Zdrav kot riba

Postavimo temelje zdravemu načinu življenja!

#zdravkotriba

Zdrav kot riba

Postavimo temelje zdravemu načinu življenja!

#zdravkotriba.

fitnes-izziv-dan-27

Ste pripravljeni na mini vikend izziv?

Pravzaprav gre tako. Začeli bomo z vikendom, a nekatere navade ohranili tudi čez teden. Posvetil se bomo predvsem prehrani. Zakaj? Ker nas v nadaljevanju čaka tedenski izziv - preizkusili se bomo v pripravi zdravih receptov in skušali usvojiti nekaj novih navad.

Če se še niste prijavili na izziv, to naredite TUKAJ.

Ste pripravljeni?

Od danes naprej ...
Dan začnem z gibanjem

Če radi tečete in imate pred službo oz. ostalimi obveznostmi čas, obujte copate in pojdite napolnit pljuča s svežim jutranjim zrakom.

Doma pa lahko vsako jutro naredite naslednje vaje:

Tudi na prost dan ne podaljšujem spanca

Občutno daljši spanec ima lahko obraten učinek in povzroči 'spalni jetlag'. Zgodi se podobno kot pri potovanju ter prehajanju med časovnimi pasovi - cirkadiani ritem se poruši, utrujeni ste, brez energije in brez prave volje. Zato tudi takrat, ko imate prost dan, ne vstajajte prepozno. Namesto tega si po potrebi privoščite popoldanski počitek, 15-20 minut, ki vas bo osvežil.

Dan začnem z zdravim zajtrkom

Povsem normalno je, če se tudi v soboto, po prijetnem in brezskrbnem spancu, zbudite utrujeni. Za vami je naporen teden. Utrujenost preženite z zdravim in hranljivim zajtrkom. Pustite domišljiji prosto pot in si vzemite čas za pripravo nečesa posebnega, drugačnega od zajtrkov čez teden.

Zajtrk je pomemben obrok - od danes naprej si ga privoščite vsak dan. Brez izjeme.

Naredim načrt obrokov za prihajajoči teden

Ker smo med tednom običajno bolj na tesnem s časom, izkoristimo vikend. Pripravite načrt obrokov za prihajajoči teden, nakupovalni seznam in pojdite v akcijo.

Veliko jedi lahko pripravite vnaprej, s tem pa se seveda izognete nezdravim izbiram, ko ste preobremenjeni in nimate časa za pripravo obroka. Pa tudi prihranili boste.

Imam red v kuhinji

Že nekaj preprostih zamenjav v kuhinji naredi veliko razliko. Tudi pri izbiri in pripravi obrokov. Pospravite hladilnik in omarice, umaknite vse nezdravo.

Poskusite pravilo 2-4-8. Obrok naj vsebuje več kot 20 gramov beljakovin, skupno naj ima manj kot 1674 kJ (400 kcal) in manj kot 800 miligramov soli. Poudarek na soli je predvsem zaradi že pripravljenih obrokov, po katerih tako radi posegamo.

Dodam nove sestavine

V jedilnik začnite vključevati nova živila oz. nekaj, česar niste vajeni jesti prav pogosto. Na primer: fižol, poiščite rastlinske vire beljakovin, ribe, kvinojo, kus kus, preizkusite nove začimbe, odlični so timijan, rožmarin, česen.

In še ideja za slasten recept
Gratinirane testenine z weekend skušo Delamaris

Sorodni članki

7-dnevni izziv: Kako brez strogih diet poskrbeti za fit telo? Sledite 7 preprostim korakom

Bi še kako radi bolj zdravo jedli in tudi začnete, trdno odločeni, a na koncu vseeno pristanete pri svojih starih slabih navadah? Naredimo red v kuhinji in pripravimo telo na...

7-dnevni izziv: Vse se začne z majhnimi spremembami – 7 jutranjih navad, ki bodo spremenile dan

Če boste dan začeli tako, imate več možnosti, da boste tudi v nadaljevanju sprejemali boljše odločitve. Zato bomo ta teden vsako jutro začeli z majhnimi spremembami. Ste z...

28-dnevni fitnes izziv: 7. DAN

Na osmi dan 28-dnevnega fitnes izziva nas spet čaka test. Ste pripravljeni nanj? Nedeljo pa bomo izkoristili za priprave na umirjen in (tudi pri izzivu) uspešen teden.
Najbolj brane vsebine

7 ajurvedskih nasvetov za hujšanje in dobro počutje

Larissa Hall Carlson, učiteljica joge in specialistka za ajurvedo, ponuja 7 ajurvedskih nasvetov, da boste (po praznikih) lažje telo spet spravili v staro stanje in poskrbeli za dobro počutje.
Več...

Zakaj bi se morali odpraviti na sprehod v soju polne lune

Danes si privoščite nočni sprehod v soju polne lune. 
Več...

3 stvari, ki jih morate narediti, preden vstopite v razmerje

Za nekaj stvari morate poskrbeti, že preden najdete idealnega partnerja.
Več...

Hujšanje ne bo uspešno, če ne boste poskrbeli za 5 pomembnih stvari

Medtem ko se osredotočate na željo po izgubi kilogramov, pozabljate na pomembne stvari, ki vas lahko vrnejo na staro pot.
Več...

Najslabši nasveti glede prehrane po mnenju nutricionistov

Kadar se lotite diete ali pa se zgolj skušate prehranjevati bolj zdravo, verjetno dobite na tone nasvetov od prijateljev, družinskih članov in neznancev v spletu, ki z gotovostjo trdijo, da imajo prav. Zbrali smo nekaj pogostih napak, ki jim ne verjemite in jih ne izvajajte. 
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri