prigrizki

Da boste brez slabe vesti gledali zimske olimpijske igre in spodbujali športnike, si pripravite zdrave in okusne prigrizke.

  • Stopite temno čokolado in vanjo pomočite na koščke narezano banano. Zapičite zobotrebce in postrezite. Lahko preizkusite tudi z drugim sezonskim sadjem.

  • Navadnemu grškemu jogurtu (brez maščob) primešajte med in dodajte malo jagodičja.

  • Narežite različne vrste sadja in naredite domačo sadno kupo, ki jo prelijete s sokom stisnjenih pomaranč, grenivk in limone. Po vrhu jo prelijte z medom.

  • Pripravite smuti iz banane, grškega jogurta, medu, jagodičja in ledu. Opremite z barvnimi slamicami in postrezite goste.

  • Pripravite svoja posušena jabolka. Jabolko narežite na tanke kose, razporedite po pladnju in potresite z rjavim sladkorjem ter cimetom (po okusu). Pecite na 150 stopinjah, dokler ne porjavijo.

avokado

  • Specite jajca na oko in jih položite na popečen polnozrnat kruh. Dodajte kose avokada in paradižnik, poljubno solite in poprajte.

  • Zmešajte eno tuno, sirni namaz in gorčico. Na majhne kose narežite kisle kumarice, dodajte koruzo in narezan paradižnik. Na kruh namažite domač tunin namaz.

  • Popecite piščanca, operite zeleno solato, narežite papriko, paradižnik in eno kuhano jajce ter si privoščite solato.

  • Naredite okusne pudinge s chia semeni. Recept najdete tu.

  • Banane popecite na kokosovem olju, popražite mandlje in vse skupaj zmešajte s proseno kašo.

  • Zmešajte bučke, kuhano cvetačo, moko, jajca, sol in poper. Oblikujte majhne kroglice, ki jih spečete v olju. Hitro narejeni in preprosti zelenjavni polpeti so tu.

  • Avokado narežite na kose in ga zmiksajte z limoninim sokom. Dodajte ščep soli in avokadov namaz namažite na polnozrnat popečen kruh. Po želji dodajte narezan paradižnik.

mango

  • Ovsene kosmiče zmešajte z grškim jogurtom, dodajte chia semena, rozine, nariban korenček, banano, temno čokolado, gozdne sadeže (izberite svoje najljubše dodatke). Pustite stati v hladilniku nekaj ur in si postrezite med navijanjem za naše olimpijce.

  • Kruh premažite z mandljevim maslom in nanj položite jabolčne krhlje. To lahko pripravite tudi med čakanjem na začetek naslednjega tekmovanja, saj ne vzame veliko časa.

  • Pripravite energijske kroglice, ki vam bodo dale veliko energije in jih lahko hranite v hladilniku še za zajtrk ali malico.

 

 

Sorodni članki

10 zajtrkov brez sladkorja za pravilen začetek dneva

V enem dnevu pojemo veliko več dodanega sladkorja, kot ga v resnici potrebujemo. Ker se po jutru dan pozna, ga začnite z okusnimi zajtrki, pri katerih ne boste pogrešali dodatnih...

Dva lahka in osvežilna avokadova namaza za vroče poletje

Če si za malico radi privoščite avokado, ga tokrat naredite malce drugače – kot namaz. Potrebujete malo sestavin, ki jih verjetno najdete v domači kuhinji in nekaj minut za pripravo...

Tedenski jutranji izziv: Zdrav zajtrk za boljši začetek dneva

Ljubitelji zajtrka ali ne, morali bi si ga privoščiti čisto vsak dan. Zato smo pripravili nekaj slastnih, lahkih receptov, ki vam bodo pomagali vzljubiti jutra.
Najbolj brane vsebine

6 zdravilnih lastnosti kakija

Kaki je prava mala zakladnica hranilnih in zdravih sestavin. Poglejmo si, na kaj vse blagodejno vpliva. 
Več...

25 neverjetnih učinkov tibetanskih vaj na telo in duha

Ljudje iz različnih starostnih skupin, ki so vsaj en mesec izvajali tibetanske vaje, pričajo o presunljivih rezultatih. Poskusite z vajami tudi vi in doživite izboljšanje na nivoju telesne gibčnosti, zdravja, notranjega miru in življenjske energije.
Več...

Jesenski okusi: Polnjena in pečena jabolka

Ko boste preizkusili naslednji recept, boste oboževali jabolka. Sladica je primerna tudi za jesenske zabave ali le kot sladek prigrizek na deževen dan.
Več...

Če opazite naslednje znake, je z vašim črevesjem (verjetno) nekaj narobe

Z nezdravim črevesjem povezujemo nekatere znake, ki ste jih verjetno pripisali čemu drugemu. Preverite, ali jih imate.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri