napihnjenost

Če imate pogosto težave z napihnjenostjo, poskusite naslednje ...

Poznate ta neprijeten občutek? Ki pa ni le neprijetn, ampak lahko tudi boli. Razlogi za napihnjenost? Prehrana, stres, zdravila, tudi premalo spanca.

Poglejmo, s kakšnimi spremembami začeti, da se bo stanje izboljšalo:

1. Vso pijačo, predvsem pa sladke gazirane napitke, zamenjajte z navadno vodo ali zeliščnim čajem.

2. Izogibajte se: xylitolu, mannitolu, sorbitolu ... sladilom, ki jih najdete, na primer, v energijskih čokoladicah.

3. Vključite več vlaknin. Postopoma! Za začetek 20 do 25 gramov na dan.

4. Premišljeno tudi, ko izbirate sadje in zelenjavo - češnje, breskev, brstični ohrovt ... lahko napihnejo. Takšna živila si privoščite najprej v manjših količinah in ne pozno v dnevu, če težave kljub temu ostajajo, živilo raje zamenjajte.

5. Omejite vnos ogljikovih hidratov. Ogljikovi hidrati v resnici niso vaš sovražnik, telo jih potrebuje. Govorimo seveda o kompleksnih ogljikovih hidratih. Vendar pa se ogljikovi hidrati vežejo z vodo, zato lahko pride do občutka napihnjenosti. Za nekaj dni zmanjšajte vnos, sploh živila iz bele moke, in opazujte - se počutite bolje? 

6. Med jedjo ne govorite. Pomembno je tudi, kako jeste. Če med jedjo govorite, prehitro jeste, zajemate veliko zraka, ki skupaj s hrano potuje v vaš prebavni sistem. Ko jeste, se obroku posvetite, jejte počasi in uživajte.

7. Ne solite.

8. Pazite na velikost porcije.

Preberite še: Zakaj bi morali oreščke obvezno namakati, preden jih pojemo?

In preverite: Kdaj je hujšanje zares uspešno? 

Sorodni članki

Najpogostejše napake med hujšanjem

S hujšanjem ne hitite! Pravilna prehrana oz. dieta za izgubo maščobe ne pomeni stradanja, ampak le malenkost nižji vnos kalorij. Če bi zares radi za vedno izgubili kilograme, se…

Očistite telo sladkorjev

Privoščite telesu počitek - očistite ga sladkorjev!

5 zmotnih prepričanj o zdravi prehrani športnikov

Toliko diet, modnih “prehranskih” muh in zdravih smernic preplavlja splet in družbena omrežja. Kako vedeti, kaj drži in kaj ne?

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri