Razkrite letalske družbe z največ pritožbami glede izgubljene prtljage

13. 8. 2023
Deli

Človek vse skrbno spravi v torbo ali kovček, uredi formalnosti na letališču, odda prtljago, nato pa jo brezskrbno mahne še na kavo pred letom na počitnice ali poslovno pot. Vse poteka brez zapletov, dokler ob prihodu na cilj ne ugotovite, da vaš kovček ni uspel priti na letalo in z vami na počitnice. Potem sledijo prijave, pritožbe, klici, čakanje na sveže spodnjice in lahko se celo zgodi, da kovček, izgubljen za vedno,  tava po svetu. Zoprno? Zelo!

 In zdi se, da je pri nekaterih letalskih prevoznikih večja verjetnost, da bodo izgubili vašo prtljago (ali jo poškodovali) kot pri drugih. In kdo ima največ reklamacij? Ryanair!

´Zmagovalec´ je Ryanair

Številke kažejo, da je Ryanair v zadnjih petih letih med letoma 2018 in jeseni 2022 prejel skoraj 1000 pritožb v zvezi s prtljago, kar je več kot kateri koli drug letalski velikan. Številke, ki jih je pridobil Forbes Advisor, so se nanašale na izgubljeno, poškodovano ali zamujeno prtljago. 

Še en britanski prevoznik

Na drugem mestu po številu pritožb glede prtljage je bil največji britanski letalski prevoznik British Airways. V zadnjih petih letih je bilo 884 pritožb. »Najboljše« tri je zaokrožil EasyJet s 565 pritožbami.  

Približno 2 odstotka jih je celo izgubilo torbo, pri čemer je letalski prevoznik ni nikoli več dobil. Profimedia

Približno 2 odstotka jih je celo izgubilo torbo, pri čemer je letalski prevoznik ni nikoli več dobil.

No, realna slika je drugačna

A seveda ni vse tako črno belo, saj številke ne upoštevajo skupnega števila potnikov letalske družbe, kar pomeni, da ni večja verjetnost, da boste pri Ryanairu izgubili ali poškodovali torbo kot na primer pri Tap Portugal

28% potnikov težave s prtljago

Vendar verjetnost težav s prtljago na vašem naslednjem potovanju sploh ni tako majhna. Nedavna raziskava je pokazala, da je dobrih 28 % potnikov v Združenem kraljestvu v zadnjih petih letih imelo napačno ravnanje s svojo oddano prtljago.  

Preberite še: V Dalmaciji skoraj polovico manj gostov kot lani, slabši julij. Cene apartmajev se nižajo, ker ni gostov.

2 % prtljage izgubljene za večno

Približno 2 odstotka jih je celo izgubilo torbo, pri čemer je letalski prevoznik ni nikoli več dobil, zaradi česar so stroški zamenjave tistega, kar je bilo v njej, skoraj tako dragi kot počitnice same. Pravzaprav po raziskavi Opinium izgubljeni predmeti znašajo osupljivo povprečje 310 evrov. 

Lestvica

  • 1. Ryanair: 954
  • 2. British Airways: 844
  • 3. EasyJet: 565
  • 4. Wizz Air: 552
  • 5. Norwegian: 419
  • 6. Flybe: 297
  • 7. Turkish Airlines: 195
  • 8. Virgin Atlantic: 182
  • 9. Tap Portugal: 160
  • 10. Iberia: 105  

1 napačno oddana torba na skoraj 10.000 potnikov

Tiskovni predstavnik Ryanaira je dejal: »Ryanair dnevno opravi več kot 3200 letov na več kot 230 destinacijah in je vodilni v panogi z najmanjšim številom izgubljene prtljage – 1 napačno oddana torba na skoraj 10.000 potnikov. "Vse trditve o nasprotnem so napačne, vključno s to Forbesovo študijo, ki ne upošteva števila potnikov, ki jih prevaža posamezna letalska družba."

Številke kažejo, da je Ryanair v zadnjih petih letih med letoma 2018 in jeseni 2022 prejel skoraj 1000 pritožb v zvezi s prtljago, kar je več kot kateri koli drug letalski velikan. Profimedia

Številke kažejo, da je Ryanair v zadnjih petih letih med letoma 2018 in jeseni 2022 prejel skoraj 1000 pritožb v zvezi s prtljago, kar je več kot kateri koli drug letalski velikan.

Vsak dan tisoče torb varno pride na cilj  

Tiskovni predstavnik BA je dodal: »Vsak dan smo zelo ponosni, da na tisoče torb varno in hitro prepeljemo do končnega cilja, kjer velika večina prispe pravočasno. Ko prihaja do zamud pri pošiljanju prtljage, naše ekipe storijo vse, kar je v njihovi moči, da stranke najdejo svoje stvari, in preučijo različne načine prevoza, da bi to dosegli čim hitreje. Pomagamo tudi z osnovnimi potrebščinami, medtem ko stranke čakajo, da prispe njihova torba.«

Malo napak, pravi EasyJet

Odzval se je tudi tiskovni predstavnik EasyJeta: »Med letoma 2018 in 2022, obdobjem, ki ga zajema študija, je easyJet prepeljal okoli 322 milijonov strank in njihove prtljage po Evropi, Bližnjem vzhodu in Severni Afriki. "Kot potrjujejo podatki, je število zamud pri pošiljanju prtljage izjemno malo in poročila World Tracerja, neodvisnega sistema, ki ga industrija uporablja za sledenje prtljage, kažejo, da ima EasyJet enega najboljših rezultatov v industriji." 

Preberite še: Sredozemski turizem se ruši: Ekstremna vročina v Evropi postaja nova normalnost, zato turisti iščejo hladnejše destinacije

Novo na Metroplay: Kako hitro in enostavno pripraviti uravnotežen obrok? | Žana Hrastovšek