meditacija

Meditacija je odlična. A pomembna je tudi tehnika. Predstavljamo tri, ki vam bodo pomagale, ko bo za vami stresen dan.

1. Avtogeni trening

Ta priljubljena sprostitvena tehnika omogoča, da se v nekaj minutah sprostite in si naberete novih moči. Z avtosugestijo o telesni teži in toploti sprostite mišice.

2. Progresivna mišična sprostitev

Ta Jacobsonova metoda temelji na spoznanju, da se pri stresu, strahu ali bolečinah mišice avtomatično napnejo. Obratno pa lahko stres, strah in bolečine z zavestno sprostitvijo mišic omilimo. Tako dosežemo telesno in s tem istočasno tudi duševno ugodje.

3. Joga

Poznamo več oblik joge:

  • gnana (spiritualna),
  • raja (duševna),
  • bakhti (čustvena) in
  • hatha (telesna) jogo.

Zlasti zadnja je zelo primerna za notranji mir in sproščenost. Vseh treh sprostitvenih tehnik se lahko naučimo na tečajih, delno pa tudi s pomočjo knjig ali kaset. Pomagajo, da med dieto uživamo življenje in smo bolj sproščeni.

Sorodni članki
None

Učinki antistresnega življenja

Sproščanje ne poskrbi le za več veselja do življenja, temveč krepi tudi naše teles­ne funkcije. Poiščite ustrezno metodo iskanja miru zase in si po naravni poti načrpajte…

Hitra pomoč pri glavobolih

Izdajamo vam nekaj skrivnosti preventive in tudi kaj vse pomaga v akutnih primerih.

Avtogeni trening - tehnika sproščanja, ki resnično deluje

Avtogeni trening je ena od najbolj znanih tehnik sproščanja, ki se jo zlahka naučite sami in je celo zelo dobro tudi znanstveno raziskana. Rezultat: resnično deluje!

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri