hujsanje

Čeprav že nekaj časa skušate izgubljati odvečne kilograme na vse možne načine, se številka na tehtnici trmasto ne premakne nikamor. Ali kaj počnete narobe?

Tu je le nekaj razlogov, zakaj ne morete shujšati:
  • Premalo časa namenite vadbi. 20 minuten sprehod s štirinožnim prijateljem je bolje, kot sedenje na kavču, a samo s tem ne boste dosegli idealne postave. Vložiti boste morali več truda v telovadnici.

  • Opravljate le kardio vadbo. Če se osredotočate na tek, aerobiko in podobne vaje, ne boste utrdili telesa, izklesali mišic in pospešili prebavnega sistema. Pri tem vam pomaga trening za moč. Nikar se ne bojte v roke vzeti uteži.

  • Ne pijete dovolj vode. Ne glede na to, ali želite izgubiti kilograme ali ne, morate vedno biti hidrirani. Kadar hujšajte, pa se vode napijte tudi pred obroki, kar vam bo pomagalo nadzorovati velikost porcij. Uživanje hrane, ki je pretežno sestavljena iz vode (sadje in zelenjava), vas bo prav tako hitreje nasitila.

  • Spremenili ste prehrano, pijača ostaja enaka. Še vedno si radi privoščite gazirane pijače in sadne sokove ter s tem v svoje telo vnašate preveč sladkorja.

  • Ne določite časa za obroke in prigrizke. Če se sprehodite do hladilnika, ko postanete lačni, obstaja večja verjetnost, da pojeste več kot tisto, kar priporoča dieta. Zastavite ure, ki bodo namenjene prehranjevanju in v miru uživajte v obroku.

  • Obupate in začnete znova. Premamila vas je želja po sladkarijah, zato ste za nekaj dni prekinili hujšanje in potem spet nadaljevali. Zapravili ste nekaj dni potenja v telovadnici in zdravega prehranjevanja, zato morate nadoknaditi zamujeno.

  • Ne marate zelenjave. Ta vsebuje veliko hranil, med njimi tudi vlaknin, ki vas nasitijo za več časa in s tem odvrnejo željo po prigrizkih. Naj se večkrat znajde na krožniku.

  • Radi imate dodatek z visoko energijsko vrednostjo. Tu imamo v mislih prelive za solato in omake, ki sicer zdravemu obroku dodajo umetno pridelane sestavine. Odpovejte si jim in si raje sami doma pripravite bolj zdravo različico.

  • Pogosto jeste zunaj. Ker se vam ne ljubi ali ste prepričani, da ne znate pripraviti zdravih prigrizkov, se med službenim odmorom odpravite v trgovino in na hitro po malicate. Že en sam nezdrav obrok lahko naredi veliko škode.

  • Nimate rednega spalnega ritma. Ker je šport sedaj večkrat na urniku, morate imeti dovolj energije, da boste zdržali vse napore. Pomanjkanje spanja zmede tudi apetit, kar posledično pomeni, da boste pojedli več, kot bi si želeli.

Sorodni članki

20 mitov o hujšanju, v katere morate nehati verjeti

Različni smo. Morda je vaše telo eno izmed tistih, ki za hujšanje potrebuje več časa, in s tem ni nič narobe. Ne primerjajte se z drugimi. In prenehajte verjeti v teh 20 mitov…

10 stvari, ki jih morate narediti vsak dan, ko hujšate

Hujšanje pri vsakem posamezniku poteka drugače, saj ne obstaja ena dieta, ki bi pomagala vsem. Kljub temu preverite, da vsak dan počnete te stvari, ki vam pomagajo pri izgubi…

Majhne zdrave navade, ki skrbijo za dobro počutje

Zdravje in dobro počutje lahko negujemo z mnogimi drobnimi navadami, ki skrbijo za pravilno delovanje telesa. Preverite, koliko jih že imate!

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri