Vaji za sproščanje napetosti in pospeševanje presnove

Kombincija telesnih vaj, dihalne tehnike in meditacije ne poskrbi le za ravnovesje duše in telesa, temveč lahko blaži tudi razne težave, kot so bolečine v križu, visok krvni tlak, težave s črevesjem in presnovo.

Tako izgleda joga na robu 183 m visoke pečine

Višina, akrobacija, moč, dinamični prehodi, atraktivni položaji, višina ... Pripravljeni?

5 obredov pomlajevanja

Niz petih navidez preprostih vaj izvajajo že od nekdaj tibetanski menihi, da bi dosegli fizično zdravje in vitalno življenje.

Mačka - odlična vaja za hrbtenico

Z mačko/kravico prebujamo hrbtenico - vretence za vretencem - zmanjšujemo togost v hrbtu in bokih, umirjamo dih, misli in sebe kot celoto.

Kako joga vpliva na vaše možgane?

Seveda zdaj že vsi vemo, da joga ni dobra le za naše telo, ampak tudi za naše psihično stanje in zdravje. Kako lahko vpliva na naše mažgane? Preverili...

Vabljeni na Tanergijin dobrodelni dan za malega Vida

Letošnji dobrodelni dan bo potekal na prav poseben dan. Med seboj si bomo (raz)delili veliko ljubezni, še največ pa jo bomo poskusili zbrati...

Vaja za jutranjo poživitev

Z vajo uglasimo telo in mu damo energijo. Deluje na celoten organizem, poleg tega je to odlična vaja za nadzor dihanja.

Enostavne vaje, ki povrnejo notranje ravnovesje in energijo

Ste velikokrat izpostavljeni stresnim situacijam in nervozam, da skoraj ne veste več, kje se vas glava drži?

Zjutraj pripravite telo na napore, ki bodo sledili čez dan

Pozimi so dnevi krajši, manj smo obsijani s soncem, razpoloženje si moramo velikokrat izboljšati, da začutimo vedrino. To lahko storimo tudi z ustreznimi jogijskimi vajami. Joga je disciplina umiritve miselnega toka. Telo pa le eno izmed orodij te discipline.

Video: Joga za jutranjo poživitev

Naj vašo jutranjo rutino prebujanja namesto skodelice kave nadomestita prijetno, a intenzivno zaporedje jogijskih vaj in pozdrav soncu.

Čutite nemir?

Postavite se na eno nogo.

Kako pomembno je samozadovoljstvo pri športu

Neko početje je smiselno le toliko časa, dokler v njem rastemo ali uživamo!

Tečaj za učitelja joge

Tečaj za vse, ki si želite postati učitelji joge in na svoji jogijski poti narediti korak naprej.

V kateri tečaj joge se vpisati?

Vabimo vas k vpisu rednih tečajev joge. Vpisi v 5-mesečne tečaje se pričnejo 1. 9. 2014. Lahko pa preverite različne programe z BREZPLAČNIM obiskom in poiščite tistega, ki vam je pisan na kožo.

Vadba za hormonsko ravnovesje

Hormoni določajo naše življenje in vplivajo na naše počutje. V hormonskih žlezah se izloča več kot 30 vrst hormonov, ki v nekem trenutku poskrbijo, da smo srečni, v drugem pa besnijo. Pripravili smo dve jogijski vaji za hormonsko ravnovesje.

Miren um za boljši in učinkovitejši trening

Ko je maksimum naše pozornosti usmerjen v eno točko, en cilj, smo bolj učinkoviti kot takrat, ko nam med športno aktivnostjo misli bežijo naokrog in je početje našega telesa ločeno od aktivnosti razuma.

Pravilo enega vdiha - tehnika, ki pomaga zadržati motivacijo

Motivacija je verjetno največji problem modernega človeka, saj nam možgani ponujajo nešteto alternativ, kaj vse bi lahko počeli namesto tega, da bi se gibali. Ne bom filozofiral, ponovil bom nasvet, ki nam ga je dal David Swenson, eden vidnejših učiteljev joge Zahoda zadnjih 20 let.

Nagradna igra 'Poleti na pilates?' je zaključena!

Zakaj bi bilo poletje razlog, da pilatesa ne izvajate? To nikakor ni argument, ki bi na tem mestu vzdržal.

Video: Čvrsta zadnjica še pred poletjem

Zadnjica je tisti del telesa, ki ji večina žensk namenja več pozornosti. Zadnjica bo čvrsta, če jo boste stiskale, hodile po stopnicah ali v hrib, lahko pa jo oblikujete tudi z vajami za zadnjico, ki vam jih predlagamo.

Kakšen vpliv imajo jogijske vaje na duševno zdravje

So lahko jogijske vaje, meditacija... v primeru psihoze, nevroze ali depresije nevarne?

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri