Večnamenska fitnes naprava – da ali ne?

Razmišljate, da bi do poletja malce okrepili telo, a ker časa za obisk fitnesa nimate, vas že dolgo mika, da bi si kupili večnamensko napravo?

Precenjena ali učinkovita vaja: Potisk z nogami na trenažerju

Potisk z nogami na trenažerju je odlična vaja za krepitev nog. Če jo izvajamo pravilno!

3 preprosti nasveti, kako ukrotiti hudo željo po sladkem

Govorimo seveda o tistih sladkorjih oziroma ogljikovih hidratih, ki negativno vplivajo na naše zdravje in pošteno ovirajo napredek v telovadnici. Kako...

8 namigov, kako jesti bolj zdravo in (p)ostati fit

Ker smo včasih tako osredotočeni na cilj, da na preproste in samoumevne stvari hitro pozabimo.

11 nasvetov, kako se motivirati in popestriti športno aktivnost

Kako lahko iz ljubitelja postanete pravi strokovnjak in vplivate na svoje prijatelje in znance ter s tem motivirate in vzgajate sebe in veliko...

6 shujševalnih trikov

Pri hujšanju vedno upoštevajte nekaj osnovnih pravil...

Osredotočite se na to, kako vam bo uspelo

Ali ste kdaj pomislili, da se vam dogajajo stvari, o katerih razmišljate? Da se zgodi natančno tako, kot ste globoko v sebi razmišljali? Da se vaši dvomi in predvidevanja 'čudežno' uresničijo. Nič drugače ni pri hujšanju.

Ste ostali brez motivacije?

Odločitev, da bi postali aktivni, ni težka. Vztrajati nekaj časa tudi ni pretežko. Najtežje je vztrajati daljše obdobje. Lotite se sprememb in spoznajte napake ter ovire, ki bi vam lahko spet uničile dober namen.

4 dejavniki, ki vplivajo na ponovno pridobivanje telesne teže

Raziskave pravijo, da je konec aprila najpogostejši čas za začetek diete in da želi kar 82 odstotkov žensk do poletja shujšati vsaj 5 kilogramov. Pazite se naslednjih 4 pasti, da vam tik pred poletjem ne bo treba ponovno na dieto.

Triki, s katerimi boste cilj dosegli učinkovito in hitreje

Če se vam beseda vadba upira, ji postavite drugačno definicijo.

Kako trenirati, da bi porabili čim več odvečnih maščob

Si predstavljate, da bi po treningu, ko je čas za obrok, počitek ali pa ostale dnevne obveznosti, vaš organizem še vedno krčil maščobne zaloge?

Vzdržljivostna vadba mora biti individualno prilagojena

Je vaša vadba individualno prilagojena? Če ni, nikakor ne pričakujte optimalnih rezultatov.

8 preprostih navodil, kako določati in uresničiti cilje

Kolikokrat ste se zjutraj zbudili z odločitvijo, da boste morda shujšali ali začeli telovaditi? Najboljši način, da se izognete razočaranju, je, da sami sebi enkrat za vselej zastavite cilje, ki jih želite uresničiti in doseči.

Je trening brez bolečin dober trening?

Nekateri ljudje imajo občutek, da se pri vadbi niso dovolj trudili, če jih nasled­­nji dan ne bolijo mišice.

3 prehranski dodatki, ki pomagajo pri preobrazbi

Sanjska postava samo s pomočjo izdelka za hujšanje ... Če bi dejansko obstajala čudežna tabletka, izvleček ali karkoli pač že, verjetno ne bi bilo tako veliko posameznikov, ki bi se spraševali, kako oblikovati lepo postavo. Je pa res, da lahko določeni dodatki v kombinaciji s pravilno prehrano in aktivnostjo olajšajo vašo preobrazbo. Če seveda izberete prave in jih pravilno uporabljate.

Zakaj se je težko znebiti maščobe okoli pasu?

Dejstvo je, da nas vsak dodaten kilogram mrtve teže, ki je največkrat odgovor na premalo gibanja in neurejeno prehrano, ovira! Ta visi na našem telesu in mi jo moramo nositi s seboj, kamor gremo.

Zakaj in kako spanje pomaga pri izgubi odvečnih kilogramov

Počitek predstavlja pomemben del našega življenja. Kako pa vpliva na izgubo odvečnih kilogramov?

Koliko v resnici zmore vaše telo?

Naše telo ima zelo velike zaloge energije, a kljub temu se rado zgodi, da začnejo pojemati že po nekaj minutnem intenzivnem treningu. Vsaj tako se zdi.

Koliko nas maščoba zares ovira?

Telo za normalno delovanje nujno potrebuje tudi maščobo. Esencialno maščobo! Kaj pa tista, ki je je preveč in se še najraje nabira okoli pasu?

Gibanje naj postane potreba

Glede na način življenja, ko marsikdo večji del dneva presedi, je pomembno, da postane gibanje potreba – tako kot potreba po zraku, hrani, vodi ... Za vas imamo nekaj nasvetov in načel za uravnoteženo vadbo.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri