10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Zakaj ne morem shujšati?

Zakaj ne morem shujšati? (foto: profimedia) profimedia
2. 3. 2018

Čeprav že nekaj časa skušate izgubljati odvečne kilograme na vse možne načine, se številka na tehtnici trmasto ne premakne nikamor. Ali kaj počnete narobe?

Tu je le nekaj razlogov, zakaj ne morete shujšati:
  • Premalo časa namenite vadbi. 20 minuten sprehod s štirinožnim prijateljem je bolje, kot sedenje na kavču, a samo s tem ne boste dosegli idealne postave. Vložiti boste morali več truda v telovadnici.

  • Opravljate le kardio vadbo. Če se osredotočate na tek, aerobiko in podobne vaje, ne boste utrdili telesa, izklesali mišic in pospešili prebavnega sistema. Pri tem vam pomaga trening za moč. Nikar se ne bojte v roke vzeti uteži.

  • Ne pijete dovolj vode. Ne glede na to, ali želite izgubiti kilograme ali ne, morate vedno biti hidrirani. Kadar hujšajte, pa se vode napijte tudi pred obroki, kar vam bo pomagalo nadzorovati velikost porcij. Uživanje hrane, ki je pretežno sestavljena iz vode (sadje in zelenjava), vas bo prav tako hitreje nasitila.

  • Spremenili ste prehrano, pijača ostaja enaka. Še vedno si radi privoščite gazirane pijače in sadne sokove ter s tem v svoje telo vnašate preveč sladkorja.

  • Ne določite časa za obroke in prigrizke. Če se sprehodite do hladilnika, ko postanete lačni, obstaja večja verjetnost, da pojeste več kot tisto, kar priporoča dieta. Zastavite ure, ki bodo namenjene prehranjevanju in v miru uživajte v obroku.

  • Obupate in začnete znova. Premamila vas je želja po sladkarijah, zato ste za nekaj dni prekinili hujšanje in potem spet nadaljevali. Zapravili ste nekaj dni potenja v telovadnici in zdravega prehranjevanja, zato morate nadoknaditi zamujeno.

  • Ne marate zelenjave. Ta vsebuje veliko hranil, med njimi tudi vlaknin, ki vas nasitijo za več časa in s tem odvrnejo željo po prigrizkih. Naj se večkrat znajde na krožniku.

  • Radi imate dodatek z visoko energijsko vrednostjo. Tu imamo v mislih prelive za solato in omake, ki sicer zdravemu obroku dodajo umetno pridelane sestavine. Odpovejte si jim in si raje sami doma pripravite bolj zdravo različico.

  • Pogosto jeste zunaj. Ker se vam ne ljubi ali ste prepričani, da ne znate pripraviti zdravih prigrizkov, se med službenim odmorom odpravite v trgovino in na hitro po malicate. Že en sam nezdrav obrok lahko naredi veliko škode.

  • Nimate rednega spalnega ritma. Ker je šport sedaj večkrat na urniku, morate imeti dovolj energije, da boste zdržali vse napore. Pomanjkanje spanja zmede tudi apetit, kar posledično pomeni, da boste pojedli več, kot bi si želeli.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri