Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
V čem bi se morali preizkusiti glede na vaš astrološki znak
V čem bi se morali preizkusiti glede na vaš astrološki znak

16 dobrih razlogov za telovadbo (ki nimajo nobene zveze z videzom in popolno postavo)

16 dobrih razlogov za telovadbo (ki nimajo nobene zveze z videzom in popolno postavo) (foto: Profimedia) Profimedia
22. 8. 2018

Priznajmo si: čeprav se zavedate, da je telovadba zdrava, se včasih zgodi, da malce (oziroma popolnoma) izgubite motivacijo. Sanjarjenje o mišicah in popolni postavi vam ne bo večno pomagalo pri vadbi oz. motivaciji zanjo, pa če ste začetnik ali pa imate večletne izkušnje. Kakšna je torej čarobna formula, s pomočjo katere se boste spremenili v telovadnega navdušenca? Tu je 16 dobrih razlogov za telovadbo, ki nimajo nobene zveze z videzom in popolno postavo.

1. Miselna sprostitev: hitra hoja, pilates ali pa dvigovanje uteži ... delajo čudeže, kadar ste napeti. Telovadba je kot oblika meditacije - pomagala vam bo, da se znebite preteklega in prihajajočega stresa in se bolj osredotočite na sedanjost ter mentalne energije ne zapravljate več za (nepotrebne) skrbi.

2. Nove avanture: radi bi izkoristili vse čudovite priložnosti, ki vam jih življenje ponuja, kajne? Bi šli na pohod? Bi se potapljali? Popotovali po Evropi? Brez močne podlage pri zdravju, telesni pripravljenosti in dobrem počutju boste stvari, ki si jih v življenju najbolj želite, vedno težje dosegali. Ne bodite zgolj opazovalec in prevzemite nadzor nad tem, kar počnete, da tega namesto vas ne bo počelo vaše zdravje.

3. Krepitev samozavesti: telovadba krepi samozavest v vsakdanjem življenju. Brez dvoma.

4. Čas zase: včasih sebičnost ni slaba. Telovadba je tisti čas, ko se v celoti posvetite sebi in nikomur drugemu. Če skrbite zase, pa se lahko uspešno lotite tudi izzivov, ki jih prinaša dan.

5. Mentalna moč: med vadbo ne krepite zgolj fizičnih mišic. Ogromno se naučite o sebi, disciplini, o premikanju lastnih meja in o svojih sposobnostih. Kar pomislite, kako je, ko se pri vadbi ustavi, ko se vam zdi, da ne morete več, in vas trener ali prijateljica spodbudi, dajmo, samo še ena ponovitev ... V razmišljanju pride do preskoka in premagate oviro. To razmišljanje lahko prenesete tudi na uspeh izven fitnesa.

6. Pozitiven učinek na celotno telo: ne smete si privoščiti, da bi svoje zdravje jemali za samoumevno. Stremite k boljšemu zdravju. Izkoristite možnosti za aktivnosti na prostem, ohranjajte moč in telesno pripravljenost v telovadnici. Gibanje ima pozitiven učinek na celotno telo.

7. Veselje: ni pomembo, ali ste žalostni, utrujeni, jezni, brez navdiha ... po vadbi boste prerojeni. Zahvaljujoč navalu endorfinov tudi precej dobre volje. 

8. Tisti občutek »o, kaj vse zmorem!« Človeško telo je neverjeten stroj. Postavite si nove izzive, raziskujte, kaj telo zmore in to poskušajte preseči. Presenečeni boste, česa vse je sposobno vaše telo. Vsak dan znova. In to vas bo še kako motiviralo in vam dalo moč.

9. Rezultati: nič se ne more primerjati z osebnim rekordom. Zelo zadovoljujoče je, ko ugotovite, da je trdo delo obrodilo vidne rezultate, ki nimajo nobene zveze s tehtnico.

Preberite še: Kako podlaga, po kateri hodimo, vpliva na hujšanje 

10. Drugim v navdih: včasih dejanja res povedo več od besed. S svojimi dejanji boste motivirali in pritegnili tudi druge. Pokazali jim boste, da lahko več manjših sprememb vodi v večje. In to bo hkrati dodatna motivacija tudi za vas.

11. Otroci: s svojimi navadami boste vplivali na prijatelje in vrstnike, hkrati pa neposredno tudi na mlajšo generacijo.

12. Povezanost: včasih ne gre samo za telovadbo, ampak tudi za druženje.

13. Učinek proti staranju: si želite, da bi se počutili mlajše? Raziskave kažejo, da ohranjanje telesne pripravljenosti na stara leta pripomore tudi h kostni gostoti.

14. Zagon: se še spomnite, kako težko je bilo, ko ste prvič poskušali preteči več kot kilometer in pol? Vsak začetek je težak, še posebej pri fizični aktivnosti. A že po prvem majhnem napredku, boste dobili krila. Verjemite nam. To bo zagon, ki ga lahko s pridom izkoristite tudi na drugih področjih.

15. Navada: po kakšnem mesecu se vam bo zdelo nenavadno to, da ne greste v fitnes. Čisto zares. Osredotočeni na svoje navade, se boste izboljševali, ker boste to počeli vsak dan. Rezultati bodo neizogibni, disciplina pa se bo poznala tudi drugje.

In še zadnji dober razlog ...

16. Ker zmorete: kar pa vas bo resnično motiviralo, da boste premikali meje, ali pa samo, da se otresete lenobe, je misel na ljudi, ki bi dali vse, da bi lahko tako premikali telo, a tega iz različnih razlogov ne morejo.

Poglejte si še: Lepote Slovenije in misli, ki vas bodo motivirale

In preberite: Kdaj je hujšanje zares uspešno? 

Značke: motivacija

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri