To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu

15 pomembnih znakov, da je čas za spremembo življenjskih navad

15 pomembnih znakov, da je čas za spremembo življenjskih navad (foto: Profimedia) Profimedia
6. 7. 2017

Naučite se prepoznati simptome, ki opozarjajo, da je čas za spremembo življenjskega sloga!

Tu je še zadnji dan akcije Naj si telo odpočije od nezdravih navad, ki je potekala v okviru nove rubrike Mesec solat.

V 1. delu smo se lotili, vsaj za večino, najtršega oreha – sladkorja, v 2. delu preverili, kakšne spremembe v prehrani so še dobrodošle in ugodno vplivajo na počutje, v 3. delu našli nekaj super idej za slastne poletne obroke in 4. del namenili gibanju. Ker sta prehrana in gibanje spomemben del vsake transformacije, pot do boljšega počutja.

Zdaj pa je čas, da ’pometemo’ še s stresom in poskrbimo, da nam ne upade motivacija.

5. del – 5. dan

Preverimo, katerih simptomov ne smemo ignorirati.

1. Utrujeni, kljub ustrezni količini spanja

Spite dovolj in redno, a imate vseeno tudi po spanju občutek utrujenosti in bi se najraje vrnili nazaj v posteljo.

Preberite: 6 razlogov, zakaj se zbudite urujeni

2. Zjutraj se težko prebujate

Nadledvična žleza izloča premalo hormona kortizola, ki po navadi zjutraj stimulira energijo v našem telesu in nam pomaga, da se prebudimo.

3. Nemirno spanje

Z dolžino spanja postopoma narašča tudi število pozitivnih in lepih sanj. Toda ko smo živčni in napeti, se pogosto zbujamo, kar zmanjšuje možnost doseganja stopnje spanja, v kateri utrujene in obremenjene sanje nadomestijo pozitivne in sproščene podobe.

4. Imate veliko željo po slani hrani

Kronični stres povzroča neravnovesje elektrolitov v telesu, zato imamo vsake toliko potrebo po nečem slanem.

5. Hud PMS in neredne menstruacije

V telesu se izloča višek hormonov stresa, ki vplivajo na neravnovesje spolnih hormonov. Vse to pa lahko povzroča hude simptome PMS-a in neredni ciklus.

Poskusite naravna zdravila za lajšanje predmenstrualnih simptomov! Preberite: S hranili nad predmenstrualne težave

6. Naenkrat ne veste, kako ravnati v stresnih situacijah

Včasih ste težave dočakali pripravljeni in ste jih zlahka odpravili, zdaj pa sploh ne veste, kje začeti in kako zmanjšati občutek panike. To se zgodi zato, ker se po dolgi izpostavljenosti stresnim situacijam naša sposobnost, toleranca in odpornost proti stresu bistveno zmanjšajo.

7. Zavrti se vam, ko vstanete iz sedečega, ležečega ali čepečega položaja

To je lahko neposredna posledica pomanjkanja elektrolitov.

8. Ne morete preživeti dneva brez kofeina ali energijskih pijač

Prepričani ste, da pitje kave ali energijskih pijač zmanjšuje utrujenost in zjasni um. Vaše naravne rezerve energije so zaradi stresa izčrpane.

9. Pogosti prehladi

Kronični stres zmanjšuje odpornost, zato se naše telo težje bori proti bakterijam in virusom.

10. Glavoboli med vikendom

Manj intenzivni glavoboli ali migrene se lahko pojavijo med vikendom, ko se zmanjša stopnja stresa in napetosti.

Preberite: 4 presenetljivi razlogi za napad migrene

11. Nenaden pojav aken 

Vneta koža je lahko tudi znak stresnega življenja. Če imate take mozolje, ki so posledica stresa, jih zdravite s pripravami za kožo, ki vsebujejo salicilno kislino ali benzoil peroksid in vlažilno kremo, ki ne izsuši kože. Če se koža v nekaj tednih ne odzove pozitivno, vsekakor obiščite dermatologa.

12. Kožne bolezni

Garje, atopični dermatitis ali seboreja so kožne bolezni, ki imajo oporo v obremenitvah kroničnega čustvenega stresa.

13. Bolečine v trebuhu

Čeprav še vedno ni dovolj medicinsko raziskana povezava med tesnobo in bolečino v želodcu, je v številnih raziskavah bilo dokazano, da trebušne krče spodbujajo živčnost in drugi simptomi stresa, kot sta anksioznost in strah.  

14. Pozabljivost in izguba subtilnosti

Potrebujete dolgo, da zbistrite svojo glavo, ne morete urediti svojih misli in ste pogosto pozabljivi? Vse to so posledice stresa.

15. Pojav novih alergij 

Stresni hormon spodbuja izločanje imunoglobulina E, beljakovin v krvi, ki so odgovorne za alergijske reakcije v organizmu

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri