To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
5 slastnih pudingov s chia semeni
5 slastnih pudingov s chia semeni

Kako preprečiti sive lase

12. 5. 2011

Ali ste vedeli, da nas kar tretjina osivi pred dopolnjenim 30. letom? Sivenje povzroči pomanjkanje melanina, ki daje lasem njihovo naravno barvo. In seveda: bolj se staramo, manj melanina proizvajamo.

Sivenje je sicer nekaj najbolj naravnega, a vseeno ga lahko močno pospešite ali zavrete s svojim načinom življenja. Za vas smo zbrali 10 stvari, ki vam ne bodo delale sivih las.

Ne stresu

Stres je na prvem mestu krivcev, ki povzročajo sive lase, saj tudi močno pospeši staranje. Poskušajte se večkrat sprostiti, vzemite si čas le zase, morda si privoščite udobno kopel po dolgem in napornem dnevu. Bodite pozitivni, naučite se reči ne in se zaklenite svojo spalnico, da boste imeli vsaj nekaj miru.

Nehajte kaditi

Celo znanstveniki so že dokazali, da kajenje močno vpliva na prezgodnje staranje telesa. Prvi korak – nehajte kaditi. Življenje brez cigaret bo močno izboljšalo tudi vašo cirkulacijo, ki je zelo pomembna, da lasje ne sivijo.

Manj kave in alkohola

Zmanjšajte vnos kave in alkohola ter povečajte vnos vode. Bodite pozorni tudi na to, koliko konzervirane, ocvrte in začinjene hrane pojeste, saj lahko ta močno dehidrira vaše telo. Pomanjkanje tekočine v telesu prepreči hranilnim snovem, da bi dosegle lasne mešičke, kar povzroči sivenje.

Zagrizite v baker

Včasih se sivi lasje pojavijo zaradi pomanjkanja bakra v vaši prehrani. Vsak dan vzemite multivitaminsko tableto, saj jih večina vsebuje tudi baker. Uživajte tudi veliko strožjega fižola, sladki krompir, fižol, špinačo in meso. Baker je tudi v borovnicah, ananasu, mandeljnih in bučnih semenih.

Ne pozabite na jod

Korenje in špinača vsebujeta veliko joda. Večina nas v vsakdanji dieti zaužije premalo joda, ki nas varuje pred različnimi sevanji.

Proteine, prosim!

Uravnotežena proteinska dieta je odločilna za naše telo, za lepo kožo, lase in tudi za zdravje. Jejte več pustega mesa (puranje in piščančje) in poskusite pri jedi najti ravnovesje beljakovin, ne le ogljikovih hidratov. Na primer, če jeste toast, si za proteinsko ravnovesje privoščite še eno jajce.

Več spanja

Dobre spalne navade vam bodo pomagale tudi pri sprostitvi, saj vas bodo popolnoma pomladile in zmanjšale stres. Večerja naj bo lahka, v posteljo hodite ob isti uri, spalnica naj bo vedno prezračena in nikar ne spite z nogavicami, saj prevroče noge preprečujejo dober spanec.

Posezite po B12

Tudi pomanjkanje vitamina B12 lahko vodi do prehitrega sivenja. Jejte hrano, ki vsebuje veliko vitamina B12, na primer jajca, sir, govedino, banane, ribe in jagnjetino.

Na Kitajskem poznajo izredno priljubljeno rastlino proti sivenju las, ki se imenuje he šou ve ali fo-ti. Ime naj bi rastlina dobila po gospodu Heju, ki je vzel rastlino fo-ti in njegovi že rahlo osiveli lasje so spet postali črni, svetleči in mladostno vihravi. Če vas zanima ta čudežna rastlina, kliknite na chineseherb.co.uk

Izboljšajte cirkulacijo

Dobra prekrvavitev je izredno pomembna pri preventivi za sive lase. Nima smisla, da pojeste vse priporočene vitamine in minerale, če ti nikoli ne pridejo do vašega lasišča in las. Zelo pomembno je, da ste redno aktivni, kar pospeši in izboljša delovanje vseh telesnih funkcij. Pomaga tudi nekajminutno masiranje lasišča.

 

Značke: Fitoval

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri