Morda ne občutite tiste opoldanske zaspanosti in pomanjkanja energije na sploh, a tu je nekaj manj očitnih znakov, s katerimi vam telo sporoča, da je v resnici že precej izčrpano.

Slika 1/5

POZABLJATE (IMENA)

Vedno, ko se poskušate spomniti imena, besede … jo imate na koncu jezika. Ali pa se nenadoma ne morete spomniti imena osebe, ki jo poznate iz fitnesa (čeprav se z njo srečate vsaj trikrat na teden).

DEJSTVO: ljudje nujno potrebujemo spanje. Seveda. In to ni nič novega. Toda potrebujemo ga dovolj.

Znanstveniki opozarjajo, da pomanjkanje – to pomeni običajno manj kot 7 ur spanca na noč! – oslabi delovanje možganov na celični ravni. Negativno vpliva na prenos nevrotransmitorjev in upočasni prenos kemijskih snovi med nevroni.

Dobro je vedeti: poleg spanca je tudi stres tisti, ki lahko povzroči težave s spominom.

Profimedia

Viri:

www.sciencedaily.com/releases/2017/11/171106112312.htm
www.scientificamerican.com/article/sleep-deprivation-tied-to
news.berkeley.edu/2013/08/06/poor-sleep-junk-food/
academic.oup.com/ajcn/article/107/1/43/4794751
www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19725252
www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23204609
www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19139325

Sorodni članki

Idéalia, idealna nega za cel dan

Spanec predstavlja tretjino našega življenja. Tako kot celo telo tudi koža spi, prav med spanjem pa se najbolj aktivno obnavlja. Prekratke noči ali slab spanec ovirajo obnavljanje…

Toliko ur na dan bi morali spati glede na vašo starost

V članku spodaj boste odkrili, ali glede na vašo starost spite preveč ali premalo in koliko spanca je za vaše telo in možgane optimalnega!

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri