None

8 korakov, da se znebite stranskih maščobnih blazinic

Blazinice okoli pasu in na bokih vedno znova napadate s klasično vajo za trebušne mišice, a se vam le sladko smejijo nazaj in ostajajo na svojem mestu? Izbrskali smo osem nasvetov, da bo šlo hitreje.

Top vaje, ki jih lahko izvajate tudi ob bazenu, morju in na hotelskem ležalniku

Ste se vso pomlad trudili za lepo postavo v bikinkah? In zdaj vas čakajo sladki koktajli in slastne pojedine? Ni problema! Tu je nekaj učinkovitih vaj...

8 odličnih razlogov za telovadbo, ki nimajo nobene zveze z videzom

Ja, redno gibanje se obrestuje. Bolj, kot si lahko mislite. Predstavljamo 7 odličnih razlogov za telovadbo, ki nimajo nobene zveze z videzom.

Krožni trening za čvrsto zadnjico

4 preproste vaje za čvrsto zadnjico, ki jih dobro poznate. Le da tokrat dodajamo malo intenzivnosti.

To se lahko zgodi, če po zelo intenzivnem treningu pijete vodo!

Voda je poleg kisika najpomembnejša za življenje. Je sestavni del večine živil in našega telesa, kjer služi kot topilno in transportno sredstvo.

VIDEO: Vadba, s katero boste lažje kontrolirali napade lakote

Z vadbo ne pokurimo le kalorij, s pomočjo te tudi lažje preprečimo nenadne napade lakote, pravijo raziskovalci. Vadba namreč vpliva na sproščanje...

VIDEO: 30-minutni trening, ki zakuri

Pridobite na moči, pokurite maščobo, gradite mišice. Ta 30-minutni trening je zastavljen tako, da vas bo spravil na kolena.

12 najboljših namigov, da boste vztrajali pri dieti

Kdor želi shujšati, pozna te male prepreke, ki se postavijo na pot in otežijo zadano nalogo. Z našimi triki jih boste zlahka preskočili!

Trije najboljši načini, kako v 20 minutah porabiti več kalorij

Ves čas razmišljate, kako bi privarčevali čas, našli primerno rekreacijo in zraven še pokurili več kalorij kot zdaj?

Nasveti za vadbo takrat, ko imate na voljo malo časa in le površino (hotelske) sobe

Ko ste izbirali kraj za oddih, je bil hotelski fitnes na oglasni brošuri videti povsem urejen in spodoben. Zdaj, ko ste končno tam, je zadeva povsem drugačna. Brez skrbi, tu so nasveti za vadbo takrat, ko imate na voljo malo časa in površino hotelske sobe.

Kako ohraniti zdravo vitko postavo v vseh življenjskih obdobjih

Najprej morate narediti nekaj – sprijaznite se, da telo ne (z)more enako pri 20 kot pri 50 letih. A če boste le malo pazili, lahko povsem enostavno ohranite zdravje in vitkost v vsakem življenjskem obdobju.

4 trenutki, ko vadba ni prava izbira

Ameriška wellness svetovalka Sadie Lincoln je razložila, kdaj vadba bodisi ni utrezna ali pa zanjo ni pravi čas. 

FOTO in VIDEO: Zgodba mladega Kanadčana vas bo navdihnila

Enaindvajsetletni Kanadčan Danny Mabley je nekoč tehtal 140 kilogramov. Danes jih ima 76. Toda njegova zgodba seže veliko globlje, kar je pred kratkim delil tudi v videu na svojem You Tube kanalu.

VIDEO: 1 vaja za čvrste trebušne mišice, 12 načinov izvajanja - v 60 sekundah!

Vaja je enostavno brezčasna in zares daje rezultate - poskrbi za čvrste trebušne mišice. In ker vemo, da ste na tesnem s časom: tu je 12 variacij vaje, predstavljenih v 60 sekudah.

Kako v 20 minutah porabiti 200 kalorij

Če ste na tesnem s časom, imejte vedno v mislih naslednje: izredno pomembno je, da kvalitetno izkoristite tudi tistih nekaj minut, ki so vam na voljo. Že v 20 minutah lahko naredite veliko - vadba bo poskrbela za obilico energije in super rezultate.

10 nasvetov fitnes trenerke, ki vodijo do top rezultatov

Bi se radi enkrat za vselej spravili v formo? Upoštevajte te odlične nasvete priljubljene fitnes trenerke za ženske Nuše Gnezda. 

Če boste jedli premalo, ne boste shujšali!

Zakaj ne shujšamo, če jemo premalo? Veste, kaj se takrat zgodi v telesu?

S kolebnico do super forme

Kolebnica je zelo dobrodošel pripomoček. Zakaj? Ker ga lahko uporabite kjerkoli in naredite kakovosten trening v kratkem času. Zato brez izgovorov: poskusite 20-minutni trening za kurjenje maščob.

S to vajo boste okrepili trebušne mišice in gradili na vzdržljivosti

Videti je enostavno, a verjemite, dobro boste namučili vse mišice. Smo že omenili, da je vaja popolna za tiste, ki vam vojaški poskoki niso najljubši? Hitro poskusite.

6 nasvetov, kako z majhnim vložkom truda in časa doseči zelo veliko

Brez truda ni napredka? Ne hvala! Kaj pa, če vam povemo, da se z relativno majhnim vložkom truda in časa tudi da doseči zelo veliko? Če ste zaradi starih pravil fitnesa postali utrujeni ali celo debeli, je čas, da začnete upoštevati nove zakonitosti.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri