hedi-alija-1107343-unsplash

Ko smo depresivni, se je tako težko premikati, iti pod tuš in se preobleči, kaj šele se odpraviti na pohod ali tek. Čeprav vemo, da bi nam pomagalo, enostavno ne zmoremo.

A ravno takrat bi se morali kar se da potruditi, da poskrbimo zase in svoje zdravje, čeprav je težko.

Ne potrebujemo velikih načrtov in ciljev. Osredotočiti bi se morali na ta trenutek ter kaj lahko naredimo zase tukaj in zdaj. Korak za korakom. Vdih, izdih. Doseči male stvari. Te nas bodo postopoma popeljale do večjih stvari.

Na zid ali hladilnik si lahko obesimo naslednji listek. Naredimo kljukico za kljukico, ko opravimo točko in opazujemo, kako se počutimo.

Koraki k boljšemu počutju:  

1. Stopite čez vrata in naredite 2 počasna in globoka vdiha in izdiha. Poglejte v nebo, opazujte ga. 

2. Spijte kozarec vode.

3.  Če berete, ste na Instagramu ali Facebooku, poslušate posnetke, naredite to vsaj zunaj na svežem zraku in ne v hiši ali sobi.

4.  Sprehodite se do poštnega nabiralnika ali pred hišo, pojdite še dlje, če vam paše.

5.  Pogovorite se s prijateljem.

6.  Najdite svoj prostor zunaj v naravi blizu doma, kjer se počutite dobro. Naj bo to vrt, park, gozd, jasa, ob reki, jezeru, potoku … Vzamite s seboj nekaj za piti, jesti, primerna oblačila in preživite tam nekaj časa.

7.  Ko ste zunaj, opazujte okolico. Uporabljajte vsaj 3 čutila.

8.  Dotaknite se kamnov. Hodite bosi po travi (če vam to dopušča vreme)

9.  S hvaležnostjo utrgajte rožico, poberite list ... in to odnesite domov. Košček narave naj vam polepša dan.

10.  Skuhajte si čaj in ga popijte zunaj.

11.  Pobožajte psa ali mačko. 

12.  Sprehajajte psa in opazite stvari, ki jih opazi on.

13.  Opazujte žuželke, metulje, ptice …

14. Potrudite se, da naredite nekaj fizično aktivnega. Lahko hodite, lahkotno tečete ali naredite nekaj jogijskih vaj. Delujte s svojim telesom, ne proti njemu. Zaslužite si dobro počutje.

15.  Po telesni vadbi si privoščite počitek, če tako čutite. Pojdite prej spat in se prej zbudite. 

16.  Posadite seme poljubne rastline v lonec ali na vrt ter ga zalivajte.

17.  Pojdite na tržnico ali do lokalnega kmeta in pojejte nekaj, kar je zrastlo v vašem kraju.

18. Dotikajte se živih stvari, življenja ... Trave, dreves, živali ... Vse je živo. Vi ste živi. Bodite hvaležni za to.

Prirejeno po: outsideonline.com

Preberite si še:

Sorodni članki

12 nasvetov, da se boste počutili bolj olimpijsko

Se danes ne počutite najbolj olimpijsko? Poskrbite, da boste polni energije, vitalnosti in osredotočeni na svoj cilj – tako kot naši olimpijci – in upoštevajte naslednje...

Kako do boljših športnih dosežkov?

Prav vsak šport zahteva veliko volje, samodiscipline in motivacije. Če ste šele začetniki ali že dolgo na tekaški poti – sprostitev pri doseganju rezultatov je zelo pomembna.

7 preprostih prilagoditev, s katerimi preprečite izgorelost

Izgorelost je problem vsakogar, ki želi živeti zdravo življenje in hkrati biti produktiven. Z nekaj nasveti boste zmanjšali stres in lažje preživeli dan.
Najbolj brane vsebine

12 stvari, ki jih samozavestni ljudje ne delajo

Prijemi, s katerimi poskrbite za več samozavesti in boljše počutje.
Več...

4 načini, kako slišati sebe (in to ni meditacija)

Vsi lahko prisluhnemo svoji intuiciji, le naučiti se moramo prepoznati, kateri glas je pravi. 
Več...

Kako se osvoboditi negativnih misli?

Negativne misli vplivajo na vaše počutje in vedenje, zato se morate naučiti, kako se spopasti z njimi.
Več...

Kako se spopasti z agresivno osebo?

Tisti, ki imate redno opravka z agresivno osebo, veste, kako težko je lahko z njo sodelovati. Morda vam pomagajo naslednji nasveti.
Več...

Kaj lahko vprašate partnerja namesto “Kako si?” - 20 vprašanj

Komunikacija je eden pomembnejših stebrov razmerja, zato poskrbite, da bo med vama tekla gladko.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri