10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Kako izgubiti tiste zadnje 3, 4 kilograme? Več beljakovin, ne le manj kalorij!

Kako izgubiti tiste zadnje 3, 4 kilograme? Več beljakovin, ne le manj kalorij! (foto: Shutterstock) Shutterstock
18. 2. 2018 Vir: liza.aktivni.si

Nikar se preveč ne osredotočite na štetje kalorij, raje povečajte vnos dobrih beljakovin – na primer jajc, belega mesa, stročnic, skute ...

Že če boste jedli več beljakovin, bo vaše telo bolj delovalo in porabljalo več kalorij. Prav tako boste s pravilnim vnosom beljakovin skrbeli za svoje mišice, na kar diete z majhnim vnosom kalorij prevečkrat pozabljajo.

Dvigujte težje uteži

Prav vsi strokovnjaki – fitnes trenerji in tudi zdravniki – zadnja leta prisegajo na dvigovanje uteži, predvsem k temu spodbujajo tudi ženske. Zato se nikar ne bojte težkih uteži, saj so morda prav one tisto, kar potrebuje vaše telo za prave spremembe. Dvigujte težje ročke, kot ste bili vajeni, prav presenečeni boste, kako hitro se bo spreminjalo vaše telo. In ne, ne boste postali nabiti. Dvigovanje uteži v telesu dvigne raven hormonov in posledično tudi 24 ur po koncu treninga še vedno porabljamo kalorije.

Obvladujte stres

Ena od pozitivnih stvari, ki jih pridobimo z rednim gibanjem in zdravo telesno težo, je, da lažje obvladujemo stres. Telo pod stresom, ki proizvaja kortizol, veliko težje porablja maščobo in posledično izgublja kilograme.

Trenirajte s trenerjem

Zagotovo sami ne morete doseči takih rezultatov, kot jih lahko z osebnim trenerjem, saj sami sebe ne morete tako gnati, kot vas lahko nekdo drug. Najemite trenerja vsaj za mesec ali dva, da boste videli, kako hiter je napredek, če ste pod stalnim vodstvom in kontrolo strokovnjaka. Treningi s trenerjem so bolj pestri in predvsem točno usmerjeni v vaše problematične točke.

Pijte več vode

Pitje vode pred obroki močno zmanjša tek in zagotovo ne boste preveč pojedli, saj boste imeli poln želodec. Neka študija je celo pokazala, da ljudje, ki popijejo 12 kozarcev vode na dan, porabijo več maščob, saj mora njihovo telo bolj delati. Zato imejte vedno pri roki steklenico z vodo, nikoli ne smete biti žejni. Voda vam bo pomagala pri vzdrževanju telesne teže in pri bolj zdravem in daljšem življenju.

Povečajte vnos dobrih maščob

Že ob besedi maščobe se velika večina ljudi kar zgrozi, a v resnici obstajajo zdrave maščobe, ki našemu telesu naredijo veliko dobrega. Na primer oreščki, kokosova maščoba, avokado, losos ... Vse to odlično dene našemu telesu, saj so ta živila polna dobrih maščobnih kislin omega 3.

Spreminjajte trening

Tako kot vse stvari na svetu mora biti tudi trening zabaven, da se ga ne naveličamo. Če bomo vsak dan isto trenirali, ne bomo napredovali in treninga se bomo hitro naveličali. Zato je zelo pomembno, da delamo veliko sprememb in se ukvarjamo z različnimi športi. Pojdimo teč, hodit, plavat, zajahajmo kolo, igrajmo tenis, zavijmo na fitnes, poskusimo jogo, naj bo naš aktivni urnik kar se da raznolik. Tudi tekaški trening je lahko raznolik – lahko tečemo intervale, lahko gremo na počasen, dolg tek, lahko gremo v hrib, lahko na stadion ... Ohranimo svežino
in raznolikost.

Ukinite predelano hrano

Seveda je za izgubljanje kilogramov vedno najbolj zaslužna pravilna prehrana. Saj veste, mišice boste izklesali v kuhinji, in ne v telovadnici. Kuhajte si domačo hrano, nakupujte v lokalni trgovini ali na trgu.

Pazite na spanje

Pomanjkanje spanja je nekaj najslabšega, kar lahko naredite sebi in svojemu telesu. Ljudje, ki premalo spijo, tudi več pojejo, saj se ne počutijo dobro. Raziskave pravijo, da premalo spanca ljudi pahne celo v tako slabo počutje, da na dan pojedo tudi do 550 kalorij več, saj čutijo, da potrebujejo več energije.

Imejte podporni sistem

Solo hujšanje je zelo osamljeno potovanje, zato je pametno, da se obkrožite z ljudmi, ki vas podpirajo. Morda najdete pomoč v zdravstvenem domu, kjer imamo v Sloveniji odlične podporne skupine, ki vključujejo tako svetovanje glede hrane kot tudi organizirano telovadbo. Ena
od možnosti je tudi osebni trener, ki vas bo ves čas podpiral in se z vami veselil novih uspehov.

Foto: Shutterstock

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri