korenej

Ste si tudi vi že kdaj zaželeli, da bi imel dan več ur, saj vam zmanjka časa za vse opravke? Preberite 6 nasvetov, ki vam bodo omogočilli zdravo življenje, tudi kadar v urniku za to ni prostora.

20 minutni počitek za polnjenje baterij

Če v popoldanskem času čutite zaspanost, ne potrebujete čakati do noči, da boste spočili svoje telo. Nastavite budilko za 20 minut in si napolnite baterije s spanjem že čez dan. Nacionalna fundacija za spanje pravi, da sta posledici takih odmorov budnost in večja produktivnost, hkrati pa zvečer ne boste imeli problemov z nespečnostjo.

Smutiji za zajtrk in malico

Sadno-zelenjavni napitki so odlična odločitev za manjše obroke, saj lahko v eni (ali dveh) posodah združite priporočen dnevni odmerek sadja in zelenjave. Priprava je preprosta, lahko si ga naredite med kuhanjem jutranje kave in ne vzame veliko prostora. Pa tudi bolj zdravo kot hitri nenačrtovani prigrizki med službo.

Seznam aktivnosti za prosti čas

Končno nekaj minut prostega časa, a ne veste, kaj bi počeli? Pregledovanje družbenih omrežij in odpisovanje na elektronsko pošto odpade, saj želite sprostiti svoje misli. Zato si naredite seznam stvari, ki jih radi počnete v teh redkih trenutkih, ko nimate dela. Vključite sprehode, meditacijo, pripravo zdravega prigrizka, kavo s prijatelji ... Karkoli kar izboljša vaše razpoloženje in ne vključuje elektronskih naprav, si zasluži alinejo na papirju.

Vadba med televizijskimi oglasi

Komaj se privlečete iz službe in vse kar bi radi počeli je ležanje pred televizijo in gledanje novega dela priljubljene serije. Namesto da se zabubite v odejo in zaspite, izkoristite reklame za vaje kot so poskoki, počepi, sklece, plank in druge, ki jih vključujete v svoj trening. Če gledate program brez oglasov pa vsakih 20 minut pritisnite pavzo in se raztegnite.

Pijte več tekočine

Nasvet ste prebrali že vsaj stokrat, vendar ga je vredno ponoviti še enkrat. S tem boste preprečili glavobole in utrujenost ter se izognili jemanju protibolečinskih tablet. Če veliko časa preživite v pisarni, si poleg računalnika postavite steklenico vode, ki vas bo opominjala na to, koliko ste danes spili.

Zdravi obroki za cel teden

Če si vsak dan težko utrgate eno uro za kuhanje si čas vzemite za vikend ali prosti dan. V nekaj urah pripravite kosila za cel teden, zapakirajte v posode in spravite v hladilnik. Tako boste privarčevali čas, saj si morate hrano le pogreti in vsak dan se bo v vašem želodcu znašlo nekaj toplega.

Preberite tudi:

1 kalorija (cal) = 4,1868 džula (J)*
* Džul ali joule je enota za delo in energijo v mednarodnem sistemu enot SI, zanjo se uporablja oznaka J.

Sorodni članki

10 navad prehranskih in športnih strokovnjakov

Oboji se zdijo kot super junaki, ki zlahka sprejemajo zdrave odločitve in se nikoli ne borijo s poželenji po sladkorju. Ampak naj vas presenetimo: so čisto taki, kot mi! Samo…

30 zdravih in preprostih navad, ki jih lahko osvojite v prihodnjem letu

Nekatere navade vam bodo vzele le nekaj sekund in kmalu postale del vašega vsakdana.

Premagajte zaspanost v službi s temi nasveti

Če imate pretežno sedeče delo in se vsak dan znova borite z željo, da bi za nekaj minut zadremali kar za pisalno mizo, lahko poskusite s temi nasveti.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri