Na visok holesterol lahko vplivate tudi sami - z drugačnimi odločitvami in zdravim življenjskim slogom. Skušajte ga znižati po naravni poti.

Slika 1/3

Fizična aktivnost

Gibanje zelo pripomore k dvigu “dobrega” holesterola, zato ga skušajte vključiti v svoj dan bolj pogosto. Obenem boste izgubili maščobne obloge in odvečne kilograme ter naravno poskrbeli za holesterol. Razmislite o:

- sprehodu v času malice, hoji od službe do doma, daljših sprehodih
- vožnji s kolesom
- vpisu na skupinsko vadbo ali fitnes, ki ga boste obiskali večkrat tedensko
- ukvarjanju s priljubljeno športno aktivnostjo
- aktivenem preživljanju prostega časa.

Že večkratna 10-minutna aktivnost v enem dnevu bo naredila veliko spremembo, še bolje pa je, če lahko športu posvetite najmanj pol ure gibanja v kosu dnevno. Izmenjujeta naj se intenzivna vadba in počitek oziroma lažje aktivnosti.

profimedia

Preberite tudi: 

Sorodni članki

Izmerite si holesterol

Raziskave kažejo, da ima več kot 70 % odraslih povišano raven skupnega in slabega holesterola, to pa je eden ključnih dejavnikov tveganja za nastanek srčno-žilnih bolezni.

Hej, holesterol, zdaj te bom premagal!

To bi bila odločitev, ki bi v znatni meri pripomogla k temu, da bi izboljšali ali ohranili zdravje srca in si tako podaljšali ali celo rešili življenje.

Bolezni srca in ožilja - preprečite najhujše!

S povišanim holesterolom v krvi se spopada vse več ljudi. A k sreči ni vsak holesterol slab holesterol. Vedno lahko računate na holesterol HDL in mu omogočite, da prepreči najhujše…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri