Zdrav kot riba

Postavimo temelje zdravemu načinu življenja!

#zdravkotriba

Zdrav kot riba

Postavimo temelje zdravemu načinu življenja!

#zdravkotriba.

fitnes-izziv-dan-24

Danes bom naredili predpripravo za testiranje.

Za ogrevanje naredite vaje za mobilnost:

Najprej za ogrevanje naredite naslednje  vaje mobilnosti.

  • 4ka - 5 ponovitev z vsako nogo
  • Priteg pete k zadnjici z odmikom in primikom - 5 ponovitev z vsako nogo
  • Polžabica - 10 ponovitev
  • Razteg mišic kolka v opori ležno - 5 ponovitev z vsako nogo
  • Kocka - polstrehica - kocka - počep - 10 ponovitev
  • Potiskanje zidu - 15 sekund z vsako nogo

Trening po postajah

Kako poteka: naredite vse serije prve vaje, sledi daljši počitek, nato naredite vse serije druge vaje, sledi daljši počitek ... in tako nadaljujete do konca.

Trening je razdeljen na dva sklopa: Glavne vaje, ki so individualno prilagojene glede na vaš rezultat na testu, in na splošne vaje.

Glavne vaje - individualno prilagojene

Naredite:

  • 1 serijo
  • Število ponovitev v vsaki seriji je enako 80 do 90 % rezultata na testiranju v tretjem tednu.

Primer: če ste na testiranju naredili 30 počepov, danes naredite 1 serijo počepov po 24 do 27 ponovitev.

Vaje:

  • Počep pred steno
  • Dvig bokov (na pručko)
  • Počasen plezalec

Splošne vaje

Naredite:

  • 1 serijo
  • 20 ponovitev

Vaje:

  • Izteg trupa
  • Izpadni korak nazaj
  • Asistiran enonožni predklon (roke v vzročenje)

Ali ste vedeli?

Tunina Delamaris je povsem brez konzervansov, ojačevalcev okusa in ostalih aditivov ter brez glutena. In narejeni le iz najboljših kosov tunine. Tako tudi izdelki tune z zelenjavo.

Uživate jih lahko samostojno, odlčne pa so tudi v kombinaciji s stesteninami, drugimi prilogami in seveda s solato.

Izberite:

Sorodni članki

28-dnevni fitnes izziv: 22. DAN (+ 2 slastna recepta - obroka pred ali po treningu)

Pred nami je četrti in zadnji teden 28-dnevnega izziva. In čaka vas manjše presenečenje. 

28-dnevni fitnes izziv: 19. DAN (+ recept za obrok pred treningom)

Čisto še malo in zaključili bomo tretji teden izziva. Danes ...

28-dnevni fitnes izziv: 12. DAN (+ Živila, ki se jim pred treningom raje izognite)

Počasi se bližamo polovici našega 28-dnevnega izziva. Je postalo že kaj bolj naporno? Preverite, kaj smo vam pripravili danes.
Najbolj brane vsebine

Ta astrološka znamenja veljajo za najbolj zabavna

Dobra volja ima veliko pozitivnih stranskih učinkov. Na dušo in telo. Po mnenju astrologov bodo ta astrološka znamenja zagotovo poskrbela za veliko smeha.
Več...

Ko hujšate, ne pozabite na ta živila

Dobra dieta nikoli ne predvideva stradanja, ampak le zamenjavo živil in pripravo bolj zdravih obrokov, ki vam bodo pomagali izgubiti kilograme. Pri tem se zanesite tudi na ta živila, s katerimi bo izgubljanje kilogramov malce lažje. 
Več...

Če počnete kaj od tega, potem sabotirate svoje življenje!

Veste, da se mora v vašem življenju nekaj spremeniti in imate moč, da to tudi naredite. Vse preveč pogosto pa se ujamete v vzorce in samodestruktivne misli, ki vam preprečujejo lepše življenje. Prenehajte biti sam svoj največji sovražnik!
Več...

35 malenkosti, ki moškim v razmerju pomenijo ogromno

Je vaš partner in vaš najboljši prijatelj, zaupata si, odkrila sta, kaj imata skupnega in kaj ne … A ne pozabite, tudi če sta v zvezi že dolgo, mu z majhnimi in preprostimi dejanji večkrat pokažite, da ga ljubite, cenite ali pa ga z njimi popolnoma obnorite.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri