10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

5 načinov za vzpodbujanje hvaležnosti, ki lahko okrepi vaše zdravje

5 načinov za vzpodbujanje hvaležnosti, ki lahko okrepi vaše zdravje (foto: Profimedia) Profimedia
16. 3. 2018 Vir: liza.aktivni.si

Študije kažejo, da hvaležnost blagodejno vpliva tako na možgane, telo kot tudi na vsesplošno dobro počutje.

Ko smo pod pritiskom in stresom, včasih enostavno pozabimo, da je življenje že samo po sebi lahko lepo in čudežno. Zato imamo za vas nekaj hitrih nasvetov, kako biti hvaležni za vsakdanje, majhne stvari.

1. Pišite dnevnik

Ni pomembno, ali izberete svinčnik in papir ali pa odprete aplikacijo hvaležnosti (priljubljena je Gratitude journal 365), lahko si odprete mapo na računalniku ali pa si za spodbudo kupite nov, debel blok. Pred spanjem malo razmišljajte o dobrem, ki se vam dogaja v življenju, in zapišite prvo stvar, ki vam pade na pamet, ki vas je osrečila tisti dan. To vas bo pomirilo in vam pomagalo mirno zaspati.

2. Pokličite in recite hvala

Vsi imamo nekoga, ki nam popestri in lepša življenje. Pokličite to osebo ali pa ji napišite pismo ter ji recite HVALA. Polepšali boste dan sebi in svoji najljubši osebi.

3. Podprite dobro stvar

Študije kažejo, da altruizem pozitivno vpliva na dobro počutje, zdravje in dolgo življenje. Tako boste s pomočjo dobrodelni organizaciji, s prostovoljnim delom ali le s pomočjo starejšim sosedom pomagali drugim in tudi sebi. Zadovoljstvo ob pomoči drugim je neprecenljivo.

4. Jejte z glavo

Vaši možgani potrebujejo 20 minut, da dojamejo, da ste siti. Torej, jejte počasi. Uživate v jedeh. Hranjenje z glavo je zelo pomembno orodje za zdrav metabolizem in ohranjanje normalne telesne teže.

5. Dihajte

Vedno, ko ste pod stresom, se spomnite na tole zelo enostavno tehniko pomiritve, ki bo odlično vplivala na vaš metabolizem in na znižanje stresnega hormona:

  • zaprite oči in petkrat globoko vdihnite skozi nos in izdihnite
    skozi usta
  • pri vsakem vzdihu počasi štejte do pet

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri