Zdrav kot riba

Postavimo temelje zdravemu načinu življenja!

#zdravkotriba

Zdrav kot riba

Postavimo temelje zdravemu načinu življenja!

#zdravkotriba.

fitnes-izziv-dan-25

Ena skupina bo danes verjetno zelo zadovoljna.

Začetniki imate danes, pred zadnjim testom, odmor.

Ostal pa ...

Za ogrevanje naredite vaje za mobilnost:

  • 4ka - 5 ponovitev z vsako nogo
  • Priteg pete k zadnjici z odmikom in primikom - 5 ponovitev z vsako nogo
  • Polžabica - 10 ponovitev
  • Razteg mišic kolka v opori ležno - 5 ponovitev z vsako nogo
  • Kocka - polstrehica - kocka - počep - 10 ponovitev
  • Potiskanje zidu - 15 sekund z vsako nogo

Krožni trening

Kako poteka: ker je vadba krožna, po vsaki opravljeni seriji vaje takoj nadaljujete z izvedbo naslednje vaje. Ko končate z vsemi petimi vajami, naredite daljši počitek in nadaljujete z drugo serijo.

Ostali naredite: 2 seriji - 30 sekund izvajate vajo - 10 sekund počivate. Odmor med serijami naječ 60 sekund.

Vaje:
  • Medvedja hoja v kocki
  • Zametavanje
  • Skoki iz počepa
  • Jumping jack
  • Srednji do visok skiping

Pred ali po treningu pa si obvezno privoščite:

V prvem receptu je porabljena slastna tuna mediterana, v drugem pa najboljši fileti skuše. Brez konzervansov in ostalih aditivov ter brez glutena.

Ali ste vedeli?

Ribe so pomemben vir visokovrednih in lahko prebavljivih beljakovin. Vsebujejo pa tudi veliko vitaminov, ki so bistveni za normalno delovanje našega telesa, in mineralov, kot so kalcij, magnezij in železo.

Zato jih le večkrat uvrstite na vaš jedilnik.

Sorodni članki

28-dnevni fitnes izziv: 23. DAN (+ Načrt okrevanja po napornem treningu)

Pred nami je že 23. dan! Testiranje smo prestavili na zadnji dan izziva, povečali smo intenzivnost in danes vas čaka ... tole. 

28-dnevni fitnes izziv: 9. DAN

Nov teden, novi izzivi. Drugi test je za nami, zdaj pa s polno paro naprej. Danes vas že čaka nov trening.

28-dnevni fitnes izziv: 18. DAN

Ste pripravljeni na nov dan? Danes imamo krožni trening in dodajamo serije. Ja, bližamo se koncu in vse bolj bomo izzvali naše mišice.
Najbolj brane vsebine

Ta astrološka znamenja veljajo za najbolj zabavna

Dobra volja ima veliko pozitivnih stranskih učinkov. Na dušo in telo. Po mnenju astrologov bodo ta astrološka znamenja zagotovo poskrbela za veliko smeha.
Več...

Ko hujšate, ne pozabite na ta živila

Dobra dieta nikoli ne predvideva stradanja, ampak le zamenjavo živil in pripravo bolj zdravih obrokov, ki vam bodo pomagali izgubiti kilograme. Pri tem se zanesite tudi na ta živila, s katerimi bo izgubljanje kilogramov malce lažje. 
Več...

Če počnete kaj od tega, potem sabotirate svoje življenje!

Veste, da se mora v vašem življenju nekaj spremeniti in imate moč, da to tudi naredite. Vse preveč pogosto pa se ujamete v vzorce in samodestruktivne misli, ki vam preprečujejo lepše življenje. Prenehajte biti sam svoj največji sovražnik!
Več...

Slaba novica za vse, ki zjutraj ne vstanete ob prvem alarmu (+ nasvet za jutranjo rutino in recept za zajtrk)

Koliko alarmov mora odzvoniti, preden se končno spravite iz postelje? Če je odgovor več kot eden, morate nujno preveriti, kakšno škodo si s tem povzročate.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri