sestavljanka

V mladih letih se to ne zdi velik problem, vendar bi morali za spomin poskrbeti že takrat. Obstaja veliko načinov, s katerimi lahko spodbudite miselne in druge možganske procese.

1. Berite knjigo z vsebino, o kateri ne veste prav dosti. Posezite po temah, ki vas zanimajo, a nikoli niste imeli dovolj časa, da bi se jim posvetili.

2. Nakupujte v novi trgovini. Tam so police obrnjene drugače in morali boste razmisliti, kje so živila, ki jih potrebujete. Uporabite lahko tudi večje trgovine, ki jih ne obiskujete pogosto.

3. Na delo se peljite po različnih poteh. Tudi če se izgubite, ima vsak pametni telefon aplikacijo, ki narekuje pot. Poskrbite le, da si boste vzeli dovolj časa. Zamujanje ni ravno priljubljeno.

4. Plavajte. Poleti v morju, pozimi v bazenu. Aktivnost dobro vpliva tudi na vaše telo in kondicijo.

5. Sprehajajte se. Tako boste tudi očistili misli in se znebili celodnevnega stresa.

6. Preizkusite nov recept. Takšne, ki ste jih pripravili že neštetokrat, verjetno poznate na pamet. Nekaj novega bo popestrilo vaš jedilnik in zaposlilo um.

7. Igrajte se igre, ki zahtevajo strategijo. Predvidevanje in neskončne kombinacije bodo zaposlile vaše možgane in spodbudile miselni proces.

8. Pojdite na kavo s prijateljem.

9. Pri izbiri destinacij, kjer boste počitnikovali, uporabite zemljevid. S tem boste odkrili sosednje kraje in vse, kar vas čaka na poti.

10. Udeležite se tečaja in se naučite nove spretnosti. Jezik, kvačkanje, kuhanje, oziroma karkoli, kar vas veseli. Znanja vam ne more nihče vzeti.

11. Rezervirajte mizo v novi restavraciji, ki ni v vaši bližini. Prisiljeni boste spoznati novo okolico in morda odkrijete tudi nove specialitete.

12. Tekmujte v reševanju križank, črkovanju, sestavljanju ... Uganke so učinkovito zdravilo proti pozabljanju.

Preberite tudi: 

Sorodni članki

Teh 6 hobijev vas bo naredilo pametnejše

V prostem času lahko poskrbite za »možgansko telovadbo« in s tem izboljšate miselne sposobnosti s preprostimi aktivnostmi. Posvojite katerega izmed teh hobijev.

Vzdrževanje mentalne kondicije

Da se vse več ljudi zaveda pomena redne fizične vadbe, je vsekakor pohvalno. Večina pa pozablja na konstantno vzdrževanje mentalne kondicije, ki je vsekakor ena izmed osnovnih…

5 načinov za izostritev uma

Poleg tega, da se s treniranjem spomina želimo izogniti mentalnim boleznim, ima to še veliko večje prednosti: pomaga lahko pri vzpenjanju kariere, v odnosih in pri splošnem pogledu…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri