Kdaj vaje za stabilnost zavirajo trening?

Vaje za stabilnost lahko ključno pomagajo napredovati pri drugih aktivnostih, ki jim posvetite veliko časa. Ko boste na primer stabilnejši pri teku, boste izboljšali držo in boste lahko tekli hitreje. Včasih pa se zgodi, da zavirajo trening, ki bi drugače bil bolj učinkovit.

5 top vaj za notranje stegenske mišice (VIDEO)

Ko krepimo stegna, ne smemo pozabiti na notranje stegenske mišice. Zdaj pa pripravite blazino in se lotite 5 top vaj, ki bodo…
None

5 vaj, ki jih preizkusite, če se radi izognete vojaškim sklecam

Ne mučite se z vojaškimi sklecami, če vam to predstavlja del treninga, ki ga sovražite. Namesto tega lahko naredite naslednjih 5 vaj. 

Kaj se mora spremeniti pri vadbi po 40. letu?

Po 40. letu vam telo prične sporočati, da bo potrebno vadbo malce prilagoditi oziroma izbrati druge aktivnosti. Zakaj in kako to storiti?

Nasveti za vadbo za vitek pas

Vse tiste vaje oziroma naprave s televizije vam ne bodo prinesle želenega vitkega pasu, kaj šele »six-packa«. S čim pa vam bo to uspelo?

Vaja za čvrsto telo in kurjenje maščob

Veliko časa presedite? Poskusite s to vajo, ki osvobaja bolečine v hrbtenici in izboljšuje držo.

To morate narediti najprej, če bi se radi spravili v formo do poletja

To vemo, kajne? Da moramo za zdravje in dobro počutje skrbeti vsak dan. A ker smo samo ljudje …

Pretkani načini, na katere se vadba pritihotapi v vaš vsakdan

Včasih morate pretentati sami sebe, da bi vzpostavili dobro navado. Prej kot se boste zavedali, bo gibanje postalo del vašega vsakdana.

Ko hujšate, pri vadbi ne naredite teh pogostih napak

Pri hujšanju na spisek daste tudi redno vadbo, vendar od nje ne boste imeli koristi, če je ne izvajate pravilno. Čemu se izogniti in kaj vključiti, izveste v nadaljevanju.

5 vaj za moč, ki bi se jih morali naučiti vsi začetniki

Če se boste z vadbo šele začeli ukvarjati ali če do sedaj še niste preizkusili treninga za moč, se naučite pravilno izvesti nekaj vaj, ki jih lahko vedno vključite v trening. Vaje so vam morda že dobro znane, a jih vsak ne zna narediti pravino.
None

3 načini, s katerimi umirite um in se bolje odrežete na športnih nastopih

Ko gre za običajen trening ali pa veliko tekmo, mora biti v dobri kondiciji tudi um. Ste ga pripravili?

VIDEO: Okrepite in oblikujte zgornji del telesa s treningom, ki ga lahko izvajate kjerkoli

Za lepe roke, za lepo oblikovan hrbet, prsne mišice, trebuh ... Naredite trening, ki krepi ves zgornji del telesa.

VIDEO: 1 vaja, ki lahko zmanjša tveganje za poškodbe med vadbo

Če v ogrevanje vključite to vajo, lahko zelo zmanjšate tveganje za poškodbe in bolečine, ki bi vas zaustavile pri doseganju športnih ciljev. Veste, o kateri vaji govorimo?

Tako se telo spreminja, ko pričnete piti dovolj vode

Če bi vedno pazili na količino vode in poskrbeli, da jo vsak dan spijete dovolj, bi opazili nekaj prijetnih sprememb.

Za oblikovane in močne noge: Popestrite vajo sedenja ob steni

Ko se lotevate oblikovanja spodnjega dela telesa, ne pozabite na sedenje ob steni. Vajo malce popestrite, da bodo rezultati še boljši. 

1 vaja, ki bi jo morali izvajati večkrat

Vaja zajema več skupin mišic, zato jih lahko še bolj utrdite in poskrbite tako za zgornji kot spodnji del telesa. To pa vam bo prav prišlo tudi pri drugih vrstah vadbe. Veste, o kateri vaji govorimo?

Kaj se lahko zgodi, če za 30 dni prenehate telovaditi?

Kaj bi se zgodilo, če bi z redno rekreacijo prekinili za cel mesec? Ko boste videli posledice, verjetno vadbe ne boste hoteli opustiti niti v mrzlih mesecih.

Tega v telovadnici nikoli ne bi smeli početi

Če ste reden obiskovalec telovadnice, morate upoštevati nekaj nenapisanih pravil. Česa nikoli ne bi smeli početi?

5 pomembnih korakov, ki jih morate upoštevati, če želite ohraniti motivacijo

Prvi pomladni dnevi ponavadi prisilijo tudi tiste, ki se različnim aktivnostim upirajo z vsemi štirimi, da klonijo in se podajo v športno opremo. Prvi korak je narejen, a ta mora v celoti spremeniti naše življenje ter postati vsakdanja rutina. Kako ohraniti motivacijo, ko je čas za takšne spremembe? Upoštevajte 5 pomembnih korakov!

1 vaja, ki ne sme manjkati pri utrjevanju spodnjega dela telesa

Kadar na vadbi oblikujete spodnji del telesa, na vašem spisku ne sme manjkati en povezan gib, s katerim boste ob pravilni izvedbi vplivali na več mišic. 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri