10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Kako se motivirati za telesno vadbo?

22. 4. 2010

Z redno telesno aktivnostjo krepimo naše telo, poskrbimo pa tudi za psihično pripravljenost. Odločitev, da postanemo aktivni, ni težka. Za vztrajanje ob redni telesni vadbi pa potrebujemo kar nekaj motivacije, ki je odvisna od mnogih dejavnikov – našega počutja, časa in osebne discipline.

Fitnes trener Peter Vidmar meni, da se je pri motivaciji za telesno aktivnost pomembno pripraviti na to, da se le počasi daleč pride in da je pri tem potrebna sprememba načina življenja, ki vključuje tudi uravnoteženo prehrano in zdrav način življenja.

Če smo vztrajni in disciplinirani, lahko prve rezultate preoblikovanja telesa ob pravilni prehrani opazimo že v enem mesecu. Vsekakor pa trening na začetku ne sme biti pretežak, intenzivnost pa se mora stopnjevati postopoma.

Da bo naše telo zmožno prenašati velike telesne napore, vam priporočamo naravno mineralno vodo Donat Mg. Donat Mg je bogat vir mineralov in magnezija, vsebuje pa tudi velike količine (okoli 7.700mg/l) hidrogenkarbonatnega iona, ki nase veže velike količine odpadnih kislin in tako pomaga vzpostavljati bazno-kislo ravnotežje v telesu.

Več informacij in stik z zdravnikom na www.donatmg.net.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri