10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Kako (končno) prenehati odlašati

Kako (končno) prenehati odlašati (foto: profimedia) profimedia
29. 6. 2019

Z delom, ki ga ne želite opravljati, s krepitvijo odnosov, s skrbjo za zdravje, z izpolnjevanjem želja. Prenehajte odlašati!

Odlašanje je precej več kot zgolj umetnost dohajanja včerajšnjega dne. Gre za aktivno izogibanje stvarem, ki so puste, nadležne, nezanimive, dolgočasne ali stresne. 

Disciplina lahko premaga odlašanje, vzpostavite pa jo z nekaterimi navadami. Takoj pričnite z naslednjim: 

  • Vsak dan telovadite

Če radi odlašate, je verjetno vadba na vrhu seznama stvari, za katere vedno zmanjka prostora. Temu boste naredili konec, če od danes naprej telovadite čisto vsak dan, da bo šport postal navada. S tem ne mislimo, da si vsak dan vzamete celo uro za naporen trening, ampak da najdete vsaj nekaj minut za rekreacijo. 

Danes na primer začnite s kratkim sprehodom po parku, jutri se lotite joge, nato napornejšega treninga. Za vikend pojdite kolesarit ali obiščite kakšen hrib. Poskrbite, da boste na nek način aktivni čisto vsak dan. 

  • Vsaj en obrok pripravite doma

Kuhanje vzame veliko časa, poleg tega ste po delu in opravkih utrujeni in precej lačni. Kdo bo čakal na doma pripravljen obrok, če lahko nekaj na hitro prigriznete v restavraciji?

Takšno razmišljanje vas bo privedlo do nezbranosti, zaspanosti in problemov z zdravjem. Tako kot pri vadbi tudi pri hrani velja, da brez tega telo (in posledično um) ne more dovolj dobro funkcionirati, da bi se lotilo težkih stvari. Zato z njimi še naprej odlašate. Če bi si vsak dan vzeli čas za pripravo vsaj enega večjega obroka doma, bi verjetno jedli bolj zdravo, kar bi se v hipu poznalo na veliki zalogi energije in lažjem razmišljanju. 

  • Najprej se lotite naloge, ki vas najbolj plaši

Ne postavljajte je na drugo mesto. Ne lotevajte se je po kosilu. Nikar ne začnite s »ko bom utegnil«. Še preden zjutraj spijete dovolj kave, da boste lahko tvorili smiselne stavke, torej takoj, ko se zbudite, zapišite 10 stvari, ki jih morate opraviti. To storite v vrstnem redu od najmanj prijetne naloge do najbolj prijetne.Lotite se seznama in ga ne spreminjajte za nobeno ceno. 

  • Izboljšajte odnos

Pokličite nekoga, s katerim se ne razumete najbolje in se potrudite, da bi stvari izboljšali. Niti v življenju niti pri delu nismo sami. Odvisni smo od drugih, tako kot oni od nas. Kadar se znajdemo v disfunkcionalnih odnosih, takšno postane tudi naše življenje.

 Soočenje z nekom, s katerim se ne razumemo, je lahko zelo neprijetno, a še bolj neprijetno je, kadar se omenjen odnos ne razreši. Zato ga kar najhitreje popravite.

  • Omejite čas, ki ga preživite na elektronskih napravah

 Zadnje čase precej buljimo v pravokotne površine – telefone, tablice oziroma računalniške ekrane ter televizorje.

Digitalne naprave so res prinesle marsikaj dobrega. Kar vprašajte stare starše, ki redno prejemajo video sporočila svojih vnukov. Nekateri kljub temu ne znajo odnehati in nenehno brskajo po straneh z nepomembno vsebino. Zato določite dnevno količino časa, ki ga boste preživeli na svoji napravi, ter se tega držite.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri