wild

Film je lahko prava motivacija. V pravem trenutku.

Motivacija za vztrajanje pri izbrani rekreaciji in spodbuda za ohranjanje zdravega življenjskega sloga , motivacija, da preizkusite nekaj novega, da pogumno stopite naprej in verjamete vase ...

Morda pa vam le polepšajo mrzel zimski večer.

Poiskali smo jih le nekaj ...

Hidden Figures

Eddie the Eagle

Run, Fatboy, Run

Breaking Away

Million Dollar Baby

Wild

Lion

 Hector and The Search for Happiness

Super Size Me

Warrior

Sorodni članki

40-dnevni post Jaz #vztrajam dan 14: Več gibanja za lažje razstrupljanje

Ni vse v hrani, tudi gibanje je nepogrešljiv delček mozaika pri raztrupljanju in vzpostavljanju zdravja! 

Naj tekaška glasba 2018

Izbrali ste naj tekaško glasbo 2018, ki bo naša tekaška motivacija do konca leta. Med desetimi predlogi, za katere ste glasovali, je zmagala ...

8 najbolj norih maratonov

Zakaj bi vsako leto tekli tistih 5 ali 10 'dolgočasnih' kilometrov, če jih lahko odtečete oblečeni v roza zajca, v spodnjem perilu ali s hot dogom v roki.
Najbolj brane vsebine

Ta astrološka znamenja veljajo za najbolj zabavna

Dobra volja ima veliko pozitivnih stranskih učinkov. Na dušo in telo. Po mnenju astrologov bodo ta astrološka znamenja zagotovo poskrbela za veliko smeha.
Več...

Se ne morete znebiti maščobe na trebuhu? Morda imate te slabe navade

Če maščobni obročki kar nočejo stran in se celo povečujejo, imate skoraj zagotovo vsaj eno od naslednjih navad. Čas je, da ukrepate.
Več...

2 beljakovinska smutija za zajtrk ali malico (+ kako veste, da vam primanjkuje beljakovin)

Za malico, sladico ali takrat, ko bi radi prigriznili nekaj sladkega, a zdravega in se morda prebudili brez skodelice kave, si pripravite dva beljakovinska smutija.
Več...

Ste prepričani, da spite dovolj? Tu je 5 znakov, da vam v resnici primanjkuje spanca!

Morda ne občutite tiste opoldanske zaspanosti in pomanjkanja energije na sploh, a tu je nekaj manj očitnih znakov, s katerimi vam telo sporoča, da je v resnici že precej izčrpano.
Več...

Oblikujemo spodnji del telesa: 5 obveznih vaj

Tokrat se posvetimo spodnjemu delu telesa, torej zadnjici, stegnom, mečam, bokom ... Naslednjih 5 vaj morate obvezno dodati vašemu treningu. 
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri