10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Kako se izogniti srčni bolezni?

11. 3. 2008

Kakorkoli obrnemo se je potrebno zavedati, da z leti zdravje vsakega počasi upeša. Ponujamo vam nekaj preventivnih nasvetov s katerimi se boste izognili bolezni srca in ožilja. Izmed vseh izberite vsaj tri in jih pričnite upoštevati, kajti življenje je le eno, zato bodite previdni.

1. Čas je že, da prepričate svojo ženo ali partnerko, da preneha kaditi!

Po raziskavah ameriških znanstvenikov se kadilcem, ki so v zvezi z nekadilko možnost za doživetje infarkta poveča za 92%.

2. Hodite, tecite ali dvigujte uteži vsaj 30 minut šitirikrat na teden.

Moški srednjih let, ki redno intezivno telovadi dve uri ali več na teden, ima 60% manj možnosti za srčni napad kot neaktiven moški.

3. Shujšajte!

Poglejte svoj trebušček. Izguba 5 do 10 kilogramov pomeni zmanjšanje verjetnosti, da vas bo pokončal srčni napad, za celih 16 odstotkov. Debelost zvišuje raven holesterola in tudi krvni pritisk – torej dva pomembna dejavnika tveganja za nastanek srčnih obolenj. Deset let trajajoča študija ameriške klinike Mayo je pokazala, da imajo pretežki ljudje v povprečju 3, 6 leta prej srčni infarkt od tistih z normalno telesno težo, zelo debeli ljudje pa so v času napada za 8, 2 leta mlajši od tistih z normalno težo.

4. Spijte 8 kozarcev vode na dan.

V študiji na ameriški univerzi Loma Linda so dokazali za 54% manjšo ogroženost za infarkt pri moških, ki so se držali tega pravila. Raziskovalci menijo, da voda redči kri, zato so okoliščine za strjevanje krvi slabše.

5. Morda vam bo zdravnik predlagal vitamin E in aspirin.

Pri moških, ki so vsak dan zaužili antioksidant in zdravilo za redčenje krvi, se je za celih 80 odstotkov zmanjšalo nastajanje strdkov v okvarjenih arterijah, so ugotovili v novejši raziskavi v Pensilvaniji.

6. Pijte čaj namesto kave.

Na Nizozemskem so s študijo ugotovili, da se pri ljudeh, ki spijejo tri skodelice čaja na dan, za polovico zmanjšala možnost srčnega infarkta. V čaju so namreč antioksidanti, imenovani flavonoidi, ki zaščitno vplivajo na naše telo.

7. Štejte do 10!

Učinkovito, preprosto in brezplačno zdravilo proti stresu je štetje do 10. V napetih situacijah vas bo to zanesljivo pomirili, saj boste ustvarili 10-sekundono protistresno ublažitev. Raziskovalci na ameriški univerzi John Hopkins dokazujejo, da so moški, ki se jezno odzovejo na stres, v trikrat večji nevarnosti za srčna obolenja in v petkrat večji nevarnosti, da doživijo infarkt pred dopolnjenim 55. letom starosti.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri