Vojaški poskoki, gušterjevi letovi ali burpee-ji... kakor želite. Odlična vaja, s katero boste trenirali celotno telo in tako aktivirali vse večje mišične skupine.

Trenirali boste hrbtne, prsne in ramenske mišice ter mišice rok in nog, kar boste tudi čutili. Z 10-minutno vadbo lahko oseba s povprečno težo 70 kg porabi do 563 kalorij v eni uri.

Kakor koli, za vas bolj realističen cilj so krajši intervali in večkratne ponovitve.

Samo za primer - elitni atleti naredijo približno 24 do 30 takšnih poskokov na minuto.

Kako izvajamo vojaške poskoke

Burpee, vojaški poskoki

Stopala postavimo v širino ramen, roke pa so ob telesu. Iz tega položaja se spustimo v globoki počep, tako da se s prsmi dotaknemo kolen, in roke postavimo na podlago pred seboj.

Nato se z nogami odrinemo, skočimo nazaj, tako da telo iztegnemo v položaj za sklece.

V naslednjem koraku stopala spet potegnemo k sebi oz. skočimo nazaj v položaj počepa, iz tega položaja pa se nato eksplozivno odrinemo visoko navzgor in pri tem vzročimo roke.

Vajo izvajamo povezano, med posameznimi položaji ni postanka ali počitka.

Naredite 3 serije, 20 ponovitev v vsaki. Lahko pa naredite trening tudi na čas. 

Sorodni članki

Do ravnega trebuha v 8 minutah

Poletje je sicer že tu, a to ni razlog, da bi vrgli puško v koruzo. Zato smo pripravili 3 posebne treninge, ki bodo za nekatere pravi izziv.

Trening za vzdržljivost in izgubo maščobe

Predstavljamo tri načine vadbe, ki jih lahko izvajate kjerkoli, z njimi izboljšate vzdržljivost in 'pokurite' odvečne kalorije.

Trening za odlične rezultate

Ste v želji hitro doseči čim boljše rezultate preizkusili že skoraj vse mogoče vadbe, a vas nobena ni povsem prepričala?

Izbor uredništva

Kettlebell lifting: Snatch in mrtvi dvig za več moči, eksplozivnosti in boljšo koordinacijo

Dve odlični vaji. Prva velja za vajo, pri kateri se porabi največ kalorij na gib in je odlična za pridobivanje moči in...

Več...

Septembra začnemo s skupnimi pripravami na maraton!

Slabe tri mesece nas loči do največjega tekaškega dogodka pri nas – Volkswagen 19. Ljubljanskega maratona. Odlična priložnost, da...

Več...

10 zelišč in začimb, ki pomagajo hujšati

Predstavljamo zelišča in začimbe, ki imajo (med drugim) značilnosti, ki vam bodo pomagala pri hujšanju.

Več...


Najbolj brane vsebine

Izkoristite zadnje predjesenske tedne za aktivnosti v naravi

Če še niste opazili na koledarju, se tole ne preveč toplo in sončno poletje bliža koncu. Septembra bodo dnevi že krajši, obveznosti bo čedalje več, telovadba pa se bo začela seliti v zaprte in manj zračne prostore. Izkoristite torej še zadnje predjesenske dni in tedne in se odpravite kam v naravo.
Več...

Zakaj pred menstruacijo tako radi posegate po nezdravi hrani

Vsakič, brez izjeme, pred menstruacijo si zažeite sladkarij, tortic in druge redilne hrane. Zakaj pride do tega?
Več...

Kettlebell lifting: Snatch in mrtvi dvig za več moči, eksplozivnosti in boljšo koordinacijo

Dve odlični vaji. Prva velja za vajo, pri kateri se porabi največ kalorij na gib in je odlična za pridobivanje moči in eksplozinovsti, druga je odlična za razvijanje mišic nog in zadnjice.
Več...

6 razlogov, zakaj je dan dobro začeti s toplo limonado

Ritual, ki prihaja iz ayurvede, prinaša cel kup zdravju dobrodejnih učinkov.
Več...

Praktični nasveti za telesni drži prijazno delo z računalnikom

Nepravilna telesna drža je v prvi vrsti odraz pomanjkanja telesne aktivnosti in prekomerno sedečega načina življenja.
Več...


Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljno uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri