10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Kako preprosto poskrbeti za sprostitev in si po naravni poti načrpati novih moči

Kako preprosto poskrbeti za sprostitev in si po naravni poti načrpati novih moči (foto: Profimedia) Profimedia
7. 8. 2018

Sproščanje ne poskrbi le za več veselja do življenja, za več energije, temveč telo tudi krepi - krepi spomin in srce, saj s sproščanjem telo izloča manj stresnega hormona, bolje delujeta nadledvični žlezi, tudi želodec in črevesje sta manj dovzetna za razdraženje. Tu je 5 korakov, kako preprosto poskrbeti za sprostitev.

  • Doma izberite oziroma pripravite kotiček za sproščanje.

Velikokrat se je težko popolnoma izklopiti, zato imejte doma kotiček, kamor se boste lahko občasno umaknili – kotiček, kjer boste v tišini, okoli vas ne bo elektronskih naprav, kjer se boste lahko osredotočili na dihanje in pustili mislim, da odplavajo daleč stran. In ta kotiček obiščite večkrat.

  • Poiščite svojo srečo.

Vsak dan si vzemite 15 minut in pomislite na trenutke, ki vam narišejo nasmeh na obraz. Namesto da se osredotočate na stvari in osebe, ki vas držijo nazaj in spravljajo v slabo voljo, poiščite razloge za srečo in sebe postavite na prvo mesto.

Več: 30 razlogov za srečo - vsak dan!

  • Pritisnite na pavzo.

Vemo, kako je, ko je treba od jutra do večera neutrudno letati naokoli – obveznosti, služba, sestanki, opraviti je treba to in ono … Ko se vam najbolj mudi oziroma ste najbolj v stresu, nujno pritisnite na pavzo. Kadarkoli v dnevu. Preprosto ustavite se, zadihajte, prizemljite se in pomislite: ali se moram ta trenutek res tako spravljati v stres, lahko to opravim bolj umirjeno, bo potem rezultat drugačen?

  • Občutek nemira odpravite z dihanjem.

Osredotočite se na dihanje. Ko ste pod stresom, dihate zelo plitko. To je na dolgi rok zelo nezdravo.

Naredite: Tri vaje, ki pomagajo najti stik s tokom življenja

Preizkusite tudi: 10 korakov do umiritve 

  • Pod nadzorom imejte le tisto, kar imate lahko pod nadzorom.

In nič več. Stres dobesedno izpije energijo. Zakaj bi torej pozornost namenjali stvarem, na katere tako ali tako nimate vpliva in jih ne morete spremeniti. Življenje je tisto, kar se dogaja v tem trenutku. Iz preteklosti se česa naučite, prihodnost potrebujete za cilje, potrebujete pa tudi sedanjost. In ta se dogaja zdaj! Naučite se poslušati svoj notranji glas in zaustavite nekonstruktivne misli. Pozabite na tisti spodrsljaj, ki se vam je zgodil pred mesecem dni. Danes je nov dan, kako ga boste izkoristili?

Preberite še:

 

 

 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri