10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Nasveti, kako boste čim dlje ostali zdravi

Nasveti, kako boste čim dlje ostali zdravi (foto: Profimedia) Profimedia
17. 10. 2017

Ni vam treba narediti drastičnih sprememb, da bi živeli zdravo življenje in ostali zdravi kar se da dolgo – še posebej v teh mesecih. Včasih imajo lahko najmanjše navade velik vpliv. Poglejte, za katere gre.

Ob spremembi letnega časa in vremena veliko ljudi zboli in da bi se temu izognili tudi letos, upoštevajte te preproste nasvete, s pomočjo katerih boste tudi v hladnejših mesecih ostali zdravi.

Hodite. Vsepovsod in kamorkoli.

Raziskave so namreč pokazale, da hoja ne samo, da izboljša splošno zdravje srca (kot to naredi tudi tek), ampak prav tako pomaga zmanjšati tveganje za hipertenzijo, visok holesterol in diabetes.

Osredotočite se na zdravje oči.

Če ves dan ali pa večino dneva presedite za računalnikom, sledite pravilu: vsakih 20 minut si vzemite 20 sekund, da pogledate nekaj, kar je od vas oddaljeno približno 5–6 metrov. Poskrbite tudi, da na dan pojeste dovolj hrane, ki vsebuje lutein in zeaksantin (karotenoid), ki sta najpomembnejši hranili za zdravje oči. Najdemo ju predvsem v temno zeleni listnati zelenjavi.

Imate težave s suhimi očmi? Poskusite katerega izmed teh 6 nasvetov.

Poskrbite za svoja stopala.

Hoja, tek, "tiščanje" stopal v tesne čevlje ali čevlje z visoko peto – vaša stopala prenašajo vso težo in napetost vašega telesa. Izognite se poškodbam in bolečinam tako, da vsake toliko zmasirate svoja stopala in jim privoščite sproščujočo kopel. Tudi obutev je pomembna!

Izogibajte se vnosu (namizne) soli.

Premislite, katero sol želite uporabljati. Namesto navadne, bele, namizne soli izberite morsko ali pa roza himalajsko (zakaj, preberite TUKAJ). Seveda se soli ne izogibajte popolnoma, saj je ta ključen mineral, ki pomaga našemu telesu uravnavati tekočine. Le poskrbite, da ne zaužijete več kot 2,300 mg natrija na dan, čemur se lahko izognete tako, da se izogibate procesirani hrani in tako, da dobro preučite nalepke na zadnji strani pakiranih izdelkov, ki jih kupujete.

Razmišljajte skromno.

Ko pride do sprememb življenjskega sloga, so veliki koraki lahko strašljivi in stresni, majhni pa ravno prav – še več, lahko so celo bolj učinkoviti, saj spodbujajo uspeh na prav vsakem koraku. Začnite postopoma, s tedenskim ciljem in tako nadaljujte iz tedna v teden.

Učvrstite svoje telo.

Še posebej noge. Raziskava je namreč pokazala, da je moč nog povezana z boljšo vzdržljivostjo možganov (v obdobju 10 let). Zato ne pozabite redno izvajati vaj za noge, ki bodo poleg tega, da bodo izboljšale vaše zdravje, izgledale tudi čvrsto in privlačno (še posebej pri ženskah).

Spremljajte svojo menstruacijo (ženske).

Menstruacija je vitalni znak zdravja in njena nerednost lahko nakazuje na stres ali pa težave s ščitnico.

Kaj vam pove barva vaše menstruacije o vašem zdravju pa si preberite TUKAJ.

Obvladujte kronični stres.

Če se vam zdi, da ste 24 ur na dan pod stresom, naredite nekaj za to. Vzemite si čas zase, sprostite se, s seznama obveznosti črtajte kakšno stvar, ki ni "življenjsko pomembna". Ko boste znižali nivo stresa v telesu, boste na novo "programirali" možganske celice in na tak način preprečili mnoge resne težave, kot so rak, bolezni srca in pljučne bolezni.

Predvsem pa ne pozabite na igro in druženje.

Igra in druženje bosta pri vas spodbudili srečo. Uživanje v življenju in delanje stvari, ki jih imate radi sta pomembni pri dolgoročnem zdravju.

Pa naj gre za slikanje, skakanje po trampolinu, dobrodelnost, skupinska vadba, karkoli, kar vas dela srečne in posledično tudi ohranja vaše zdravje. In ne pozabite na druženje s prijatelji, saj ima ta del življenja velike zdravstvene prednosti. Raziskave so namreč pokazale, da so močna razmerja oziroma odnosi neposredno povezani z dolgim življenjem. Zato pozabite na računalnik in pametni telefon, pojdite ven, igrajte se z otroci ter se družite s prijatelji in družino.

Seveda pa poleg zgornjih nasvetov ne pozabite na pravilno prehrano! To so živila, ki bi jih morali uživati za boljšo odpornost v teh mrzlih dneh.

Preberite še: Zakaj otroci ob vrnitvi v šolo zbolijo? (+kako to preprečiti).

Priporočamo tudi: Tako boste učvrstili svoje telo, brez da bi vam sploh bilo treba VSTATI s postelje!

 

 

 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri