Če bi v ženske revije pripenjali posterje s slikami zavaljenih lenob, bi bil Jani zagotovo med njimi. Pri 45 letih je tehtal 163 kilogramov, njegov krvni tlak pa je znašal 160/120 mmHg. Prognoza njegovega zdravnika je bila bolj črna, kot je najbolj globoka noč: "Jani, naredi nekaj zase ali pa ne boš dočakal abrahama! "

In pozneje se je zgodilo – povsem po naključju mu je prišel v roke članek o hujšanju in začela se je njegova preobrazba. Jani je sprejel to, kar je prej zanikal: odgovornost.

"Odgovornost je tista, s katero se nisem želel sprijazniti, " je dejal Jani, sicer po poklicu receptor v hotelu. "Nisem želel sprejeti tega, da sem za svojo debelost kriv izključno sam. Nihče me ni silil, da moram pice goltati kot po tekočem traku. "

Tako je Jani začel postopoma spreminjati svoje življenjske navade. Namesto slanine in raztopljenega sira je raje naročil solato z brokolijem in namesto velikih porcij hrane si je začel naročati majhne. To pa ni bilo vse, kajti vpisal se je v fitnes in začel redno telovaditi. Čeprav pri prvem obisku telovadnice ni zmogel narediti niti ene sklece, je vztrajal. Obrestovalo se mu je, saj zdaj, po skoraj treh letih, tehta 86 kilogramov, pretekel je nekaj maratonov, izboljšalo pa se je tudi zasebno življenje, saj je končno našel ljubezen svojega življenja. "Zopet sem zaživel, " se je namuznil Jani. Zaživite še vi in sledite njegovim pravilom.

Zastavite si majhen cilj.

Njegova prednost je v tem, da ga boste hitreje dosegli in zanesljiveje napredovali.

Vodite dnevnik.

Zapisujte si vse rezultate vaj, porabljene in zaužite kalorije, mere in maso telesa ter najpomembnejše, zapišite si, kako se pri tem počutite.

Spreminjaje zaporedje vadbe.

Če se počutite ujeti in brez volje, je to znak, da ste ostali brez motivacije. Samonadzor. Ni nujno, da se odrečete hrani, ki jo imate radi. Še vedno si lahko privoščite pico, a ne cele, ampak samo en kos.

Dan zase.

En dan v tednu si vzemite samo zase, počnite vse, kar si zaželite, in v dnevnik ne zapisujte ničesar. Ne smete pa se prenajedati! Ključne besede. Držite se gesla: izobraževanje, predanost in jeklena volja. To je ključ do uspeha!

Sorodni članki

4 stvari, ki jih morate narediti, preden začnete hujšati

Če ste sklenili, da boste v tem letu preoblikovali svoje telo, vam svetujemo, da v začetku naredite naslednje.
None

VPRAŠALNIK 1: Kako jesti pravilno

Ocenite, kakšne so vaše prehrambene navade! Večina ljudi misli, da ve, kako se prehranjevati zdravo in raznoliko in le malo kdo je pripravljen priznati, da o pravilnem prehranjevanju...

Zgodba o uspehu: Kako mi je uspelo izgubiti 61 kilogramov

Moje otroštvo in mladost je zaznamoval hud boj s kilogrami. Še pred tremi leti sem pri 167 centimetrih višine tehtala krepko čez sto kilogramov.

Izbor uredništva

Kam po osvežitev v bližini domačega kraja?

Tudi vi v vročih dneh iščete kotičke za ohladitev kar v naravi, v senci dreves ob jezerih in rekah?

Več...

Video: 4 odlične vaje za razbremenitev hrbtenice

Športni in osebni trener Jan Veleušič nam je razložil, kateri so najpogostejši razlogi za bolečine v hrbtenici in prikazal...

Več...

Kako dihati med tekom

Že obvladovanje prave drže, tempa in načrta je lahko izziv, a delo tekača se tu še ne konča.

Več...


Najbolj brane vsebine

Znaki, po katerih lahko sami ocenite, kako zdravi ste

Ajurveda pozna 15 znakov, po katerih lahko sami ocenite kako zdravi ste, kako dobro deluje vaše črevesje in kako se počutijo bakterije v vašem telesu.
Več...

4 seks položaji, ki jih moški v bistvu sovražijo

Bi si mislili, da je za moške vsak seks dober seks? Ne drži popolnoma - so tudi položaji, ki jih lahko mirno zbrišejo iz vseh seks priročnikov, saj moškim predstavljajo več muk, kot pa zabave.
Več...

Ali alkohol vpliva na izgubo maščobe

Se zaradi alkohola preobrazba popolnoma ustavi, se pretvori v odvečno maščobo, dobimo zaradi njega pivski trebuh, ali preobrazbo celo pospeši? Teorij je sicer več, resnica pa ena sama.
Več...

Video: 4 odlične vaje za razbremenitev hrbtenice

Športni in osebni trener Jan Veleušič nam je razložil, kateri so najpogostejši razlogi za bolečine v hrbtenici in prikazal vaje, ki hrbtenico razbremenijo.
Več...

Najboljše motivacijsko pismo, kar ste jih kdaj prebrali!

Fitnes trenerka Nuša Gnezda je napisala pismo, ki bo povsem spremenilo vaš pogled na vadbo.
Več...


Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri