Zdrav kot riba

Postavimo temelje zdravemu načinu življenja!

#zdravkotriba

Zdrav kot riba

Postavimo temelje zdravemu načinu življenja!

#zdravkotriba.

fitnes-izziv-dan-26

Danes bomo (še zadnjič v sklopu našega izziva) preverili, kakšen je napredek. Glede na vestno opravljene pretekle izzive ne dvomimo v vašo uspešnost tudi v zadnjem izzivu.

Preden pa začnete z izzivom, ne pozabite ...

Narediti vaje za mobilnost

  • 4ka - 5 ponovitev z vsako nogo
  • Priteg pete k zadnjici z odmikom in primikom - 5 ponovitev z vsako nogo
  • Polžabica - 10 ponovitev
  • Razteg mišic kolka v opori ležno - 5 ponovitev z vsako nogo
  • Kocka - polstrehica - kocka - počep - 10 ponovitev
  • Potiskanje zidu - 15 sekund z vsako nogo

Veliki test

Po ogrevanju, je vaša naloga naslednja:

  • V čim krajšem času naredite točno določeno število pravilnih ponovitev spodaj naštetih vaj.
  • Preden nadaljujete z naslednjo vajo, morate dokončati vse ponovitve prejšnje vaje.
  • Obvezno začnete s počepom.

Vaš rezultat je končni čas, v katerem ste pravilno opravili zastavljeno število ponovitev.

Če testa ne končate v 15 minutah, prekinite z izvedbo in si zapišite pri kateri vaji in kateri ponovitvi ste obstali.

Test za začetnike:

  • Počep  - 60 ponovitev
  • Izteg trupa leže - 30 ponovitev
  • Diagonalen dotik dlan-koleno (kocka) - 30 ponovitev
  • Dvig bokov - 60 ponovitev
  • Skiping z diagonalnim dotikom komolca in kolena (vsak tretji skip) - 60 ponovitev

Test za ostale:

  • Počep  - 80 ponovitev
  • Izteg trupa leže - 40 ponovitev
  • Diagonalen dotik dlan-koleno (kocka) - 40 ponovitev
  • Dvig bokov na dvignjeni površini - 80 ponovitev
  • Skiping z diagonalnim dotikom komolca in kolena (vsak tretji skip) - 80 ponovitev

Tako vam telo sporoča, da ne uživate dovolj beljakovin

Beljakovine so pomembne. Napolnijo vas z energijo, po športu poskrbijo za mišice in sodelujejo pri mnogih drugih procesih. Telo vam tako sporoča, če jih ne uživate dovolj:

  • Hitre spremembe v razpoloženju. Seveda je lahko zadaj več dejavnikov, a poskusite tudi z beljakovinami.
  • Povečano izpadanje las oz. tanjšanje las. Tudi lasje so sestavljeni iz beljakovin.
  • Otekanje gležnjec. Če se zadnje čase pogosto spopadate s tem problemom, pa še niste našli razloga, en teden v prehrano poskusite načrtno vnašati več beljakovin.
  • Stalno segate po prigrizkih. Razlog je lahko tudi pomanjkanje beljakovin in vlaknin.
  • Ni napredka pri vadbi. Telo za to potrebuje tudi beljakovine. Telo si predstavljajte kot hišo, beljakovine pa so opeka. Poskrbite za uravnotežene obroke.
Ali ste vedeli?

Tudi maščobe so omembne. Dobre maščobe seveda, kot so omega-3.

Omega-6 in omega-3 nenasičene maščobne kisline uvrščamo med esencialne maščobne kisline. To pomeni, da so za človeka življenjskega pomena, a jih mormo telesu zagotoviti s prehrano. Največ omega-3 maščobnih kislin najdemo v plavih ribah, kot so sardela, skuša in tuna.

Maščobne kisline vzdržujejo pravilno strukturo celične membrane, kar omogoča pravilno porazdelitev hranljivih snovi po telesu, sodelujejo pri metabolizmu holesterola. Raziskave so pokazale, da ljudje, ki uživajo veliko rib (omega-3 vsebujoče), redkeje obolevajo za srčnimi boleznimi.

Več: www.delamaris.si


 

Sorodni članki

28-dnevni fitnes izziv: 8. DAN

Po opravljenem prvem tednu vadbe smo že nabrali nekaj izkušenj z vajami in samo vadbo…

28-dnevni fitnes izziv: 1. DAN

Mi smo pripravljeni, ste tudi vi? Začnimo z našim velikim izzivom #zdravkotriba. Skupaj bomo postavili temelje zdravemu načinu življenja in se pripravili na najtoplejši del…

28-dnevni fitnes izziv: 15. DAN - preverimo napredek!

Pred nami je že tretji teden izziva. In čas, da preverimo, kako napredujete.
Najbolj brane vsebine

V čem bi se morali preizkusiti - glede na vaš astrološki znak

Nekatere stvari so univerzalne, tisti mali užitki v katerih lahko uživamo vsak dan. Vendar astrologi pravijo, da bi se morali v letu 2019 preizkusiti tudi v naslednjih hobijih oz. izzivih.
Več...

Ta astrološka znamenja veljajo za najbolj zabavna

Dobra volja ima veliko pozitivnih stranskih učinkov. Na dušo in telo. Po mnenju astrologov bodo ta astrološka znamenja zagotovo poskrbela za veliko smeha.
Več...

Kako hitro jeste? To lahko razloži vaše zdravstvene težave

Hitro prehranjevanje povzroči nemalo težav, poleg tega prepreči, da bi v obroku uživali. Prepričamo vas, da upočasnite tek in si vzamete čas za okušanje.
Več...

Ko hujšate, ne pozabite na ta živila

Dobra dieta nikoli ne predvideva stradanja, ampak le zamenjavo živil in pripravo bolj zdravih obrokov, ki vam bodo pomagali izgubiti kilograme. Pri tem se zanesite tudi na ta živila, s katerimi bo izgubljanje kilogramov malce lažje. 
Več...

35 malenkosti, ki moškim v razmerju pomenijo ogromno

Je vaš partner in vaš najboljši prijatelj, zaupata si, odkrila sta, kaj imata skupnega in kaj ne … A ne pozabite, tudi če sta v zvezi že dolgo, mu z majhnimi in preprostimi dejanji večkrat pokažite, da ga ljubite, cenite ali pa ga z njimi popolnoma obnorite.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri