To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu

5 nasvetov strokovnjakov, kako shujšati v le petih dneh

5 nasvetov strokovnjakov, kako shujšati v le petih dneh (foto: profimedia) profimedia
30. 7. 2015 Vir: liza.aktivni.si

Nekaj preprostih trikov s katerimi boste v petih dneh izgubili kakšen odvečni kilogram. Sicer so to pravila, ki bi se jih za ohranjanje linike morali držati redno.

Dvojni smuti

Uživanje tekočega obroka je odličen način, da telo oskrbimo s potrebnimi kalorijami v zelo hitrem času, predvsem pa je to tudi lahko prebavljiva hrana. Tako imamo tudi ves čas uravnotežen sladkor v krvi, kar pripomore k hitrejšemu izgubljanju kilogramov, kurjenju maščob in je pomoč pri oblikovanju lepih in dolgih mišic. Strokovnjaki vsem, ki morajo hitro shujšati, priporočajo, da za zajtrk in kosilo uživajo tekoče proteine, za večerjo pa si privoščijo okusen obrok, sestavljen iz mastnih rib in zelenjave.

Globok spanec

Spanje uravnava vaše hormone, zmanjša možnost vnetij in vam mimogrede pomaga do vitkosti. Globok spanec bo pomiril hormone lakote, tako da se boste zbudili sveži in lahkotni. Najboljši spanec se zgodi, ko ujamete naravni ritem sonca. Zelo pomembni sta temna spalnica in tišina. Pojdite v posteljo najpozneje ob 11. uri zvečer. Dve uri pred spanjem nikar ne sedite za računalnikom in se ne igrajte z mobitelom. Tako bo vaše telo začelo izločati melatonin, ki skrbi za globok, osvežujoč spanec.

Strateški trening

Zelo pomembno je tudi, da si narediti skrbno načrtovan program treninga, ki bo okrepil, a tudi oblikoval mišice. Najbolj se priporoča intenziven intervalni trening, saj boste tako kurili maščobe, nabirali kondicijo in oblikovali mišice. Morda lahko ob koncu tedna že preklopite na tako imenovano hot jogo, ki zares fantastično deluje na oblikovanje telesa, pomaga pa tudi pri izločanju vode iz telesa.

12-urni post

Svojemu telesu privoščite malo odmora, tako naredite vsaj 12-urni post med večerjo in zajtrkom. Prvih šest do osem ur po večerji telo prebavlja, zadnje štiri ure posta pa tako lahko porabi za detoksikacijo, takrat si lahko vzame čas tudi za kurjenje maščob. Priporočamo vam, da ne jeste prepozno, saj telo oz. možgani dobijo napačne signale in se proti koncu noči kalorije ne bodo več porabljale. Tako da ... če hočete hitro shujšati, se pozno zvečer odpovejte še tako zdravemu prigrizku.

Veselo 'pukajte'

Presenetilo bi vas, če bi vedli, koliko žensk ima težave s prebavo, zabuhlostjo, zaprtostjo in počasnim izgubljanjem teže. Pazite, da vsak dan pojeste dovolj vlaknin, sadja in zelenjave ter pijete dovolj vode. Preprosta rešitev je tudi, da svojemu smutiju dodate žlico semen chia, pred vsakim obrokom pa popijte kozarec vode. Ne pozabite na magnezij (se spomnite Donata), ki vam zjutraj omogoči krasno odrešitev.

Preberite še: Kaj jesti, ko ne vemo kaj jesti?

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri