To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu

Kateri šport boste izbrali?

10. 5. 2010

Ne mučite se! Izberite šport, ki vam ustreza!

Tek

Tek je pravzaprav primeren za vse, ki nimajo velikih težav s koleni in kolki, čeprav ga strokovnjaki odsvetujejo tistim, ki so pretežki. Sklepi bi preveč trpeli. Tek se številnim zdi dolgočasen in precej mučen šport, zato se ga predvsem ženske rade izogibajo.

A je odličen – saj močno vpliva na razvoj vzdržljivosti, razgiba celotno telo in predvsem je tudi zelo poceni in preprost. Ohranja vitalnost, izboljšuje dihalni ter srčno-žilni sistem. Pri teku porabimo zelo veliko energije!

Kolesarjenje

S kolesarjenjem je podobno kot s tekom, le da za prvo potrebujemo več časa, kolo in čelado.

Na kaj vpliva: na kolesu razvijamo moč in vzdržljivost, krepimo predvsem mišice nog, vplivamo na srčno-žilni in dihalni sistem. Izbirajte ceste z manj prometa in se nadihajte svežega zraka.

Kako pogosto: kolesarimo redno 2- do 4-krat na teden vsaj 30 minut; občasno pa si privoščimo kakšen daljši izlet.

Za koga: za vse, ki imate kolo in zaščitno čelado, poznate prometna pravila za kolesarje ali pa se radi vozite po gozdnih cestah in poslušate ptičje petje.

Rolanje

Na kaj vpliva: z rolanjem razvijamo ravnotežje in koordinacijo. Vzdržljivost pa le takrat, ko je naša vadba dolgotrajna in zelo aktivna. Vadba na rolerjih krepi mišice nog in zadnjice.

Kako pogosto: zarolajte 2- do 5-krat na teden po 1 uro.

Za koga: za vse lastnike primerno vzdrževanih rolerjev in lastnike popolne zaščitne opreme. Ne pozabite, da je varnost na prvem mestu – ne glede na to, ali rolate po parkirišču, kotalkališču ali pa ste udeleženi v prometu!

Pilates

Na kaj vpliva: z vajami pilatesa krepimo vse mišice in zavestno vplivamo na pravilno telesno držo pri hoji in sedenju. Naj vam to preide v navado! S pilatesom razvijamo tudi gibljivost in krepimo dihalni sistem.

Kako pogosto: vzemimo si čas 2- do 4-krat na teden za 1 uro. Doma, v naravi ali v pilates centru pod nadzorom inštruktorja z veljavno licenco.

Za koga: primeren šport za vse zdrave športnike in športnice.

Plezanje

Na kaj vpliva: plezanje vpliva na razvoj moči, ravnotežja in koordinacije, predvsem pa na obvladovanje telesa in misli. V plezalski steni urimo vzdržljivost oziroma trmo, ki nam pride še kako prav, kadar želimo z glavo skozi zid. Včasih je dobro zamenjati dvoransko plezalno steno za steno v naravi – pri tem ne pozabite na ustrezno varovanje.

Kako pogosto: v plezališče se odpravite 2- do 4-krat na teden in si dajte duška.

Za koga: vsi, ki imate predpisano plezalno opremo in zanesljivega plezalnega partnerja.

Plavanje

Na kaj vpliva: redno plavanje vpliva na razvoj vzdržljivosti in krepi dihalni sistem. Vključuje vse mišice, zato ga številni označujejo za popolno poletno rekreacijo.

Kako pogosto: zaplavajte 2- do 5-krat na teden po 1 uro. Na morskem oddihu pa lahko čas krepko podaljšate, z vmesnimi počitki, seveda.

Za koga: primeren za vse plavalce! Priporočljiv šport za tiste, ki imajo težave s križem, bolečine v sklepih ali preveliko telesno težo.

Pohodništvo

Na kaj vpliva: vpliva na vzdržljivost, srčno-žilni sistem. Aktivne so vse mišice, predvsem noge. Koordinacija s palicami pa vključi še aktivnost rok.

Kako pogosto: vzemite palice v roke 2- do 5-krat na teden in postopno podaljšujte svoje pohode v naravo.

Za koga: primerno je za vse s kakovostno pohodniško obutvijo, poznavanjem poti in gora. Pri odhodu v hribe ne pozabite na vodo in vodnik ali karto, v žep pa vtaknite še kompas – za vsak primer.

Ples

Na kaj vpliva: ples vpliva na koordinacijo gibanja, vzdržljivost, ritmičnost, pravilno telesno držo in ustvarjalnost. Predvsem pa vpliva na vaša čustva in dobro počutje. Prepustite se dobri glasbi in predajte vajeti v soplesalčeve roke.

Kako pogosto: vsakodnevno – najbolje pred zajtrkom ali po lahki večerji. Nikoli ni prepozno za ples!
Za koga: za čisto vsakega človeka: lahko solo, v dvoje ali v skupini. Kakor je vam ali vašemu partnerju ljubše!

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri