10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

10 živil za bolj močne nohte in lase

10 živil za bolj močne nohte in lase (foto: Profimedia) Profimedia
4. 12. 2015 Vir: liza.aktivni.si

Za dober videz ni pomembno samo, kaj uporabljate za nego, ampak tudi to, katero hrano uživate. Lisa vam predstavlja super živila, ki bodo vaše lase in nohte naredila močne.

Sirotka

Vaši lasje potrebujejo beljakovine za proizvodnjo keratina, ki jih naredi močne. Če lasje ne dobijo dovolj beljakovin, lahko preidejo v tako imenovano fazo počivanja, kar lahko privede do izgube las. Priporočamo vam, da dodate merico sirotke s svoj jutranji smuti. Raziskave so celo pokazale, da ljudje, ki uživajo sirotko, pojedo za 18 % manj.

Rdeče meso

Sočen zrezek poleg beljakovin vsebuje tudi veliko železa, ki je pomembno za zdravje las in nohtov. Ljudje, ki jim primanjkuje železa, imajo po navadi tanke in redke lase. Seveda vam ni treba jesti rdečega mesa vsak dan, saj ima veliko nasičenih maščob, kar je povezano s povečanim tveganjem za več zdravstvenih problemov, vključno z boleznimi srca, nekaterih vrst raka in sladkorno boleznijo tipa 2. Privoščite si rdeče meso dvakrat na teden.

Borovnice

Antioksidanti, ki jih vsebujejo borovnice, ščitijo vaše telesne celice pred prostimi radikali, ki napadejo celice v telesu, vključno z lasmi in nohti.

Pivo

Pivo je eden izmed najbogatejših virov silicija v povprečni prehrani. Silicij je mineral v sledeh, ki poveča cirkulacijo lasišča, kar je dobra novica za rast las. Raziskave so pokazale, da so se ljudem, ki so uživali 10 ml silicija na dan, po 20 tednih zmanjšali krhkost las in nohtov. Zato en odmerek piva na dan ne bo nič škodil.

Ostrige

Cink je potreben za številne biološke procese, vključno s proizvodnjo beljakovin, kot so tiste v laseh in nohtih. Ostrige imajo 74 gramov cinka na porcijo, kar je veliko več kot katera koli druga hrana. Tudi govedina, perutnina, obogatena žita in pečen fižol vam lahko pomagajo, da dosežete dnevni vnos.

Mleko

Nekatere študije kažejo na povezavo med vitaminom D in izpadanjem las. Ker mleko vsebuje kalcij, za katerega absorpcijo je pomemben vitamin D, ga je treba uživati vsak dan. Če se vam zdi, da vam primanjkuje vitamina D, pojdite k zdravniku, ki vam lahko predpiše dodatek.

Mandlji

Mandlji ne vsebujejo le veliko beljakovin, vsebujejo tudi veliko magnezija, ki pomaga ohranjati lase in nohte zdrave. Magnezij je antistresni mineral matere narave, stres pa je velik dejavnik pri izgubi las. Veliko magnezija lahko dobite tudi prek listnate zelenjave, kakava in sojinih kalčkov.

Jajca

Jajca so dober vir beljakovin in vsebujejo nekaj vitamina D in tudi biotin. Biotin, vitamin B-kompleks, lahko igra pomembno vlogo pri razvoju keratina.

Losos

Losos je dober vir biotina in beljakovin, predvsem skupaj z maščobnimi kislinami omega 3, ki zmanjšujejo vnetja in vlažijo kožo. Zdravo lasišče pomeni zdrave lasne mešičke. Maščobne kisline omega 3 so dobre tudi za nohte.

Brazilski oreščki

Brazilski oreščki vsebujejo selen, ki pripomore k močnim lasem in nohtom. Samo 8 oreščkov na dan vam da dovolj selena za ves dan

Značke: lasje nohti

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri