Vadba - Aktivni.si

3 pomembne krepilne vaje za tekače

Če redno tečete, so vaši kvadricepsi verjetno kot iz jekla. A da bi postali (še) boljši tekač, se morate posvetiti tudi mišicam zadnjice.

So tekaški treningi na tekalni stezi izguba časa?

Nikakor. Trening na tekalni stezi je idealen za ohranjanje vaše tekaške kondicije, ko to zunaj ni mogoče.

7 razteznih vaj za tekače

Raztegovanje mišic je lahko tudi vadba, ki popestri vaš vadbeni program in prispeva k boljši gibljivosti telesa.

Video: Vaje za tekače za moč 3. del

Kakšne vaje za moč je ekipa trenerjev tek.si pripravila tokrat?

Video: Vaje za moč za tekače 2. del

Tekači, saj veste, da so vaje za moč pomembne! Ekipa trenerjev tek.si je pripravila nov sklop vaj z...

Video: Vaje za moč za tekače

Tekači, ne pozabite na vaje za moč. Ekipa trenerjev tek.si je pripravila tri vaje z različnimi težavnostnimi različicami. 

Program teka za začetnike: Pretecite 5 kilometrov

Prvi trije tedni, ko začnemo teči, so najpomembnejši in tudi najtežji. Telo namreč potrebuje približno toliko časa, da se navadi na tek. Seveda, tudi vaša glava se mora privaditi in naravnati na tek.

Vaja, s pomočjo katere boste postali boljši tekač

Če ste predani teku, so vaši kvadricepsi verjetno iz jekla. Da bi lahko tekli dlje in hitreje, pa si morate okrepiti tudi tetive, pravi študija iz revije Journal of Strenght and Conditioning reasearch.

9-tedenski program tekaškega treninga za popolne začetnike

Kako začeti, da ne bo bolečin in da boste na maratonu dobro pripravljeni stali na startni črti.

Tekaški trening (prilagojen vaši pripravljenosti)

Roman Kejžar, trener #mojanorma, je tokrat pripravil tekaški trening, prilagojen vaši telesni pripravljenosti. 

Trener svetuje: Kako lahko tekač izboljša vzdržljivost?

Kaj tisto ključno, čemur se morate posvetiti, ko gradite na vzdržljivosti. 

Koliko teka zadošča, da pospešimo metabolizem?

Koliko teka zadošča, da pospešimo metabolizem in s tem tudi hitrost hujšanja?

Kako izboljšati vzdržljivost in okrepiti mišice

Nekajkratni hitri tek po hribu navzgor je eden najboljših načinov, kako izboljšati vzdržljivost in okrepiti mišice, pravijo izsledki raziskave z državne univerze v Severni Dakoti.

Kako vaše misli vplivajo na učinkovitost vašega teka

Študija se morda zdi preprosta in malce smešna, a ima pomembno sporočilo.

Kurjenje kalorij na 'preprogi'

Zabavno kurjenje kalorij na tekalni stezi. Ker včasih enostavno nujno potrebujemo trike, da razbijemo monotonost tovrstne vadbe.
None

6 vaj, zaradi katerih boste postali boljši tekač

Povsem vas razumemo, zakaj ne želite »zapravljati« časa med utežmi. A dejstvo je, da tekači potrebujemo tudi krepilni trening. Skozi vse leto! Naj vas ne skrbi, da se bo zaradi tega povečala vaša telesna teža. Več o tem si preberite v članku Ali krepilna vadba negativno vpliva na rezultat pri vzdržljivostnih športih.

Tedenski program tekaškega treninga: 5. mikrociklus

Še trije tedni nas ločijo do Volkswagen 20. Ljubljanskega maratona, zato so priprave v polnem teku. Spodaj objavljamo 5. teden naših priprav na maraton.

Tedenski program tekaškega treninga: 4. mikrociklus

Četrti in zadnji teden priprav na Volkswagen 20. Ljubljanski maraton.

Tedenski program tekaškega treninga: 3. mikrociklus

Tretji teden priprav na Volkswagen 20. Ljubljanski maraton.

Tedenski program tekaškega treninga: 2. mikrociklus

Drugi teden priprav na Volkswagen 20. Ljubljanski maraton.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri