Vaje za manjša stegna

Zmanjševanja obsega stegen se lahko lotite z naslednjimi preprostimi vajami. Izvajajte jih trikrat na teden, vsak drugi dan.

Krepitev trebušnih mišic brez enega samega giba

Ste vedeli, da lahko jedro okrepite brez enega samega giba? Medtem, ko se z večino mišic premikate, se namreč mišice jedra premikanju upirajo - ko...

Domači trening, ki bo okrepil jedro in razkril trebušne mišice

Pripravili smo 8-tedenski program. Sledite našim nasvetom in motivacijskemu načrtu in prišli boste do zavidljivih rezultatov.

Trening za močne roke in čvrsto jedro

Kratki, a intenzivni treningi so prav tako učinkoviti!

Priteg elastike kleče - za krepitev mišic hrbta

Zaključujemo trening, v katerem smo prikazali 5 odličnih vaj, ki jih lahko izvajamo praktično kjerkoli in okrepimo celo telo.

Joga skleca - za krepitev prsnih mišic in mišic ramen

Počep, predstavljen v prejšnjem delu treninga...

Najboljše vaje za trdno in stabilno jedro

Če želite imeti trdno in stabilno jedro, je pravilen trening trebušnih mišic še kako pomemben.

Preprosta ogrevalna vaja

Se pred treningom vedno ogrejete? S pravilnim ogrevanjem se izognemo poškodbam in celo izboljšamo športno učinkovitost, zato je prav, da temu posvetimo vsaj nekaj minut. Kako izvesti ogrevanje?

Vaja za ravnotežje, moč stegenskih mišic in jedra

Po pripravljalni vaji in odlični vaji za zadnjico in trebušne mišice nadaljujemo s kraljem vseh vaj - počepom. Tokrat malo drugače.

Vaja za izboljšanje eksplozivnosti

Ker opisana vaja izboljšuje eksplozivnost, lahko tečete hitreje ali skočite višje.

Feelgood trening: Ogrevalna vaja in vaja za krepitev jedra in zadnjice

Gremo trenirat! Pripravili smo odličen trening - 5 vaj, ki jih lahko izvajate kjerkoli. Kako pravilno trenirat? Vaje vam bomo predstavili v štirih zaporednih objavah. Danes začnemo s pripravljalno vajo in vajo za zadnjico in trebušne mišice.

1 super vaja, 8 načinov izvajanja

Plank oziroma deska je odlična vaja za krepitev jedra. Lahko pa je tudi veliko več kot to. Lahko je tudi super naporna in krepi več kot 20 mišic.

Vaje, ki jih zlahka vključite v vsakdan

Za obsežnejšo vadbo nam v vsakdanjem življenju pogosto zmanjka časa. Toda določene vaje lahko lepo vključite v vsakdan in tako poskrbite za sijajne telesne občutke.

Trening, ki požene v gibanje vse mišice in poskrbi za odličen rezultat

Za trening boste potrebovali približno 15 minut. To bo 15 zelo učinkovit minut. Vadba požene v gibanje vse mišice, zato je napredek hitro viden.

Vaje za lepo oblikovan hrbet

Lepo oblikovan hrbet optično zoži pas, zato se pridno lotite spodaj opisanih vaj. Ne le, da vam bodo pomagale učvrstiti hrbtne mišice, pripomogle bodo tudi k vitkejši postavi.

8-minutna vadba za zapeljiv trebuh

Za dosego zastavljenega cilja je potrebno obremeniti vse trebušne mišice, brez izjeme. Zato je odlična kombinacija klasičnih in statičnih vaj. Predstavljamo 8 različnih vaj, ki jih lahko izvajate doma ali v fitnes centru. Potrebovali boste le 8 minut časa, nekaj prostora in željo po spremembi.

4 top vaje za jedro in boljšo stabilnost

Se ukvarjate s športom, pri katerem pogosto menjate smer? Pomislite, kakšne bolečine boste trpeli, če vaš hrbet ni pripravljen na to. Naslednja vadba naj postane kar vaša rutina.

6 vaj za krepitev trebušnih mišic

Kako vam lahko uspe pridobiti čvrste trebušne mišice? S pravimi vajami in seveda zdravo prehrano.

Aktivirajte celotno telo z zgolj eno vajo

Vključite opisano vajo v trening za noge in si zagotovite mišičasto telo. Vaja aktivira več mišic, kot si mislite.

3 preproste vaje za stabilizacijo gležnja

Športnik ali ne, gleženj je izredno nestabilen sklep in zato še občutljivejši za poškodbe. En napačen korak na neočiščenem pločniku in že čakate v vrsti za rentgen. Zato mu namenite nekaj minut na dan in izvajajte vaje za krepitev obsklepnih struktur.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri