Pomen spanja za športnike

Vsak, ki je redno telesno aktiven, bi moral vedeti, da je spanje enako pomembno kot optimalna prehrana, pijača in trening.

Vaje za manjša stegna

Zmanjševanja obsega stegen se lahko lotite z naslednjimi preprostimi vajami. Izvajajte jih trikrat na teden, vsak drugi dan.

Jutranja vadba pospeši metabolizem

Jutranja telovadba vam ne da le dobrega zagona za nov dan, ampak pospeši tudi vaš metabolizem, kar seveda pomaga pri izgubljanju kilogramov.

Krepitev trebušnih mišic brez enega samega giba

Ste vedeli, da lahko jedro okrepite brez enega samega giba? Medtem, ko se z večino mišic premikate, se namreč mišice jedra premikanju upirajo - ko...

5 najpogostejših mitov o pridobivanju mišične mase

Preden se lotite pridobivanja moči in mišic, razbijte pet mitov, ki pravijo, da bodo 'suhci' vedno ostali 'suhci'.

Domači trening, ki bo okrepil jedro in razkril trebušne mišice

Pripravili smo 8-tedenski program. Sledite našim nasvetom in motivacijskemu načrtu in prišli boste do zavidljivih rezultatov.

Trening za močne roke in čvrsto jedro

Kratki, a intenzivni treningi so prav tako učinkoviti!

Tekoče kalorije

Če bi radi oklestili višek kilogramov ali pa vas skrbi zdravje, morate biti pozorni tudi na pasti v obliki pijač. V pomoč so vam lahko naše tabele.

Pasivno raztezanje pred vadbo in po njej - da ali ne?

Večina športnikov in trenerjev je bila v preteklosti deležna pridiganja o pasivnem raztezanju pred vadbo in po njej. Menili so, da ima tako početje cel kup pozitivnih učinkov, od izboljšanja športnega nastopa do preventive pred poškodbami.

Priteg elastike kleče - za krepitev mišic hrbta

Zaključujemo trening, v katerem smo prikazali 5 odličnih vaj, ki jih lahko izvajamo praktično kjerkoli in okrepimo celo telo.

Besede, ki motivirajo

Obstajajo določene besede, ki imajo negativne prizvoke, in ne da bi se tega tudi zavestno zavedali, v nas povzročajo demotivacijo. Te odstranite iz svojega besednjaka in raje uporabite naslednje besede, ki motivirajo.

Ne obremenjujte se z mnenjem drugih

Veliko ljudi se začne v času adolescence preveč ukvarjati s tem, kaj si drugi ljudje mislijo o njih. Tako postane rdeča nit njihovega življenjskega poslanstva ne osramotiti se pred drugimi.

Koliko kilogramov dvigate med izvajanjem sklec?

Skleca je ena boljših vaj z lastno telesno težo in pravi pokazatelj telesne pripravljenosti. Pa ste se kdaj vprašali, koliko kilogramov pravzaprav dvigate med izvajanjem sklec?

S pravilno vadbo do vitalnega medeničnega dna

Težave na področju medeničnega dna so danes še vedno tabu, čeprav se z njimi sooča čedalje več predstavnic ženskega spola, tudi iz vrst mlajših generacij. Mišicam medeničnega dna bi zagotovo morali nameniti več pozornosti.

Joga skleca - za krepitev prsnih mišic in mišic ramen

Počep, predstavljen v prejšnjem delu treninga, pospremimo z joga skleco.

Najboljše vaje za trdno in stabilno jedro

Če želite imeti trdno in stabilno jedro, je pravilen trening trebušnih mišic še kako pomemben.

Preprosta ogrevalna vaja

Se pred treningom vedno ogrejete? S pravilnim ogrevanjem se izognemo poškodbam in celo izboljšamo športno učinkovitost, zato je prav, da temu posvetimo vsaj nekaj minut. Kako izvesti ogrevanje?

Vaja za ravnotežje, moč stegenskih mišic in jedra

Po pripravljalni vaji in odlični vaji za zadnjico in trebušne mišice nadaljujemo s kraljem vseh vaj - počepom. Tokrat malo drugače.

5 nasvetov, kako se upreti slabi hrani

Shujšati ni nemogoče, pogosto je veliko težje pridobljeno težo obdržati, še posebno, če se počutimo prikrajšane. Pomagajo lahko majhni triki.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri