10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice

Vaje za samopomoč: za hrbtno mišično verigo

5. 3. 2012

Preprosta in učinkovita vaja za sprostitev zadnjih stegenskih mišic s pomočjo žogic.

Upogibalke kolena (zadnje stegenske mišice ali hamstringi) so mišice, ki sestavljajo zadnjo (hrbtno) mišično verigo. Le-ta se prične na arkadah in vzporedno v dveh linijah poteka ob vretencih vzdolž hrbtenice, mimo medenice, ter se razdeli v upogibalke kolena, nato v liste na mečih in se pripenja na stopala. To je linija, ki nam omogoča vzravnano in pokončno držo.

Ta veriga je pogosto preobremenjena in napeta pri teku, hoji in drugih športnih aktivnostih, velikokrat pa je napetost posledica dolgotrajnega sedenja.

Predstavljamo vam preprost način samopomoči z uporabo žogice (lahko tudi teniške), ki bo povečala gibljivost vašega predklona kar v eni minuti, in to brez napora in bolečin.

Martina Mihić, dipl. fizioterapevtka, www.sentoria.si

Če se želite posvetovati s fizioterapevtko o svojih težavah, pišite na martina@sentoria.si

ali izpolnite spletni obrazec 'vprašajte strokovnjaka' na naši spletni strani.

 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri