Na visok holesterol lahko vplivate tudi sami - z drugačnimi odločitvami in zdravim življenjskim slogom. Skušajte ga znižati po naravni poti.

Slika 1/3

Fizična aktivnost

Gibanje zelo pripomore k dvigu “dobrega” holesterola, zato ga skušajte vključiti v svoj dan bolj pogosto. Obenem boste izgubili maščobne obloge in odvečne kilograme ter naravno poskrbeli za holesterol. Razmislite o:

- sprehodu v času malice, hoji od službe do doma, daljših sprehodih
- vožnji s kolesom
- vpisu na skupinsko vadbo ali fitnes, ki ga boste obiskali večkrat tedensko
- ukvarjanju s priljubljeno športno aktivnostjo
- aktivenem preživljanju prostega časa.

Že večkratna 10-minutna aktivnost v enem dnevu bo naredila veliko spremembo, še bolje pa je, če lahko športu posvetite najmanj pol ure gibanja v kosu dnevno. Izmenjujeta naj se intenzivna vadba in počitek oziroma lažje aktivnosti.

profimedia

Preberite tudi: 

Sorodni članki

O dobrem in slabem holesterolu

Sovražnika je vedno dobro poznati, zato si preberite več o holesterolu, ki ima svoje dobre in slabe strani.

Izmerite si holesterol

Raziskave kažejo, da ima več kot 70 % odraslih povišano raven skupnega in slabega holesterola, to pa je eden ključnih dejavnikov tveganja za nastanek srčno-žilnih bolezni.

Naravna moč rastlinskih sterolov obvladuje holesterol

Holesterolu bi lahko rekli kar potuhnjeni sovražnik, saj nase ne opozarja s posebnimi znaki, a lahko, če ga je preveč, v našem telesu povzroči veliko katastrofo.
Najbolj brane vsebine

12 stvari, ki jih samozavestni ljudje ne delajo

Prijemi, s katerimi poskrbite za več samozavesti in boljše počutje.
Več...

4 načini, kako slišati sebe (in to ni meditacija)

Vsi lahko prisluhnemo svoji intuiciji, le naučiti se moramo prepoznati, kateri glas je pravi. 
Več...

Kako se spopasti z agresivno osebo?

Tisti, ki imate redno opravka z agresivno osebo, veste, kako težko je lahko z njo sodelovati. Morda vam pomagajo naslednji nasveti.
Več...

Kako se osvoboditi negativnih misli?

Negativne misli vplivajo na vaše počutje in vedenje, zato se morate naučiti, kako se spopasti z njimi.
Več...

Kaj lahko vprašate partnerja namesto “Kako si?” - 20 vprašanj

Komunikacija je eden pomembnejših stebrov razmerja, zato poskrbite, da bo med vama tekla gladko.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri