Krepimo trebušne mišice - 3 vaje, 3 zelo naporne minute

Za krepitev trebušnih mišic danes delamo zgolj tri vaje, a bodo te dovolj intenzivne in prav tako učinkovite. Vsako vajo izvajajte 20 sekund, skupaj...

3 preproste vaje za vsakogar

Predstavljamo 3 preproste vaje: dve za krepitev in oblikovanje trebušnih in eno za krepitev hrbtnih mišic. 
None

Vaje za lep dekolte

Zagotovo drži eno – za lepoto prsi je zelo pomemben dober mišični tonus. Pripravili smo 4 preproste vaje, ki jih lahko izvajate tudi doma.

VIDEO: 5 vaj - 5 minut za čvrste trebušne mišice

Imate pet minut? Odlično! Toliko jih potrebujete za ta trening, s katerimi bomo danes klesali trebušne mišice.

Intervalni trening, ki bo kot za šalo topil maščobe in gradil nove mišice

Intervalni trening z visoko intenzivnostjo bo kot za šalo topil maščobe in gradil nove mišice. 

10-minutni jutranji trening, ki ga lahko izvajate doma

Tudi vi zjutraj najprej pomislite na skodelico sveže pripravljene dišeče kave? Dajmo začeti drugače.

VIDEO: 15-minutni krožni trening z lastno težo

Poiščite primeren prostor, pripravite brisačo (ja, čisto zares jo boste potrebovali) in plastenko vode. Pripravljeni?

VIDEO: 5 izjemno učinkovitih vaj za čvrsto zadnjico

Oblikovanje telesa je pravzaprav zadnje in za mnoge tudi najtežje delo. Univerzalnega pravila ni, tako pri hrani kot pri treningu je treba eksperimentirati in najti pravo formulo. In prave vaje. Za čvrsto zadnjico predlagamo naslednjih 5 izjemno učinkovitih vaj.

VIDEO: Odličen 10-minutni trening za hitro kurjenje kalorij

Poskrbite, da boste vaje izvajali tehnično pravilno. Raje začnite z nizko intenzivnostjo, nato pa to postopoma povečujte. In se na koncu veselite odličnih rezultatov redne vadbe.
None

3 načini, kako okrepiti noge

Vsako leto ista zgodba – na plaži množica 'frajerjev' širokih ramen, izklesanih trebušnih mišic ... a suhih nožic. Klasična napaka, ki jo dela večina moških: pridno trenirajo le zgornji del telesa. Ne bodite eden od njih. BJ Gaddour, osebni trener in urednik fitnesa v reviji Men's Health svetuje, da v trening vključite naslednje vaje.

3 vaje za lepo zadnjico

3 preproste vaje, s katerimi boste izklesali zadnjico, kakršno imajo športnice. Vključite jih v običajno dnevno vadbo ali še bolje - kombinirajte jih s kardio treningom.

Vaje za lepo oblikovan hrbet

Lepo oblikovan hrbet optično zoži pas, zato se pridno lotite spodaj opisanih vaj. Ne le, da vam bodo pomagale učvrstiti hrbtne mišice, pripomogle bodo tudi k vitkejši postavi.

Lahko utrdimo telo le z dvema vajama?

Dve za vse primere! Ampak redno! Potem deluje – in celo brez fitnes studia, naprav ali uteži.

3 vaje za trebušne mišice

Naredite tudi do sto trebušnjakov na dan, da bi se znebili maščobnih obročev, pa ni nobenega učinka? Namesto brezuspešnega naprezanja vključiti naslednje vaje. Naredite tri serije po deset do petnajst ponovitev za vsako vajo. Če to vse dopolnite z aerobno vadbo in malo popazite na prehrano, bo uspeh veliko hitrejši.
None

Pospešite izgubo telesne maščobe

Intervali, hiter tempo in vaje, ki jih izvajamo z lastno telesno težo – super kombinacija, ko je časa malo, a želimo velik učinek.

3 preproste vaje za vitek pas

Trebušnih mišic seveda nimamo le zato, da bi jih poleti ponosno razkazovali na plaži. Njihova vloga je veliko pomembnejša – trebušne mišice so tiste, ki poskrbijo za stabilizacijo celotnega trupa. No, ne glede na to, kakšen je vaš cilj, naslednje vaje bodo poskrbele za vse štiri skupine trebušnih mišic.

VIDEO: Okrepite roke, trebušne mišice, zadnjico in noge s treningom ob steni

Ja, ob steni. Pripravite se, to bo velik izziv za vaše mišice. In dober test vaše vzdržljivosti.

Vaja za trebušne mišice, ki jo morate začeti izvajati že danes

Trening ste že zapolnili s trebušnjaki, desko, plezalcem, zapiranjem knjige ... Zdaj je čas, da dodate novo vajo za trebušne mišice. Potrebujete le minuto!

VIDEO: 8 odličnih krepilnih vaj za popoln kardio trening

Le dobri 2 minuti potrebujete za dvig srčnega utripa in aktivacijo vseh mišic, ki bodo poskrbele za čvrsto telo. Intervalni trening ponuja preproste vaje, a z nekaj več intenzivnosti boste poskrbeli tudi za boljšo vzdržljivost in hitro porabo kalorij.

VIDEO: Oblikujte noge in zadnjico s to preprosto rutino

Ste se že naveličali počepov? Naslednja preprosta in učinkovita vadba vam bo zagotovo všeč.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri