10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

8 naravnih načinov za znižanje krvnega tlaka

8 naravnih načinov za znižanje krvnega tlaka (foto: Profimedia) Profimedia
1. 11. 2017

Če želite za zdravje poskrbeti po naravni poti, vsekakor preizkusite te nasvete.

1. Pazite na linijo – Z izgubo teže znižate tudi pritisk in ga posledično lažje obvladujete in zadržujete v priporočljivih mejah. Priporočljiva številka sistoličnega krvnega tlaka je med 110 in 140 mmHg, diastoličnega pa med 60 in 90 mmHg.

2. Globoko dihanje – Počasno dihanje in meditacija zmanjšujeta stres, ki je odgovoren za visoke ravni ledvičnega encima. Ta pa zvišuje krvni tlak. Zato si zjutraj in zvečer pred spanjem vzemite nekaj minut za globoko, sproščeno dihanje.

3. Omejena količina soli – Verjetno veste, da je za visok krvni tlak odgovorna tudi močno soljena hrana. Začnite z manjšimi odmerki pri kuhanju in odstranite iz jedilnika slane prigrizke kot je čips.

4. Redna telovadba – Ni vam treba postati profesionalen športnik in se udeleževati maratonov. Zadostuje že vsaj 30 minut gibanja na dan, kamor se štejejo tudi sprehodi in lažje aktivnosti. Z redno vadbo okrepite srce, ki porabi manj moči za črpanje krvi in posledično znižuje tlak.

5. Zdrava prehrana – Tudi tokrat ima prehrana pomembno vlogo, tako kot pri športu, hujšanju in nasploh zdravemu načinu življenja. Posezite po celih zrnih, zelenjavi, mlečnih izdelkih z malo maščob in zdravih maščobah. Ne pozabite na kalij, ki omili delovanje natrija na pritisk.

6. Temna čokolada – Veliko živilom se morate izogniti, če želite pritisk ohraniti v priporočljivih mejah, temno čokolado pa si lahko privoščite brez slabe vesti. Pazite le, da ne pretiravate (ena ali dve tablici na dan je povsem zadosti).

7. Omejite uživanje alkohola – V majhnih odmerkih nekatere alkoholne pijače lahko znižujejo pritisk, vendar ta učinek izničite, če spijete preveč. Kozarček ob kosilu ne bo naredil velike škode, poskrbite le, da alkohol uživate v omejenih količinah.

8. Manj dela – Veliko nadur prinese stres in pomanjkanje časa za gibanje ter aktivnosti, ki vas veselijo. To je odličen recept za visok krvni pritisk in kar nekaj drugih težav. Zagotovo ne rabite vsak dan na delu ostati od jutra do večera, zato vam bo ostal čas za stvari, ki jih radi počnete.

Preberite tudi: 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri