To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu

Hej, holesterol, zdaj te bom premagal!

2. 3. 2012 Promocijsko sporočilo

To bi bila odločitev, ki bi v znatni meri pripomogla k temu, da bi izboljšali ali ohranili zdravje srca in si tako podaljšali ali celo rešili življenje.

Žal sodijo srčno-žilne bolezni med tiste, ki nas najbolj ogrožajo, zato je pomembno, da znižamo enega od najbolj pogostih dejavnikov tveganja – to je povišana raven holesterola. Holesterol lahko znižate s pomočjo rastlinskih sterolov, ki jih vsebuje margarina Becel pro.activ.

Učinkovito znižanje do 15 %

Neodvisne klinične študije so pokazale in potrdile, da lahko redno uživanje rastlinskih sterolov v kombinaciji z zdravo in uravnoteženo prehrano ter zdravim življenjskim slogom že v treh tednih zniža holesterol za do 15 odstotkov.

Uživanje 1,5 do 2,4 g rastlinskih sterolov dnevno lahko zniža slabi (LDL) holesterol za od 7 do 10 odstotkov že v od 2 do 3 tednih. Če se poleg uživanja rastlinskih sterolov odločite še za zdravo in uravnoteženo prehrano ter zdrav življenjski slog, ga lahko znižate tudi za do 15 odstotkov.

3-krat dnevno 2 žlički

Za optimalne rezultate je priporočljivo vsak dan zaužiti 25 do 30 g margarine Becel pro.activ. Najbolje je, da količino razdelite na tri porcije, in sicer vsakič uporabite dve čajni žlički margarine Becel pro.activ ter z njo npr. namažite kos polnozrnatega kruha, popestrite okus sveže kuhane zelenjave ali krompirja. Becel pro.activ lahko pri pripravi jedi in kuhi uporabljamo kot katero koli drugo margarino, le za peko in cvrtje ga ne priporočajo.

Sprejmite dobre odločitve

Becel pro.activ je lahko sestavni del zdrave in uravnotežene prehrane, ki vsebuje malo nasičenih maščob in malo soli, je bogata z vlakninami, sadjem in zelenjavo. Prav tako so za zniževanje tveganja nastanka srčno-žilnih obolenj pomembni telesna dejavnost, prenehanje kajenja in omejevanje vsakodnevnega stresa.

Zdrava prehrana

Ne pozabite: zdrava in uravnotežena prehrana ter zdrav življenjski slog nista dobra le za vaše srce, ampak tudi za uravnavanje vaše telesne teže in splošnega dobrega počutja.

Več o zniževanju holesterola preberite na becel.si.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri