10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

TO je 5 velikih napak, ki jih delate pri hujšanju in vam preprečujejo, da bi dosegli cilj

28. 3. 2019

Strokovnjaki se strinjajo, da so to ene najpogostejših napak pri hujšanju, zaradi katerih marsikomu ne uspe doseči svojega cilja. Jih delate tudi vi?

Slika 1/5

V NEDELJO ZVEČER SE ODLOČITE, DA BOSTE V PONEDLJEK NAREDILI SPREMEMBO – vsak dan telovadili, ko ne boste v telovadnici, boste tekli, meditirali, zdravo jedli, jedi vedno pripravljali doma, popolnoma izločili sladkor …

Prvi teden gre po načrtu, za vikend se že začne zapletati (prijateljev rojstni dan), drugi teden načrte prekrižajo nenapovedani sestanki … Hujšanje, da bi izgubili odvečno težo in poskrbeli za svoje zdravje, je dober cilj, spoštovanja vreden pravzaprav, vendar s seboj prinese veliko izzivov. A dokler ne poskušate spremeniti vsega naenkrat, ta cilj LAHKO dosežete.

Spremembe naj vam narekuje vaš življenjski stil. Zato!

Preden se odločite za kakršenkoli načrt, naredite naslednje:

- Teden ali dva vodite dnevnik prehranjevanja in
- sledite svojim aktivnostim (lahko si jih zapisujete ali uporabite katero izmed fitnes aplikacij).

Nato preverite, kje so spremembe najprej potrebne.

Primer:

Če ste opazili, da zajtrk pogosto izpustite, da imate za kosilo vedno le solato, nato pa vsak večer pojeste preveč, ker ste popolnoma izstradani in hladilnik pogosto obiščete tudi sredi noči, bo dober začetek sprememba v prehrani – bogat zajtrk, zdravo, a ne premajhno kosilo in lahka večerja.

Nadaljujte z vodenjem dnevnika prehrane in aktivnosti.

Ljudje pogosto podcenjujejo situacijo in so nato šokirani, ko jim dnevnik razkrije, da denimo pojedo več sladkarij, kot so prvotno ocenili, da sicer izbirajo zdrava živila, a tudi teh pojedo veliko preveč, da pojedo bistveno premalo (da, tudi to se godi) in da so se ta teden gibali precej manj kot pretekli teden. S pomočjo dnevnika tako ugotovijo, da drastične spremembe pravzaprav niso potrebne, le nekaj manjših.

Vodenje dnevnika je priročno tudi v primeru, ko se napredek ustavi.

Profimedia

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri