None

Vse, kar morate narediti, da boste postali jutranji telovadec

Če imate popoldne, ko pridete iz službe, le še toliko energije, da se vržete na kavč, potem je jutranja telovadba za vas edina pametna izbira...

5 'malih laži', ki izničijo vaš trud v telovadnici

Poglejmo, kako iskreni ste. Predvsem do sebe.

10 stvari, ki bi jih bilo pametno narediti takoj po treningu

Zbrali smo 10 navad, ki bodo prinesle veliko pozitivnega.
Proste minute? Izkoristite jih!

1 enostaven trik do izgube kilogramov - in kako ga ljudje že izkoriščajo

Zelo preprost trik, ki je popolnoma prilagojen vam - in ne obratno - je pri številnih ljudeh, ki so izgubili veliko odvečnih kilogramov, postal učinkovit ključ do...

7 skrivnosti naravno vitkih ljudi

Ali ne bi bilo naravnost odlično, če bi poznali skrivnosti naravno vitkih ljudi in se na hitro znebili kilograma ali dveh?

10 stvari, ki jih ne smete početi, če ste se zredili

Pridobili ste nekaj kilogramov. Zdaj nikar ne počnite tega!

Kako, kaj, zakaj - odgovori na najpogostejša vprašanja rekreativnih športnikov

Vsi rekreativni športniki so se v začetkih ukvarjanja s športom zelo verjetno znašli v prvi fazi, ko so se spraševali - kako naj začnem? Pri nekaterih je bila ta faza zelo kratka in so hitro zagrizli v redno vadbo, drugi pa se še vedno sprašujejo - zakaj sploh bi? Preberite si osebno zgodbo.

Največja napaka, ki jo delate pri vajah za trebušne mišice

Ste tudi vi še vedno prepričani, da morate vaje za trebušne mišice izvajati kar se da hitro in do onemoglosti? Ustavite se za trenutek in preverite, katera je največja napaka, ki jo delate. 

Ali s potenjem hujšamo?

Na internetu lahko zasledimo vse mogoče informacije, tudi to, kako lahko z zgolj pol ure sedenja v savni izgubimo vse do 1.000 kCal. Se ne sliši super? Mesec dni, dvakrat na teden po eno uro meditacije v savni in izgubimo nekaj kilogramov!

7 odličnih razlogov za telovadbo, ki nimajo nobene zveze z videzom

Ja, redno gibanje se obrestuje. Bolj, kot si lahko mislite. Predstavljamo 7 odličnih razlogov za telovadbo, ki nimajo nobene zveze z videzom.
None

Ali vaš dom redi? Spremenite teh nekaj malenkosti!

Sladkarije, premalo gibanja, hitra prehrana: klasični dejavniki pridobivanja telesne teže. Toda na našo težo in naše zdravje vpliva tudi to, kako živimo. Če boste spremenili teh nekaj malenkosti, boste začutili kar nekaj izboljšanja.

3 preproste spremembe, ki jih v svoje življenje vpeljite že danes

Spraviti se v formo ni enostavno. Nič se ne zgodi čez noč in nikoli ne gre le za eno stvar. A kljub vsemu niso vedno potrebne drastične spremembe. Preverite, katere majhne lahko že ogromno pripomorejo, da se približate svojemu cilju.

Prednosti redne telovadbe v srednjih letih so ogromne - držite se naslednjih smernic

Nekaj preprostih načinov, kako v svoja vsakodnevna opravila vnesti aktivnost.

Kako vztrajati, ko začne motivacija popuščati? 16 odličnih nasvetov!

Si predstavljate, kako dobro bi bilo, če bi bili ob koncu dneva, vedno polni energije in motivirani? No, trenerji poznajo ogromno načinov, kako se motivirati, da ostanemo na poti ali pri doseženem. Preverili smo, katere nasvete najpogosteje delijo s svojimi varovanci. Nekateri vas znajo tudi presenetiti.

4 dejavniki, ki vplivajo na ponovno pridobivanje telesne teže

Raziskave pravijo, da je konec aprila najpogostejši čas za začetek diete in da želi kar 82 odstotkov žensk do poletja shujšati vsaj 5 kilogramov. Pazite se naslednjih 4 pasti.

Kateri hormon vpliva na hujšanje in kako povišati njegovo raven

Dejstvo je, da se res večina procesov v našem telesu dogaja zaradi hormonov in neravnotežje med njimi povzroča številne težave.

Kako ugotoviti, kdaj telovadite dovolj intenzivno?

Redna, zmerna vadba, kot je na primer hoja, je za zdravje ključna. Intenzivna, npr. intervalna vadba ali pa jutranji tek, pa je lahko še koristnejša, vaše srce ohranja zdravo, linijo pa vitko. Kaj pa zmerna in intenzivna vadba sploh sta?

Kako kljub utrujenosti ostati aktiven

Verjetno je edina vaja, na katero pomislite, ko ste utrujeni, valjanje po kavču. A naj vas opomnimo – prav telesna aktivnost bo poskrbela za več energije.

Kako hitro lahko začetnik zaradi pavze izgubi formo

Novo pridobljene navade je včasih težko ohranjati. In vi ste si že vzeli pavzo?

Zakaj bi morali v fitnesu smukniti v seksi športna oblačila?

Trenerka Maja Kvas je na Facebooku zapisala nekaj misli o tem, zakaj priporoča, da si za fitnes omislite zabavna in seksi oblačila. Njen zapis objavljamo v celoti. 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri