tortica

Svetovna zdravstvena organizacija priporoča, da lahko dnevno le pet odstotkov kalorij pridobimo iz sladkorja. Večina pa nas dnevno zaužije kar dvojno ali trojno količino dovoljenega.

Seveda se sladkosnedim skoraj naberejo solze v očeh, če jim svetujemo, naj se odrečejo sladkarijam, a z malimi spremembami boste že veliko dosegli.

Zajtrk

Sadni jogurt zamenjajte za navadni grški jogurt.

  • Prihranek: 19 gramov sladkorja.
  • Bi vseeno nekaj sladkega? Dodajte kakšno lahko sadje, na primer maline ali borovnice.
  • Preračunajte: Da boste lažje računali, koliko kalorij dobite iz sladkorja, s štiri pomnožite grame sladkorja, ki so napisani na etiketi. Na primer, če piše, da ima jed 15 g sladkorja, potem to pomeni, da je na kos 60 kalorij le iz sladkorja. In če na dan na primer pojeste 2000 kalorij, je to že 3 odstotke vseh dovoljenih 'sladkih' kalorij.

Kosilo

Svojemu hamburgerju dodajte le žličko kečapa, ne dveh.

  • Prihranek: 4 grame

Veliko sladko pijačo zamenjajte za mineralno vodo ali nesladkani čaj.

  • Prihranek: 14 gramov

Popoldanski prigrizek

Iz velike, bele kave ali iz kave s smetano presedlajte na malo kavico z mlekom ali kapučino.

  • Prihranite: 7 gramov

Večerja

Privoščite si testenine iz omake iz svežih paradižnikov ali iz pločevinke, le ne kupujte že narejenih omak, ki so vedno sladkane.

  • Prihranite: 4 grame

Sladica

Namesto skodelice vaniljevega sladoleda si privoščite sadno poslastico: narežite srednje veliko banano, jo zamrznite in zmiksajte. Po želji lahko dodate še maline, jagode, borovnice ...

  • Prihranite: 14 gramov

Vsota prihranjenih 'sladkih' kalorij: 62 gramov (248 kalorij, 12 odstotkov od 2000 kalorij)

Preverite še, kaj se je zgodilo ženski, ki se je za 8 tednov odrekla sladkorju.

1 kalorija (cal) = 4,1868 džula (J)*
* Džul ali joule je enota za delo in energijo v mednarodnem sistemu enot SI, zanjo se uporablja oznaka J.

Sorodni članki

Sladek, hranljiv, dober in zdrav obrok

Najpogostejše vprašanje, ki mi ga postavijo, je, ali obstaja obrok, ki bi bil sladek, hranljiv, dober in zdrav – vse v enem. Smoothie, je odgovor, ki se ponuja kot na dlani. Pri sadnih…

Očistite telo sladkorjev: 3-dnevna očiščevalna kura

Utrujenost, dodatne drobne gubice na obrazu, občutek napihnjenosti ... za vse to je lahko kriv sladkor.

Sadni jogurt - kako zdrav je v resnici?

Verjetno ne bi nikoli pomislili, da je v lončku jagodnega jogurta manj kot ena jagoda?

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri