Zdrav kot riba

Postavimo temelje zdravemu načinu življenja!

#zdravkotriba

Zdrav kot riba

Postavimo temelje zdravemu načinu življenja!

#zdravkotriba.

zenska-na-pohodu-gozd

Pohodništvo je odlična fizična aktivnost, ki povrh vsega ustvarja nepozabne spomine. Omogoča priložnosti, da se umirimo in oddahnemo od stresnega sveta. Prav tako pa nas uči pomembnih življenjskih resnic.

Ste se že pridružili 7-dnevnemu izzivu: Razstrupljanje od elektronskih naprav – 7 preprostih sprememb za več energije?

Pokličite prijateljico ali prijatelja in se skupaj preizkusita v izzivu.

Za vikend pa v naravo.

Danes preverimo ...

Lekcije, ki nas jih uči pohodništvo:

Veliko jih je hodilo pred nami

Vsakič, ko hodimo, smo lahko hvaležni za tiste, ki so nam naredili in utrdili pot pred nami. Tudi v življenju bi morali vedno hoditi s hvaležnostjo za trdo delo naših prednikov, da smo lahko, kjer smo.

Veliko jih bo hodilo za nami

Nismo prvi in ne zadnji, ki hodijo po poti, plezajo po gori in občudujejo razgled. Medtem ko smo hvaležni za delo naših predhodnikov, čutimo tudi pomembno dolžnost do tistih, ki bodo hodili za nami. Da pustimo pot, goro in planet v boljšem stanju. Skrb za zanamce je izrednega pomena.

Vedno lahko spremenimo pot

Poti so vedno polne presenečenj. Morda smo imeli v načrtu določeno pot, pa se nenadoma pojavi priložnost, da gremo povsem drugje. Tudi v življenju imamo vedno na voljo možnost, da spremenimo smer, najdemo novo pot ter poslušamo intuicijo.

Uživanje v poti

Če smo osredotočeni le na končno destinacijo, bomo pozabili, da nas lepote obkrožajo ves čas. Poti so polne dolin, vrhov, dreves, rož in živali. Bodite hvaležni za vse, kar srečate in vidite na poti do vrha (hriba in življenja). 

Tišina je najlepši zvok

Tišina v gorah, kjer ne slišimo prometa in hrupa, nas opomni, kako prijetna ter pomembna je, saj nam omogoča, da slišimo sebe in se umirimo.

Lahko gremo dlje, kot si mislimo

Hoja v hribe daje dve možnosti: doseči vrh ali se obrniti. Da dosežemo vrh moramo hoditi naprej, v svojem ritmu. Tudi ko je življenje težko, vse kar lahko naredimo je, da korakamo pokončno naprej.

Včasih se je potrebno ustaviti in zadihati

Včasih pa si je potrebno odpočiti. Telo ima svoje meje in potrebno ga je poslušati. Tako med hojo v hribe kot tudi sicer.

Gorivo je pomembno

Gore nas opomnijo, kako pomembno je, kaj dajemo vas. Če pijemo in jemo lahkotno in čisto hrano, bomo lažje prišli na vrh. Če jemo umetno in težko hrano pa si bomo vzpon otežili.

Bremena na ramenih

Prav tako si lahko otežimo pot s težo bremen na hrbtu. Modri popotniki nosijo po poti le najnujnejše. Tako je tudi v življenju, za lahkotnost bivanja moramo nositi čim manj bremen in posedovati le najnujnejše.

Skrbni koraki

Pogled je vedno usmerjen v naslednji korak, včasih v dva ali tri naprej. Tako se izognemo nevarnostim. Tudi vselej v življenju bi morali biti zavestni vsakega svojega koraka in se zavedati kam nas bo ta peljal. 

Starost je samo številka

Pohodniki so lahko otroci ali upokojenci. Tisti, ki imajo možnost in si želijo, bodo hodili, čeprav vsak v svojem ritmu. Živimo lahko kolikor in kadar želimo, ne glede na starost. 

Če lahko prehodiš goro, lahko narediš karkoli

Doseči vrh je fizični, mentalni in čustven uspeh. Motivira nas in opomni, da lahko v življenju z voljo dosežemo, karkoli si zadamo.

Pa srečno proti vrhu!

Po navdihu: becomingminimalist.com

Preverite še:

Ali ste vedeli?

Ko govorimo o zdravi prehrani, govorimo o živilih, ki zaradi svoje sestave ugodno vplivajo na zdravje človeka. Med ta živila se uvrščajo tudi ribe. Ribe so že dolgo pomemben del naše prehrane - še preden se je človek v prazgodovinskih časih naučil gojiti zelenjavo, je lahko lovil ribe.

Danes jih pripravljamo na različne načine, ponekod jih uživajo surove (Japonska), lahko pa jih pečemo na žaru, cvremo, dušimo in pa konzerviramo. Ker so manj kalorične in lažje prebavljive, jih vključujemo tudi med priporočeno zdravo hrano.

Ribe predstavljajo tudi bogat naravni vir kalcija in omega-3 maščobnih kislin ter vsebujejo mnogo zdravju pomembnih vitaminov in mineralov. Med temi, na primer, vitamin D, ki je nujen za normalno absorpcijo kalcija in za močan imunski sistem, pa tudi vitamin B in E.

Že pripravljene ribje dobrote Delamaris upoštevajo smernice sodobnega prehranjevanja in zasledovanja zdravja tudi s tem, da ne vsebujejo konzervansov in glutena, ki nekaterim ljudem povzročajo različne zdravstvene težave.

Ta teden preizkusite:

Ideja za recept: Gratinirane testenine z weekend skušo

V članku Konec šole - hura za počitnice – pa še 'weekend' prihaja, brez odvečnih 'oblačil' pa preverite, kako je tuno z zelenjavo uporabila Alenka Košir.

Se nam še niste pridružili?

Vabljeni, da se pridružite danes. Prijavite se na Aktivni izziv – zdrav kot riba. Skupaj bomo postavili temelje zdravemu načinu življenja in vstopili pripravljeni v najtoplejši letni čas.

Pripravili smo 28-dnevni fitnes izziv in tedenske izzive za še boljši rezultat. V prvem delamo red v kuhinji. Saj veste, boljšemu počutju in vsem zastavljenim ciljem se lahko približate že z majhnimi spremembami in zmagami. V drugem dodajamo 7 jutranjih navad, ki bodo spremenile dan. V tretjem pa se odklapljamo od elektronskih naprav.

Vse prijavljene čakajo super nagrade!

Vsak teden bomo podelili štiri pakete odličnih rib Delamaris brez aditivov in glutena - tri bomo izbrali med vsemi prijavljenimi, enega v nagradni igri, ki bo potekala na Facebook strani Aktivni.
Nekoga izmed vas pa ob koncu velikega izziva čaka še super nagrada - letna zaloga ribjih izdelkov Delamaris (365 različnih izdelkov).

Sorodni članki

Konec šole - hura za počitnice – pa še 'weekend' prihaja, brez odvečnih 'oblačil'

Ne vem, kdo je bolj vesel, jaz ali otroci. Končno bomo malo zadihali.

7-dnevni izziv: Koliko vode spijete dnevno?

Če hidraciji do sedaj niste posvečali dovolj pozornosti ali vas preprosto zanima, če spijete dovolj, se lotite izziva!

7-dnevni izziv: 7 slastnih in enostavnih receptov z ribami, ki jih preizkusimo ta teden (video)

Ribe so odlična jed z veliko beljakovinami, vitamini in izvrsten vir esencialnih maščobnih kislin omega-3,  ki jih človeško telo samo ne proizvaja. Zato naj jih bo čim več...
Najbolj brane vsebine

6 zdravilnih lastnosti kakija

Kaki je prava mala zakladnica hranilnih in zdravih sestavin. Poglejmo si, na kaj vse blagodejno vpliva. 
Več...

25 neverjetnih učinkov tibetanskih vaj na telo in duha

Ljudje iz različnih starostnih skupin, ki so vsaj en mesec izvajali tibetanske vaje, pričajo o presunljivih rezultatih. Poskusite z vajami tudi vi in doživite izboljšanje na nivoju telesne gibčnosti, zdravja, notranjega miru in življenjske energije.
Več...

Če opazite naslednje znake, je z vašim črevesjem (verjetno) nekaj narobe

Z nezdravim črevesjem povezujemo nekatere znake, ki ste jih verjetno pripisali čemu drugemu. Preverite, ali jih imate.
Več...

Jesenski okusi: Polnjena in pečena jabolka

Ko boste preizkusili naslednji recept, boste oboževali jabolka. Sladica je primerna tudi za jesenske zabave ali le kot sladek prigrizek na deževen dan.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri