5 zmotnih prepričanj o zdravi prehrani športnikov

Toliko diet, modnih “prehranskih” muh in zdravih smernic preplavlja splet in družbena omrežja. Kako vedeti, kaj drži in kaj ne?
None

3 smutiji za boljše delovanje možganov

Poleg miselnih ugank, pravilno delovanje možganskih funkcij ohranjamo tudi s prehrano. Tu so recepti za 3 smutije, s katerimi “nahranite” možgane.

Posvojite navade, ki vas bodo vodile do boljših odločitev glede prehrane

S pravimi navadami se lahko izognete željam po nezdravi prehrani in v svoj jedilnik uvrstite več zdravih živil.

Naredite svojo skodelico kave bolj zdravo

Skodelica kave je zjutraj za mnoge nujen del zajtrka. Da bo za povrhu še zdrava, ji dodajte nekaj sestavin in eksperimentirajte z okusi.

Bi morali po vadbi res piti sok vloženih kumaric?

Zveni odvratno, a nekateri prisegajo, da za pitje soka vloženih kumaric obstaja dober razlog.

Piškoti z ovsenimi kosmiči za zajtrk ali malico

Če ste tudi vi ljubitelji ovsenih kosmičev, hitro preverite tale recept za piškote.

Dva poletna osvežilna napitka: jagoda in malina (brez dodanega sladkorja)

Doma si pripravite osvežilne napitke, ki jih običajno kupite na stojnicah. Vaši ne bodo vsebovali nič dodanega sladkorja in bodo zato bolj prijazni zdravju.

10 živil iz katerih dobite veliko energije (in lahko nadomestijo skodelico kave)

Zjutraj ali čez dan, ko začutite upad energije, si privoščite nekaj živil, ki vas poživijo in zaradi katerih ne boste potrebovali popoldanskega spanca.

Domač prigrizek: Sadne jogurtove tablice

Imate radi prigrizke? Potem poskrbite, da boste preizkusili jogurtove tablice, ki  jih lahko izpopolnite po svojem okusu.

So boljše beljakovine živalskega ali rastlinskega izvora?

Beljakovine so pomembno makrohranilo. So sestavni del vseh celic in tkiv, ključnega pomena pri gradnji skoraj vseh hormonov, sodelujejo celo pri imunskem odzivu. Tisti, ki se ukvarjate s športom ali ste na poti transformacije, pa dobro veste, da so gorivo za gradnjo čvrstih in napetih mišic. Kje najdemo najboljše vire?

3 ideje za zdrave palačinke, ki nasitijo in vas odvrnejo od prigrizkov

Odličen zajtrk, malica ali večerja. Ko vam zadišijo palačinke, pripravite enega od teh okusnih receptov.

Prigrizki, ki vam dajo energijo za trening

Naslednji prigrizki ne bodo škodovali vaši vadbi, zato si jih privoščite brez slabe vesti. Priprava vam vzame le nekaj trenutkov, nekatere pa lahko vzamete tudi s seboj. Nimate razloga, da bi malico še kdaj kupili v bližnji pekarni.

Oster hren prečisti telo

Hren vsebuje številne zdravilne snovi in učinkovine, zato si ga je vredno večkrat privoščiti kot prilogo jedem. Poskusite ga tudi v obliki presnega namaza. 

3 razlogi, zakaj morate po vadbi vedno jesti

Po vadbi je pametno poseči po prigrizku. Ampak vi ste pravkar zaključili z (jutranjo) vadbo in zdaj res nimate časa, da bi si ga privoščili. Preverite, zakaj morate po treningu vedno jesti in kaj se pravzaprav zgodi, kadar tega ne storite.

Tedenski jutranji izziv: Zdrav zajtrk za boljši začetek dneva

Ljubitelji zajtrka ali ne, morali bi si ga privoščiti čisto vsak dan. Zato smo pripravili nekaj slastnih, lahkih receptov, ki vam bodo pomagali vzljubiti jutra.

Skrivnosti ljudi, ki hrano vedno pripravijo doma

Imate tudi vi prijatelja, ki malico vedno prinese s seboj in ima na zalogi pripravljeno domačo hrano, zato se spretno izogiba obrokom v restavraciji? Sedaj izveste, kako mu uspeva zatreti skušnjave.

5 napotkov, da se boste lažje držali zdravih prehranskih navad

Prava umetnost se je držati vseh zapovedi zdrave prehrane in odmisliti “prepovedana živila”. Malo lažje bo šlo s temi napotki.

Zakaj bi morali po treningu piti čokoladno mleko?

Čokoladno mleko marsikoga spominja na lepo otroštvo, a tudi v odrasli dobi ne bi smeli pozabiti nanj …

Kislo zelje prežene številne zdravstvene težave

Pozitivne učinke kislega zelja je poznal že Hipokrat, znameniti Sebastian Kneipp pa je kislo zelje označil kot krtačo za želodec in črevesje. Mornarji so si na dolgih potovanjih z uživanjem kislega zelja pomagali proti skorbutu.

Kateri so koristni učinki uživanja rib?

Ribe, še posebno mastne, imajo posebne značilnosti, saj vsebujejo malo nasičenih maščobnih kislin glede na koncentracijo polinenasičenih maščobnih kislin.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri