To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu

18 korakov, kako zopet najti voljo

18 korakov, kako zopet najti voljo (foto: unsplash) unsplash
1. 11. 2018

Ko smo depresivni, se je tako težko premikati, iti pod tuš in se preobleči, kaj šele se odpraviti na pohod ali tek. Čeprav vemo, da bi nam pomagalo, enostavno ne zmoremo.

A ravno takrat bi se morali kar se da potruditi, da poskrbimo zase in svoje zdravje, čeprav je težko.

Ne potrebujemo velikih načrtov in ciljev. Osredotočiti bi se morali na ta trenutek ter kaj lahko naredimo zase tukaj in zdaj. Korak za korakom. Vdih, izdih. Doseči male stvari. Te nas bodo postopoma popeljale do večjih stvari.

Na zid ali hladilnik si lahko obesimo naslednji listek. Naredimo kljukico za kljukico, ko opravimo točko in opazujemo, kako se počutimo.

Koraki k boljšemu počutju:  

1. Stopite čez vrata in naredite 2 počasna in globoka vdiha in izdiha. Poglejte v nebo, opazujte ga. 

2. Spijte kozarec vode.

3.  Če berete, ste na Instagramu ali Facebooku, poslušate posnetke, naredite to vsaj zunaj na svežem zraku in ne v hiši ali sobi.

4.  Sprehodite se do poštnega nabiralnika ali pred hišo, pojdite še dlje, če vam paše.

5.  Pogovorite se s prijateljem.

6.  Najdite svoj prostor zunaj v naravi blizu doma, kjer se počutite dobro. Naj bo to vrt, park, gozd, jasa, ob reki, jezeru, potoku … Vzamite s seboj nekaj za piti, jesti, primerna oblačila in preživite tam nekaj časa.

7.  Ko ste zunaj, opazujte okolico. Uporabljajte vsaj 3 čutila.

8.  Dotaknite se kamnov. Hodite bosi po travi (če vam to dopušča vreme)

9.  S hvaležnostjo utrgajte rožico, poberite list ... in to odnesite domov. Košček narave naj vam polepša dan.

10.  Skuhajte si čaj in ga popijte zunaj.

11.  Pobožajte psa ali mačko. 

12.  Sprehajajte psa in opazite stvari, ki jih opazi on.

13.  Opazujte žuželke, metulje, ptice …

14. Potrudite se, da naredite nekaj fizično aktivnega. Lahko hodite, lahkotno tečete ali naredite nekaj jogijskih vaj. Delujte s svojim telesom, ne proti njemu. Zaslužite si dobro počutje.

15.  Po telesni vadbi si privoščite počitek, če tako čutite. Pojdite prej spat in se prej zbudite. 

16.  Posadite seme poljubne rastline v lonec ali na vrt ter ga zalivajte.

17.  Pojdite na tržnico ali do lokalnega kmeta in pojejte nekaj, kar je zrastlo v vašem kraju.

18. Dotikajte se živih stvari, življenja ... Trave, dreves, živali ... Vse je živo. Vi ste živi. Bodite hvaležni za to.

Prirejeno po: outsideonline.com

Preberite si še:

Značke: depresija

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri