To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu

Domača hrana za boljši imunski sistem

Domača hrana za boljši imunski sistem (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
10. 12. 2012

V boju proti prehladnim obolenjem lahko veliko že sami storite za svoje telo in ga nahranite z živili, bogatimi z vitamini in minerali.

Takšna hrana bo vašemu telesu omogočila, da se čim bolj okrepi in tako uspešno upira prenašalcem prehladnih obolenj, ki poskušajo oslabiti vaš imunski sistem. Prav v tem je namreč ključ oslabitve organizma, posledično pa tudi prehladnih obolenj, saj prenašalci bolezni, virusi in bacili oslabijo prav imunski sistem.

Pijte dovolj tekočine

Za preprečitev množice prehladnih obolenj svoje telo okrepite z zeliščnimi čaji, zelo dobro dene tudi ingverjev čaj. Koristno pa je, da ta čaj pijejo vsi družinski člani, da se čim več širjenja bolezni prepreči že doma. Tak ingverjev čaj pripravite zelo preprosto iz ingverja, limone, malo medu in cimeta.

Pijte tudi dovolj drugih tekočin, najbolje vode, ki naj času primerno ne bo prehladna, lahko pa vanjo kanete malce limoninega soka ali kisa. Tako se bo telo lažje očistilo odvečnih snovi in se bo organizem lažje uprl ob izpostavljenosti virusom gripe in prehladov.

Uživajte čim več sezonskega sadja in zelenjave

Najbolje svežih živil. Ta so bogata z vitamini in minerali, za obrok pa jih lahko pripravite v raznih pestrih solatah. Sadne solate sladkajte z malo medu, zelenjavne solate pa pripravite z na primer dobrim jabolčnim kisom ali limoninim sokom ter dobrim olivnim oljem ali avokadom.

Limona je bogata z vitaminom C, če je le mogoče, uporabite najbolje domači kis, ki je tudi zelo blagodejen za telo.

Nikar v skrbi glede odvečnih kilogramov ne zapostavljajte maščob. Telo tudi te potrebuje za dobro delovanje in zdrav imunski sistem, izbirajte pa med kakovostnim olivnim, bučnim ali drugim oljem oziroma avokadom in jih uporabljajte zelo varčno.

Tekst: Nataša Purkat, foto: Shutterstock

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri