Ste se že večkrat poskusili odreči sladkorju, pa ni šlo? Zdaj se še pogosteje zalotite, da razmišljate o naslednjem sladkem prigrizku. Naredite tako ... Načrt prilagodite svoji osebnosti.

Slika 1/5

ČE STE IMPULZIVNI ...

Na naše prehranjevalne navade vplivajo tudi zunanji dejavniki - denimo stres.

Razmislite: kolikokrat se je že zgodilo, da ste si zaželeli nekaj sladkega tudi takrat, ko niste bili lačni? In kolikokrat se je že zgodilo, da se je v vašem nakupovalnem vozičku znašel sladek ali slan prigrizek, ki ni bil na nakupovalnem seznamu?

KAKO ZMANJŠATI VNOS SLADKORJA?

• Kadar vas zgrabi želja, da bi se lotili piškotkov, se morate najprej ustaviti.
• Nato se vprašajte, zakaj si jih v resnici želite.
• Vas k temu vodi žalost, dolgčas ali zavlačevanje?

Poskusite torej razumeti, od kod prihaja to hrepenenje po sladkorju in kaj poskušate z njim rešiti. Ko se boste zavedli, da vaša potreba ne izvira iz lakote, se boste lahko z njo tudi bolje spopadli.

Dodaten namig: ko se znajdete v taki situaciji pokličite prijatelja/prijateljico ali mu/ji pošljite sporočilo. Ali pa imejte vedno pri roki dnevnik ter svoje misli hitro zapišite.

Profimedia

Preberite še:

Sorodni članki

28-dnevni fitnes izziv: 21. DAN in načrt za odvajanje od sladkorja

Danes fintes izzivu dodajamo še en izziv - načrt za odvajanje od sladkorja. Zakaj?

10 stvari, ki jih morate narediti vsak dan, ko hujšate

Hujšanje pri vsakem posamezniku poteka drugače, saj ne obstaja ena dieta, ki bi pomagala vsem. Kljub temu preverite, da vsak dan počnete te stvari, ki vam pomagajo pri izgubi…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri