: Zdrav kot riba - skupaj postavimo temelje zdravemu načinu življenja!

Premaknimo se in poskrbimo za svoje počutje in telo. Sprejmite izziv in se nam pridružite, čas je, da se spravimo v...

Več...

Kopriva – uporaba, nabiranje, sušenje in zdravilni učinki koprive, za katere bi morali vedeti prav vsi

Že od malih nog nam je znano, da je kopriva izjemno koristna oblika rastline, ki v veliki meri pripomore tudi k boljšemu zdravju...

Več...

Zakaj srečni pari ne delijo svojega življenja na družbenih omrežjih?

Živimo v zanimivih časih, ko objave na profilih družbenih omrežij pogosto pomenijo več kot to, kar se dogaja v realnosti.

Več...
Najbolj brane vsebine

5 vrst živil, katerim se je zvečer bolje izogniti

Nič ni narobe, če si pred spanjem privoščite še (zdrav!) prigrizek, a dobro je vedeti, katerim živilom se je bolje izogniti.
Več...

Kopriva – uporaba, nabiranje, sušenje in zdravilni učinki koprive, za katere bi morali vedeti prav vsi

Že od malih nog nam je znano, da je kopriva izjemno koristna oblika rastline, ki v veliki meri pripomore tudi k boljšemu zdravju ter počutju. Starejši ljudje jo najpogosteje omenjajo v povezavi z revmo. Nekateri menijo celo, da se je potrebno kar vreči v koprive in da tako ne bomo imeli več težav z revmo. Obenem pa poudarjajo, da je najboljša in hkrati tudi najbolj učinkovita kopriva, ki je nabrana v spomladanskem času. Njena uporabnost ne pozna meja in to bomo v nadaljevanju tudi dokazali.
Več...

3 stvari iz porno filmov, ki jih v resničnem življenju ne smemo početi

Pornografija ne sme postati vaš učbenik za seksualne prakse v resničnem življenju. Je vendarle teater golih teles, ki se pogosto ne prevaja najboljše tudi v dejanske izkušnje.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri