6 odličnih treningov za moč in izklesano telo

Odlični treningi za večjo moč, za boljšo vzdržljivost in za vitko izklesano telo.

7 skrivnosti vitkih ljudi

Ali ne bi bilo naravnost odlično, če bi poznali skrivnosti naravno vitkih ljudi in se na hitro znebili kilograma ali dveh?

Hitri trening za lepa ramena, roke in čvrst trebuh

Izgovori vas bodo vodili le k temu, da vaši uspehi ne bodo vidni, vaša motivacija pa zmeraj manjša. Tudi kratke in hitre vadbe imajo lahko velik...

6 shujševalnih trikov

Pri hujšanju vedno upoštevajte nekaj osnovnih pravil...

Trening z neskončno kombinacijo vaj

Za današnji trening smo jih izbrali pet. Da boste močni, hitri, gibljvi in vzdržljivi.

Kaj v resnici vpliva na hujšanje?

Jem kot vrabček, telovadim skoraj vsak dan, pa sem še kar ista. Ali ne drži rek: ''Manj jej in veliko migaj?'' Ali se to samo meni dogaja? Zakaj...

Fit do poletja

Lahko z redno vadbo in ustrezno prehrano do poletja izgubimo 5 kilogramov in pridemo v formo?

Vitki v petih korakih

Ko vam hrana in trening prideta v kri, ne potrebujete nikogar, da bi vam stal ob strani. Rezultati in dobro počutje so tisti, ki vas vlečejo naprej.

Osredotočite se na to, kako vam bo uspelo

Ali ste kdaj pomislili, da se vam dogajajo stvari, o katerih razmišljate? Da se zgodi natančno tako, kot ste globoko v sebi razmišljali? Da se vaši dvomi in predvidevanja 'čudežno' uresničijo. Nič drugače ni pri hujšanju.

5 izjemno učinkovitih vaj za čvrsto zadnjico

Oblikovanje telesa je pravzaprav zadnje in za mnoge tudi najtežje delo. Univerzalnega pravila ni, tako pri hrani kot pri treningu je treba eksperimentirati in najti pravo formulo. In prave vaje. Za čvrsto zadnjico predlagamo naslednjih 5 izjemno učinkovitih vaj.

Česa pred treningom ne smete nikoli pozabiti

Kadar želimo izgubiti odvečne kilograme ali pa preprosto lepo izoblikovati svoje telo, na začetku večino pozornosti usmerimo v izbiro učinkovite vadbe. Vadbe, ki bo v čim krajšem času poskrbela za sanjske rezultate. Večina pa popolnoma pozabi na del, ki je izredno pomemben za kvaliteten in učinkovit trening.

Osemstopenjski intervalni trening za čvrsto telo

Želite na treningu prihraniti nekaj dragocenega časa in hkrati učvrstiti telo? Lotite se 'norih 8'.

Vadba z lastno telesno težo ali vadba z utežmi?

Če bi rekli, da rezultati pri vadbi z utežmi ne morejo biti nikoli tako dobri, kot so lahko rezultati, ki jih dosežemo pri vadbi z lastno telesno težo, bi si za vrat verjetno nakopali številne bodibilderje, ki že leta pridno vihtijo vse, kar je narejeno iz železa.

Kaj vam najpogosteje oteži pot do cilja

Ko si v življenju postavite kakršen koli cilj, ki ga želite doseči, je vaša prioriteta spoznati ovire, sovražnike in negativne dejavnike, ki vam lahko pokvarijo načrte. Podobno je pri izgubljanju odvečnih kilogramov. Kaj pa je tisto, kar vam lahko oteži pot do cilja?

Krožni trening za čvrsto zadnjico

4 preproste vaje za čvrsto zadnjico. Izvajali jih boste brez prekinitve. Šele ko boste naredili vse štiri vaje, si lahko privoščite minuto odmora. In nato celoten trening ponovite še dvakrat.

Skrivnost mentalne moči

Razmislite - kaj v vas je lahko ovira na poti do cilja?

Preproste vaje za oblikovanje postave

Če bi radi obdržali lepo obliko telesa, poleg aerobnih aktivnosti izvajajte vaje za moč. Z njimi boste oblikovali najbolj muhaste predele telesa: noge, ritko in pas.

Popoln fitnes trening

Obstaja trening, ki vam lahko pomaga, ne glede na to, ali ste stari 20 ali 80 let. Najprej pa morate prenehati misliti na to, da je obisk fitnes kluba namen­jen zgolj dviganju ali kolesarjenju. Popoln trening je namreč kombina­cija šes­tih različnih, a enako pomembnih dejavnikov.

6 učinkovitih vaj za krepitev celega telesa

Če ni časa za skok v fitnes, doma pa nimate opreme, poiščite najbližje stopnice, pripravite dve plastenki vode in mimogrede porabite odvečne kalorije ter okrepite telo.

Zakaj se je težko znebiti maščobe okoli pasu?

Dejstvo je, da nas vsak dodaten kilogram mrtve teže, ki je največkrat odgovor na premalo gibanja in neurejeno prehrano, ovira! Ta visi na našem telesu in mi jo moramo nositi s seboj, kamor gremo.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri