10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

3 pomembne krepilne vaje za tekače

3 pomembne krepilne vaje za tekače (foto: Profimedia) Profimedia
15. 6. 2018

Če redno tečete, so vaši kvadricepsi verjetno kot iz jekla. A da bi postali (še) boljši tekač, se morate posvetiti tudi mišicam zadnjice.

Te so ene močnejših in večjih v našem telesu in pomembno vplivajo na ekonomičnost gibanja. Če so šibke, to pomeni dodatna obremenitev stegenskih in večja možnost za poškodbe. Dober tekač zato mora poskrbeti tudi za vaje, ki krepijo mišice zadnjice.

V trening vključite naslednje tri krepilne vaje

Vsako vajo izvajajte 1 minuto. To je en krog. Nato 1 minuto počivajte in vaje ponovite. Skupaj naredite 3 kroge.

Vir: Runner's World

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri