To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu

To se lahko zgodi, če spite ob prižgani televiziji

To se lahko zgodi, če spite ob prižgani televiziji (foto: Profimedia) Profimedia
18. 7. 2019

Ne gre samo za umetno svetlobo, ki jo oddaja zaslon. Spanje ob prižgani televiziji vpliva na vaše hormone in lahko povzroči ...

Raziskava, objavljena v JAMA Internal Medicine, razkriva, da spanje ob prižgani televiziji povečuje možnost za povišanje telesne teže in celo za prekomerno debelost. Umetna svetloba namreč zavira hormon melatonin, ki vpliva na kvaliteto vašega spanca in na metabolizem.

Znanstveniki so vzeli pod drobnogled težo 44.000 žensk ...

Starih med 35 in 47 let, ki imajo podobne spalne navade in hodijo spat ob približno enaki uri. Vprašali so jih, katere naprave so prisotne v njihovi spalnici in ugotovili, da poleg budilke in nočne lučke večina spi tam, kjer se nahaja tudi televizija.

Profimedia
Po šestih letih so ponovno preverili njihovo težo ...

In prišli do zanimivih rezultatov.

Nočna lučka ni vplivala na njihovo zdravje, medtem ko se je tistim, ki so spale ob prižgani televiziji, drastično povečala telesna teža. Kar 33% žensk je nagnjenih k prekomerni debelosti.

To pomeni, da ste med spanjem nezavedno redite!

Ko ste izpostavljeni umetni svetlobi, melatonin namreč ne more regulirati telesne teže. Hormonski stres vpliva na delovanje metabolizma in kilogrami se nabirajo.

Tako med spanjem samim, kot čez dan – ker je vaš spanec nestanovitev, je neurejen tudi vaš ritem prehranjevanja. Zmanjšana fizična aktivnost pa še spodbudi pridobivanje telesne teže.

Profimedia

Znanstveniki so tokrat preučevali samo ženske, a pravijo, da bi bili rezultati pri moški študiji verjetno podobni.

Za dober spanec zagotovite popolno temo v spalnici in ugasnite vse elektronske  naprave vsaj eno uro preden greste v posteljo!

Spanje vam lahko celo pomaga shujsatiče se držite nekaterih pravil.

Preberite še:

Vir: Bicycling

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri