Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri
Vojaški poskoki - trening za celotno telo - Aktivni.si
vaja-vojaski-poskok

Vojaški poskoki, gušterjevi letovi ali burpee-ji... kakor želite. Odlična vaja, s katero boste trenirali celotno telo in tako aktivirali vse večje mišične skupine.

Trenirali boste hrbtne, prsne in ramenske mišice ter mišice rok in nog, kar boste tudi čutili. Z 10-minutno vadbo lahko oseba s povprečno težo 70 kg porabi do 563 kalorij v eni uri.

Kakor koli, za vas bolj realističen cilj so krajši intervali in večkratne ponovitve.

Samo za primer - elitni atleti naredijo približno 24 do 30 takšnih poskokov na minuto.

Kako izvajamo vojaške poskoke

Burpee, vojaški poskoki

Stopala postavimo v širino ramen, roke pa so ob telesu. Iz tega položaja se spustimo v globoki počep, tako da se s prsmi dotaknemo kolen, in roke postavimo na podlago pred seboj.

Nato se z nogami odrinemo, skočimo nazaj, tako da telo iztegnemo v položaj za sklece.

V naslednjem koraku stopala spet potegnemo k sebi oz. skočimo nazaj v položaj počepa, iz tega položaja pa se nato eksplozivno odrinemo visoko navzgor in pri tem vzročimo roke.

Vajo izvajamo povezano, med posameznimi položaji ni postanka ali počitka.

Naredite 3 serije, 20 ponovitev v vsaki. Lahko pa naredite trening tudi na čas. 

Sorodni članki

Do ravnega trebuha v 8 minutah

Poletje je sicer že tu, a to ni razlog, da bi vrgli puško v koruzo. Zato smo pripravili 3 posebne treninge, ki bodo za nekatere pravi izziv.

Trening za vzdržljivost in izgubo maščobe

Predstavljamo tri načine vadbe, ki jih lahko izvajate kjerkoli, z njimi izboljšate vzdržljivost in 'pokurite' odvečne kalorije.

Trening za odlične rezultate

Ste v želji hitro doseči čim boljše rezultate preizkusili že skoraj vse mogoče vadbe, a vas nobena ni povsem prepričala?

Izbor uredništva

VIDEO: 1 vaja, 12 načinov izvajanja, čvrste trebušne mišice

Vaja je enostavno brezčasna in zares daje rezultate - poskrbi za čvrste trebušne mišice. In ker vemo, da ste na tesnem s časom...

Več...

Zakaj so doživetja vredna več kot materialne dobrine

Mera za uspeh danes ni več imeti najboljši avto in nepremičnino. Veliko mladih to ne zanima več.

Več...

Kako se V RESNICI znebimo maščob na notranji strani stegen?

Trenerka za ženske Nuša Gnezda odgovarja, kako se znebiti maščobnih oblog na notranji strani stegen, ki motijo...

Več...

Najbolj brane vsebine

Zakaj so doživetja vredna več kot materialne dobrine

Mera za uspeh danes ni več imeti najboljši avto in nepremičnino. Veliko mladih to ne zanima več.
Več...

Trenerka o tem, kako v resnici do popolnega telesa

Avstralska trenerka Emily Skye, ki sicer redno deli nasvete za vadbo in prehrano, se je tokrat odločila za drugačno objavo. Z dvema fotografijama, ki jih je posnela v razmiku treh sekund, podaja to pomembno sporočilo.
Več...

Zakaj med tekom boli zgornji del hrbta?

Po koncu dolgega in napornega teka bi pričakovali, da bodo bolele noge. Ampak zgornji del hrbta?
Več...

8 stvari, ki jih v odnosih ne smete tolerirati

Vsak si zasluži spoštovanje, sočutje in ljubezen. Če slednjega ni, premislite o smiselnosti odnosa.
Več...

Najboljša domača zdravila za trden spanec

Če ponoči ne najdete miru, ni treba vedno takoj poseči po močnih zdravilih.
Več...